
Повертаємося до чергового випуску новин, цього разу я виступаю як заміна для звичного автора, старшого редактора новин. На жаль, цього тижня ми отримали новини про звільнення, що торкнулися студій, таких як Crystal Dynamics, що належить Embracer, а також Rec Room. Crystal Dynamics, зокрема, переживає вже третю хвилю звільнень з моменту придбання компанії Embracer у 2022 році.
У інших новинах, ми маємо інформацію про розробку комплектів для Switch 2, зусилля по організації профспілок для численних працівників, які працюють над франшизою Diablo, а також те, що Atari придбала кілька цікавих старих проектів Ubisoft. Також ми розмірковуємо над творчим ядром дивних інді соціальних ігор.
За матеріалами Game Developer/Digital Foundry // Не так давно, після Gamescom, старший автор та відеоредактор Digital Foundry Джон Ліннеман спілкувався з багатьма розробниками, які повідомили, що не можуть отримати комплекти для розробки під Switch 2. Попит на них великий: чимало команд хочуть створювати ігри для Switch 2, однак їм пропонують залишитися на оригінальному Switch і покладатися на функції зворотної сумісності нової консолі.
За матеріалами This Week in Video Games // Atari цього тижня придбала кілька цікавих проектів Ubisoft, серед яких оригінальна гра Grow Home і її продовження Grow Up, а також Child of Eden, Cold Fear і I Am Alive. У заяві віце-президента Atari з нових бізнесів Дебори Папьєрник йдеться: “Atari має багатий ігровий спадок і глибоку повагу до цих класичних тайтлів… Ми з нетерпінням чекаємо, як вони еволюціонують і взаємодіятимуть з гравцями новими і значущими способами.”
За матеріалами Game Developer // Як вже було зазначено, цього тижня надійшла новина про ще одну хвилю звільнень у студії Crystal Dynamics, яка розробляє Tomb Raider. Журналіст Game Developer Діего Аргуетто зазначає: “Це третя хвиля звільнень з моменту придбання студії Embracer Group у 2022 році. Embracer здійснив величезну кількість масових звільнень, скасувань проектів і виведень активів зі свого портфоліо, а Crystal Dynamics також провела скорочення у 2023 році та на початку цього року.”
За матеріалами Game Developer // Старший редактор Браянт Френсіс сьогодні висвітлив цю новину одним із найулюбленіших вступів у новинах Game Developer: “Сили пекла організуються. Сьогодні Комунікаційні працівники Америки оголосили, що понад 450 розробників ігор компанії Blizzard Entertainment, які працюють над серією Diablo, проголосували за створення профспілки під егідою CWA.”
За матеріалами Game Developer // У цьому інтерв’ю, підготовленому колумністом Ніколь Карпентер, детально розглядається основна привабливість і успіх “дивних соціальних ігор” (або, за вашим бажанням, “друзеподібних ігор”) сьогоднішнього дня на прикладі деяких людей, які працюють у цьому жанрі.