
Розробники з Team Cherry, відомі завдяки грі Hollow Knight, оголосили, що вихід довгоочікуваного сиквела, Hollow Knight: Silksong, відбудеться 4 вересня.
Більше 300,000 відвідувачів одночасно зібралися, щоб подивитися оголошення на YouTube-каналі Team Cherry. Через три години після публікації відео набрало понад 1.4 мільйона переглядів.
Ці цифри відображають частину популярності сиквела, оголошеного ще у 2019 році, за два роки після виходу Hollow Knight, яку визнали успішною. Team Cherry не проводила масштабної рекламної кампанії, окрім рідкісних виступів на ігрових виставках, таких як Xbox, Nintendo та Gamescom. Люди часто жартували про очікування новин про дату виходу Silksong, навіть представник індустрії Джефф Кіллі жартівливо коментував це напередодні свого хостингу Gamescom Opening Night Live.
Team Cherry, здається, не знає, що таке Jira
Hollow Knight розійшлася тиражем понад 2.8 мільйона екземплярів до 2019 року, що стало успішним досягненням для невеликої інді-команди, ким є Team Cherry. Проте популярність проекту лише зростала, станом на сьогодні, за даними інтерв’ю з Bloomberg, Hollow Knight продано 15 мільйонів копій.
Silksong знаходиться у розробці вже сім років. Коли їх запитали про затримку в циклі розробки, співзасновники Team Cherry, Арі Гібсон та Вільям Пеллен, зазначили, що отримують задоволення від роботи, а проект став платформою для їхньої творчості.
“Ми ніколи не зупинялися,” – сказав Гібсон у коментарі для Bloomberg. “Розробка завжди зрушувалася. Ми просто маленька команда, і створення ігор займає багато часу. Ніяких великих суперечливих моментів за цим не стоїть.”
Ідея сиквела виникла під час розробки DLC, яка поступово збільшувалася в масштабах, поки команда не усвідомила, що це може стати окремою грою. За словами розробників, процес розробки тривав, і у 2022 році Team Cherry демонструвала Silksong на заході Xbox, де обіцяли, що всі показані ігри вийдуть протягом року. Але цього не сталося.
“Я думаю, що ми завжди недооцінюємо, скільки часу і зусиль нам знадобиться, щоб досягти цілей,” – додав Гібсон. “А також тому, що ми отримуємо задоволення від роботи, це не виглядає як ‘Це займає більше часу, і це жахливо, нам потрібно пройти цю фазу.’ Це більше про те, що ‘Це дуже приємний процес, давайте продовжимо з новими ідеями.’
Відповідно до заяв Team Cherry, маленька команда запобігла необхідності в управлінні і делегуванні, хоча це й призвело до подовженого часу виробництва. Співзасновники разом з програмістом Джеком Вайном, композитором Крісом Ларкінгом і “кількома підрядниками”, які допомагали з програмуванням та тестуванням.
“Ми не хочемо змінювати формулу і зрештою виявити, що це не цікаво,” – зазначив Гібсон. “Я раніше керував командами у минулих проектах. Не хочу цього робити знову.”
Ця методологія дозволила розробникам використовувати унікальний підхід до створення ігор, так що команда, схоже, не в курсі сучасних додатків для управління завданнями. На запитання про Jira Гібсон відповів: “Що таке Jira?” в той час як Пеллен запитав: “Це програма?” і додав, що команда коротко використовувала Trello, поки їхній акаунт не був деактивований через бездіяльність.