Side і Razer представляють AI-тестування з участю людини

Компанії Side і Razer представили новий інструмент для тестування ігор, що використовує унікальну технологію штучного інтелекту Side, спрямовану на аналіз даних для ‛покращення результатів контролю якості‘ та зменшення витрат на тестування.

Згідно з документами, робота інструменту, названого Razer Cortex: Playtest Program—Powered by Side, виглядає наступним чином: користувач Razer Cortex, чемось схожий на ПК запускний додаток компанії, може підписати угоду про нерозголошення та отримати ключ для завантаження гри, що розробляється. Cortex “відстежує активність гравців у грі та збирає “досвід користувачів”.

Після завершення обов’язкового часу гри та надання відгуку, користувач може заробити Razer Silver, цифрову валюту, яку можна обміняти на призи через додаток. Водночас, штучний інтелект Side “дедуплікує та консолідує дані”, які потім перевіряються командами контролю якості (QA). Компанії стверджують, що цей інструмент стане прикладом “людини в процесі”, коли діє технологія штучного інтелекту.

Основна мета додатка— надати інформацію фахівцям QA від Side з великих тестувань, що має допомогти їм виявити помилки, які “мігли б залишитися непоміченими в лабораторних умовах”. Наприклад, якщо з тестування надходять кілька повідомлень про збій у тій самій частині, тестувальники Side починуть пошук помилки.

Коли запитували про різницю у залученні гравців, які не мають спеціальної підготовки, головний технолог Side, доктор Харлан Беверлі, зазначив, що різниця в досвіді та інших факторах “поглинається завдяки обсягу тестувальників, які братимуть участь у цій програмі”. Крім того, Беверлі додав, що інструмент “не покликаний замінити стандартне лабораторне тестування”, а натомість пропонує “новий тип тестування” для оцінки досвіду людей, у яких зазвичай немає найкращих ПК та інтернет-з’єднання, доступних в лабораторії.

“Розробка цього інструменту відображає прагнення Side поєднувати технології з людською кмітливістю,” йдеться в анонсі. “Надання звітів про тестування такого рівня командам QA не було б можливим без значних інвестицій компанії в рішення для ігор на базі штучного інтелекту.”

В анонсі Беверлі стверджував, що інструмент призведе до “більшої кількості тестувальників та годин тестування за такою ж або нижчою вартістю” для розробників, які візьмуть участь у використанні цього інструменту. На запит щодо прикладу, технічний директор зазначив, що під час маркетингового дослідження команда Side виявила численні компанії, які пропонують послуги тестування, одна з яких оцінила “вартість тестування на 100,000 осіб на рівні 1.2 мільйона доларів за 30 хвилин.” Беверлі зазначив, що програма “з легкістю зможе зменшити цю вартість на 80 відсотків.”

Тим часом, Куєн Квач, віце-президент з програмного забезпечення Razer, охарактеризував інструмент як “економічно ефективний спосіб” для розробників проводити тестування в масштабі. Компанії стверджують, що в тестах може взяти участь близько 100,000 користувачів. “Інтегруючи рішення Side в Razer Cortex, ми спрощуємо розповсюдження версій, забезпечуємо цільовий відбір гравців та підтримуємо структурований збір даних,” заявив Квач. “Розробники можуть націлюватися на групи гравців на основі поведінки у грі, досвіду та, згодом, на отримані загальні висновки.” Це також може дозволити тестування локалізації, що здійснюється гравцями, у майбутньому.

Компанії стверджують, що це буде прикладом “людини в процесі” у штучному інтелекті

Side, яка переважно є студією спільної розробки, вже деякий час працює над послугами на основі штучного інтелекту. Близько року тому компанія придбала Ghostpunch Games за 13 мільйонів доларів. Водночас Side заявила, що широкий досвід Ghostpunch можна буде поєднати з її “глибокими знаннями у сфері контролю якості”, щоб запропонувати автоматизацію QA на базі штучного інтелекту та інші послуги для клієнтів у майбутньому.

