Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

Колишній керівник PlayStation та прихильник незалежних розробників Шу Хей Йошида вважає, що зростання і потенційна домінуюча роль підписних сервісів, таких як Xbox Game Pass, можуть стати “небезпечною” тенденцією для розробників, які прагнуть до нових досягнень.

У розмові з Game Developer на виставці Gamescom LATAM, досвідчений фахівець пояснив, що підписні сервіси є “чудовими”, якщо вам дозволено потрапити у цей закритий простір. Однак, на його думку, проблема полягає в тому, що в міру розвитку таких сервісів на основі перших партій буде важче для третіх сторон та незалежних студій перейти в цю царину.

«Якщо єдиним способом доступу до ігор стануть підписки, це дійсно небезпечно, адже те, які ігри можна створювати, буде визначатися власником підписного сервісу», – зазначив він.

«Це вкрай ризиковано, адже нові ідеї від маленьких розробників завжди потрібні для створення нової хвилі розвитку. Якщо великі компанії будуть диктувати, які ігри можна розробляти, я не думаю, що це просуне індустрію вперед», – додав він.

Йошида вважає, що Sony запропонувала “здоровішу” модель підписки

Обговорюючи Xbox Game Pass і те, як Microsoft розвиває платформу, додаючи більше проектів від перших партій, Йошида зауважив, що компанія, можливо, взяла на себе більше, ніж могла впоратись.

Визнаючи свою упередженість як колишнього працівника PlayStation, Йошида припустив, що підхід Sony до моделі підписки через PlayStation Plus, яка передбачає доступ до великих ігор після їхньої традиційної преміум-версії, може бути “здоровішим”.

«Я вважаю, що підхід Sony до [підписок] є здоровішим. Знаєте, без надмірних обіцянок та дозволяючи людям витрачати гроші на нові ігри», – додав він. «Після кількох років не залишиться багато людей, які захочуть придбати ці ігри за первісною ціною, тому вони будуть додані до підписного сервісу, і все більше людей зможуть спробувати [ці продукти] до виходу наступного ігрового проекту в серії».

Хоча він вважає, що Microsoft могла допустити початкову помилку з обіцянкою “день-один”, Йошида зауважив, що компанія досягла успіху в інших сферах. Він охарактеризував підхід Microsoft до зворотної сумісності, який дозволив власникам Xbox Series X | S грати в тисячі ігор з оригінального Xbox, Xbox 360 та Xbox One, як “розумний і добре спланований”.

«Вони, напевно, вклали багато інженерних зусиль, щоб досягти того, що вони зробили», – продовжив він.

Не лише Microsoft отримала похвалу під час нашої розмови. Йошида також відзначив Nintendo за те, що компанія забезпечила два контролери для Switch і Switch 2, що дозволило грати в мультиплеєрні ігри з самого початку. «[Це] дуже розумно», – зазначив він. «Це в їхній ДНК – задовольняти потреби сімей і друзів».

Більш детальну інформацію про думки Йошиди, зокрема те, як він вважає, що «дурні гроші» підірвали індустрію під час пандемії COVID-19, можна знайти у спеціальному інтерв’ю.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Звіт: Cliffhanger Games, що розробляло Black Panther, закрито EA

    Компанія Electronic Arts, за інформацією, закрила студію Cliffhanger Games, розташовану в Сіетлі, не пройшовши й двох років з моменту її заснування. Студія анонсувала свою першу гру – екшн з відкритим…

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    You Missed

    Nintendo роз’яснює причини, чому нова гра не отримала назву Mario Kart 9

    Nintendo роз’яснює причини, чому нова гра не отримала назву Mario Kart 9

    Xiaomi SU7 стикається з проблемами якості, деякі власники подали до суду на компанію

    Xiaomi SU7 стикається з проблемами якості, деякі власники подали до суду на компанію

    У 2026 році вийде стратегія в реальному часі за мотивами Гри престолів

    У 2026 році вийде стратегія в реальному часі за мотивами Гри престолів

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Наступного року вийде Resident Evil Requiem

    Наступного року вийде Resident Evil Requiem

    Google збільшує кількість реклами у своїх результатах з AI

    Google збільшує кількість реклами у своїх результатах з AI