
Компанії Side та Razer представили новий інструмент для тестування, що використовує унікальну технологію штучного інтелекту Side, мета якого — аналізувати дані для поліпшення результатів контролю якості та зменшення витрат на тестування.
За задумом, робота інструмента під назвою Razer Cortex: Playtest Program — Powered by Side виглядає так: користувачи, що використовують Razer Cortex, можуть підписати угоду про конфіденційність та отримати ключ для завантаження гри, що перебуває в розробці. Cortex “відстежує активність у грі та її ефективність”, збираючи також “участь гравців”.
Після завершення необхідного часу гри та подачі відгуку, користувач отримує Razer Silver — цифрову валюту, яку можна обміняти на винагороди через додаток. Водночас, штучний інтелект Side “усуває дублікати і консолідує дані”, які потім перевіряють команди контролю якості. Компанії стверджують, що цей інструмент стане прикладом “людини в циклі” штучного інтелекту.
Мета програми — надати корисну інформацію командам контролю якості Side з великих тестувань, що допоможе виявити помилки, які “можливо залишилися непоміченими в лабораторних умовах.” Наприклад, якщо в процесі тестування надійде кілька скарг на аварію в одному і тому ж місці, тестувальники Side зрозуміють, що потрібно шукати помилку.
Коментуючи участь гравців, які не є професійними тестувальниками або не відповідають конкретним критеріям, технічний директор Side, доктор Гарлан Беверлі, зазначив, що різниця в досвіді та інших факторах “нівелюється через величезну кількість тестувальників, які беруть участь у цій програмі.” Він додав, що цей інструмент “не має на меті замінити стандартні лабораторні тестування,” а пропонує “новий тип тестування,” який дозволяє оцінити досвід людей, які не мають доступу до високоефективного комп’ютера та інтернету, зазвичай доступних в лабораторних умовах.
“Розробка цього інструмента підтверджує прагнення Side поєднувати технології з людською кмітливістю,” — продовжується в оголошенні. “Надання тестових звітів такого рівня людським командам контролю якості не було б можливим без значних інвестицій компанії в рішення для ігор на базі штучного інтелекту.”
У своєму оголошенні Беверлі зазначив, що цей інструмент призведе до “більшої кількості тестувальників та більше годин тестування за такою ж або меншою вартістю” для розробників, які вирішать користуватися цим інструментом. У відповідь на запитання про приклад він навів, що під час ринкових досліджень команда Side виявила безліч компаній, які пропонують послуги тестування, одна з яких оцінила “вартість у 1.2 мільйона доларів за тестування на 100 000 осіб протягом 30 хвилин.” Беверлі стверджує, що програма “легко зможе знизити витрати на 80 відсотків.”
Тим часом, Куєн Квач, віце-президент програмного забезпечення Razer, назвав цей інструмент “економічно ефективним способом” для розробників проводити тестування в масштабах. Компанії стверджують, що близько 100 000 користувачів можуть брати участь у тестах. “Інтегруючи рішення Side в Razer Cortex, ми спрощуємо розподіл версій, забезпечуємо цільовий вибір гравців та підтримуємо структурований збір даних,” — зазначив Квач. “Розробники можуть націлювати гравців на основі поведінки в грі, досвіду та, з часом, отримувати ширші інсайти про аудиторію. Це також може дозволити тестування локалізації, яке проводять самі гравці, у майбутньому.”
Компанії стверджують, що це буде приклад “людини в циклі” штучного інтелекту
Side, здебільшого студія спільної розробки, тривалий час працює над послугами, що використовують штучний інтелект. Майже рік тому компанія придбала Ghostpunch Games за 13 мільйонів доларів. На той момент Side також повідомила, що великий досвід Ghostpunch може бути об’єднано з її “глибокими знаннями в контролі якості” з метою надання автоматизації контролю якості на основі штучного інтелекту та інших послуг клієнтам в майбутньому.
“Додаткові синергії можна побачити через поєднання технології мистецтва на основі штучного інтелекту PTW та можливостей інтеграції мистецтва Ghostpunch, які створять нові пропозиції технології генеративного мистецтва в індустрії ігор,” — йдеться в прес-релізі того часу. PTW — це назва компанії Side до ребрендингу в березні цього року.
У нещодавньому оголошенні Side зазначила, що “впровадження штучного інтелекту в наші робочі процеси є критично важливим для того, щоб тримати наших клієнтів та нашу команду на крок попереду.” Щодо команд контролю якості компанія повідомила, що зазвичай “5-6 осіб” працюють у повністю захищеній обстановці для більшості AAA-ігор. (Без урахування аутсорсингу контролю якості). Метою інструмента є збирання даних від людей, які “грають у гру щиро для розваги,” на відміну від членів команди контролю якості, які “намагаються ‘зламати’ гру,” акцентуючи увагу на ключових моментах і областях, з якими гравці найімовірніше взаємодіють.
Щодо терміна “людина в циклі” у контексті штучного інтелекту, який присутній в прес-релізі, Беверлі зазначив, що компанія не “використовує дані тестувальників для навчання штучного інтелекту,” і ані Side, ані Razer не зберігають ці дані, а використання технології відбувається у відповідності з GDPR та іншими регуляціями різних країн.
“Натомість, під час етапу налаштування ми надаємо штучному інтелекту контекст про саму гру, що допомагає йому краще розуміти та аналізувати відгуки тестувальників,” — додав технічний директор. Щодо точності у виявленні та усуненні дублікатів, Беверлі зазначив, що тести в пісочниці Side продемонстрували “98 відсотків точності у виявленні дублікатів.”
Окрім того, Side продовжує розвиватися, здійснюючи нові придбання та відкриваючи нові студії. У липні компанія уклала співпрацю з Savvy Games Group, що повністю належить Державному інвестиційному фонду Саудівської Аравії, з метою відкриття студії в Ер-Ріяді. Однак це постійне розширення супроводжувалося зниженням чисельності, адже компанія скоротила 45 працівників у січні 2024 року, а також “менше ніж” 10 працівників були звільнені в минулому місяці.