Екс-керівник PlayStation: Game Pass може зашкодити індустрії та незалежним студіям

Колишній керівник PlayStation та прихильник незалежних розробників Шу Хей Йошида вважає, що зростання і потенційна домінуюча роль підписних сервісів, таких як Xbox Game Pass, можуть стати “небезпечною” тенденцією для розробників, які прагнуть до нових досягнень.

У розмові з Game Developer на виставці Gamescom LATAM, досвідчений фахівець пояснив, що підписні сервіси є “чудовими”, якщо вам дозволено потрапити у цей закритий простір. Однак, на його думку, проблема полягає в тому, що в міру розвитку таких сервісів на основі перших партій буде важче для третіх сторон та незалежних студій перейти в цю царину.

«Якщо єдиним способом доступу до ігор стануть підписки, це дійсно небезпечно, адже те, які ігри можна створювати, буде визначатися власником підписного сервісу», – зазначив він.

«Це вкрай ризиковано, адже нові ідеї від маленьких розробників завжди потрібні для створення нової хвилі розвитку. Якщо великі компанії будуть диктувати, які ігри можна розробляти, я не думаю, що це просуне індустрію вперед», – додав він.

Йошида вважає, що Sony запропонувала “здоровішу” модель підписки

Обговорюючи Xbox Game Pass і те, як Microsoft розвиває платформу, додаючи більше проектів від перших партій, Йошида зауважив, що компанія, можливо, взяла на себе більше, ніж могла впоратись.

Визнаючи свою упередженість як колишнього працівника PlayStation, Йошида припустив, що підхід Sony до моделі підписки через PlayStation Plus, яка передбачає доступ до великих ігор після їхньої традиційної преміум-версії, може бути “здоровішим”.

«Я вважаю, що підхід Sony до [підписок] є здоровішим. Знаєте, без надмірних обіцянок та дозволяючи людям витрачати гроші на нові ігри», – додав він. «Після кількох років не залишиться багато людей, які захочуть придбати ці ігри за первісною ціною, тому вони будуть додані до підписного сервісу, і все більше людей зможуть спробувати [ці продукти] до виходу наступного ігрового проекту в серії».

Хоча він вважає, що Microsoft могла допустити початкову помилку з обіцянкою “день-один”, Йошида зауважив, що компанія досягла успіху в інших сферах. Він охарактеризував підхід Microsoft до зворотної сумісності, який дозволив власникам Xbox Series X | S грати в тисячі ігор з оригінального Xbox, Xbox 360 та Xbox One, як “розумний і добре спланований”.

«Вони, напевно, вклали багато інженерних зусиль, щоб досягти того, що вони зробили», – продовжив він.

Не лише Microsoft отримала похвалу під час нашої розмови. Йошида також відзначив Nintendo за те, що компанія забезпечила два контролери для Switch і Switch 2, що дозволило грати в мультиплеєрні ігри з самого початку. «[Це] дуже розумно», – зазначив він. «Це в їхній ДНК – задовольняти потреби сімей і друзів».

Більш детальну інформацію про думки Йошиди, зокрема те, як він вважає, що «дурні гроші» підірвали індустрію під час пандемії COVID-19, можна знайти у спеціальному інтерв’ю.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Monotype під контролем: чи справді компанія з США завищує ціни на японські шрифти?

    Компанія Fontworks, відома в Японії постачальник шрифтів, знаходиться на етапі поступового завершення випуску ліцензій, вартість яких становила приблизно 380 доларів на рік для японських розробників. Наразі нова материнська компанія Fontworks…

    Ігри з конячками під забороною

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    You Missed

    Huawei FreeBuds Pro 5: Ідеальне поєднання ANC та бездротового звуку високої якості

    Huawei FreeBuds Pro 5: Ідеальне поєднання ANC та бездротового звуку високої якості

    Monotype під контролем: чи справді компанія з США завищує ціни на японські шрифти?

    Monotype під контролем: чи справді компанія з США завищує ціни на японські шрифти?

    Amazon може залишити угоду з USPS: що приховують телекомутаційні переговори?

    Amazon може залишити угоду з USPS: що приховують телекомутаційні переговори?

    Відкрийте для себе нову «Креативну Операційну Систему» Canva: ваш ідеальний маркетинговий простір

    Відкрийте для себе нову «Креативну Операційну Систему» Canva: ваш ідеальний маркетинговий простір

    Vodacom M-Pesa в Танзанії: нові можливості для міжнародних платежів

    Vodacom M-Pesa в Танзанії: нові можливості для міжнародних платежів

    Перспективи ігрового бізнесу Microsoft: Чого очікувати від консольного ринку Xbox?

    Перспективи ігрового бізнесу Microsoft: Чого очікувати від консольного ринку Xbox?