“Додаткові синергії можуть спостерігатися завдяки поєднанню технології на основі штучного інтелекту від PTW та можливостей інтеграції мистецтв Ghostpunch, які привнесуть нові технології інтегрованого генерованого мистецтва в індустрію ігор,” йдеться в прес-релізі того часу. PTW — це попередня назва Side перед ребрендингом у березні цього року.

В у минулому тижні, компанія Side зазначила, що “включення штучного інтелекту в наші процеси є критично важливим для забезпечення переваги як нашим клієнтам, так і нашій команді”. Говорячи зокрема про команди QA, компанія зазначила, що зазвичай “5-6 людей” працюють у повністю захищеному середовищі для більшості AAA проектів (не враховуючи, що QA часто передається аутсорсингу). Метою інструменту, отже, є збір даних від людей, які “гратимуть у гру автентично для розваги”, на відміну від спеціалістів QA, які намагаються “зламати” гру, зосереджуючи свою увагу на ключових моментах і зонах, з якими гравці найчастіше взаємодіють.

Що стосується терміна “людина в процесі” для ШІ, який міститься в прес-релізі анонсу, Беверлі заявив, що компанія не “використовує ніякі дані тестувальника для навчання ШІ,” і ні Side, ні Razer не зберігають ці дані, а рішення здійснюється у відповідності з GDPR та іншими регуляціями на основі країни.

“Замість цього, під час налаштування ми надаємо ШІ контекст про саму гру, що допомагає орієнтувати ШІ на краще розуміння та аналіз зворотного зв’язку від тестувальників,” зазначив технічний директор. Щодо точності виявлення та видалення дублікатів даних, Беверлі зазначив, що тести в проекті-пісочниці Side продемонстрували “98 відсоткову точність виявлення дублікатів.”

Крім того, Side продовжує здійснювати придбання та відкриття нових студій. У липні компанія уклала угоду з Savvy Games Group, яка повністю належить державному Фонду інвестицій Саудівської Аравії, щоб відкрити студію в Ер-Ріяді. Однак постійна експансія супроводжувалася звільненнями — у січні 2024 року компанія звільнила 45 співробітників, і “менше” 10 співробітників також стали жертвами скорочення у минулому місяці.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Side та Razer представляють ігрові тести з «людиною в процесі» на базі штучного інтелекту

    Компанії Side та Razer представили новий інструмент для тестування, що використовує унікальну технологію штучного інтелекту Side, мета якого — аналізувати дані для поліпшення результатів контролю якості та зменшення витрат на…

    Crystal Dynamics скорочує кількість своїх співробітників

    Студія Crystal Dynamics, яка належить Embracer, відома розробкою Marvel’s Avengers та сучасною серією Tomb Raider, оголосила про скорочення працівників, точна кількість яких не уточнюється. Повідомлення про це з’явилося вчора на…

    You Missed

    Політика штучного інтелекту Meta дозволяє чат-ботам бути романтичними з неповнолітніми

    Політика штучного інтелекту Meta дозволяє чат-ботам бути романтичними з неповнолітніми

    Google Play Games продемонструє користувачам ваші ігри

    Google Play Games продемонструє користувачам ваші ігри

    Side і Razer представляють AI-тестування з участю людини

    Side і Razer представляють AI-тестування з участю людини

    Side та Razer представляють ігрові тести з «людиною в процесі» на базі штучного інтелекту

    Side та Razer представляють ігрові тести з «людиною в процесі» на базі штучного інтелекту

    Генеральний директор Google висловив вдячність Трампу за розгляд антимонопольного питання

    Генеральний директор Google висловив вдячність Трампу за розгляд антимонопольного питання

    N26 намагається заспокоїти занепокоєних інвесторів, призначивши колишнього центрального банкіра головою

    N26 намагається заспокоїти занепокоєних інвесторів, призначивши колишнього центрального банкіра головою