
У березні на Конференції розробників ігор 2025 року Discord зробив досить цікаве оголошення. 17 березня компанія презентувала SDK для “соціальної інфраструктури та комунікацій” на платформі, яка дозволяє розробникам використовувати Discord як соціальну основу для онлайн-ігор. Це програмне забезпечення не вимагає від розробників обов’язкової реєстрації гравців у Discord, що дає можливість інтегрувати його у спільноти, які нечасто користуються цим популярним чат-додатком.
Це оголошення, ймовірно, приверне додаткову увагу розробників, які уважно слідкують за планами компанії щодо IPO та зростанням кількості позовів, які звинувачують компанію у сприянні сексуальному насильству. Однак популярність Discord серед різноманітних гравців робить його потенціалом, який неможливо ігнорувати. Чи дійдуть розробники до того, щоб зробити його основним методом спілкування в своїх іграх?
Співзасновник та технічний директор Стас Вішневський вважає, що так. В інтерв’ю на GDC він зазначив, що SDK виник з “тура прослуховування” серед розробників. Компанії, з якими вони спілкувались, розповіли, що мають чимало ресурсів для створення відмінних ігор, але їм не вистачає досвіду у побудові соціальних систем.
“Ми дійсно добре знаємося на соціальних компонентах”, — сказав він. “Ми витратили десять років на розробку та інвестиції в цю технологію. [Тепер] як ми можемо запропонувати це розробникам?”
Ця технологія включає такі функції, як “уніфіковані списки друзів”, що дозволяє гравцям поєднувати списки друзів з Discord та ігор, покращена механіка запрошень у гри та “зв’язані канали”, що дозволяють гравцям взаємодіяти з Discord-каналами прямо в грі, а не через додаток. Спілкування через ці канали буде підпадати під інструменти модерації та політики компанії.
Сила Discord як соціальної платформи беззаперечна, і вона є критично важливою в еволюціонуючому ландшафті уподобань “онлайн-соціального” спілкування у відеоіграх, що виходять за межі класичних багатокористувацьких ігор. За останні кілька місяців розробники повідомили, що гравці хочуть більше можливостей спілкуватися з друзями, не обов’язково з метою конкуренції. Навіть Nintendo, здається, вважає, що цей тренд набирає обертів, з новим Nintendo Switch 2 та ігрою в запуску Mario Kart World, що, здається, створена для залучення гравців у свій онлайн-простір.
Сад у Discord не є настільки закритим, проте SDK вписується в еволюціонуючу стратегію інтеграції активності Discord у повсякденний геймплей.
Інтеграція Discord вже впливає на активність користувачів
На прикладі системи “квестів”, які можуть бути активовані у вашому інтерфейсі Discord, Sellis зазначив, як ігрова інтеграція вже приносить результати. (Глядя на свій другий монітор, я бачу велику рекламу Civilization VII -VR, що закриває частину мого огляду каналів і серверів.) Квести, звичайно, є дорожчим рекламним форматом і можуть не підходити всім розробникам.
“Квести заохочують гравців грати більше”, — зазначив Sellis, назвавши це потужним “базовим показником”, який спостерігали розробники, які взаємодіяли з Квестами.
Історія квестів Discord зіграла важливу роль у великій тенденції “онлайн-соціального”: зростаюча звичка гравців транслювати свої ігри друзям. Це важливий шлях, яким навіть одноосібні ігри стали частиною цього тренду. Sellis зазначив, що розробники, з якими вони спілкувалися, “зацікавлені” у заохоченні гравців за таку активність, яка не вписується у вже існуючі стратегії управління спільнотою або купленої реклами.
Вішневський підкреслив, що перший квест, який розпочав Discord, полягав у виклику для гравців — транслювати гру своїм друзям. Це не обов’язково зробило цю дію більш популярною, але можна вважати, що Discord визнає її зростаюче значення.
Sellis додав, що Discord отримав дані, які вказують на те, що гравці, які дивляться ігри, які транслюють їхні друзі, більш ймовірно куплять гру самі — це сучасна версія відвідування друга, щоб подивитися, як він грає у Devil May Cry 3, а потім йти додому і купувати свою копію (у моєму випадку, без відома батьків).
Якщо вас цікавить, хто використовує новий Discord SDK, компанія в своєму оголошенні зазначила, що до числа перших, хто почав будувати соціальні системи на його основі, входять різноманітні компанії, від Tencent до розробників Splitgate 2, а також розробники Supervive з Theorycraft Games та компанія Scopely, що належить Саудівській Аравії.
Генеральний директор Theorycraft Games, Джо Тунг, яскраво підкреслив переваги технології, зазначивши, що компанія використовує Discord навіть для роботи в повністю дистанційному режимі. “Discord Social SDK є цінним інструментом для бездоганного забезпечення наших соціальних функцій, таких як прямі повідомлення, лобі та запрошення на сесії для гравців Supervive“, — сказав він.
Конференція розробників ігор та організація Game Developer є сестринськими організаціями під управлінням Informa..