Розробники Overwatch створили профспілку з майже 200 осіб у Blizzard Entertainment

Ще одна група розробників об’єдналася в профспілку в Blizzard Entertainment. У п’ятницю, 9 травня 2025 року, Комунікаційні працівники Америки оголосили про створення профспілки Overwatch Gamemakers Guild-CWA, яка нараховує майже 200 членів і представляє розробників, що працюють над серією Overwatch.

Профспілки “wall to wall”, аналогічні тій, що була створена командою розробників World of Warcraft в 2024 році, охоплюють усіх працівників певної бізнес-групи. Вони відрізняються від менших профспілок за фахом, які існують в компанії, таких як профспілка якості в Activision Blizzard, створена в 2024 році, та профспілка якості Raven Software, сформована в 2022 році. Остання група звинувачує материнську компанію Activision Blizzard в “недобросовісних торгах” щодо умов контракту.

Організатори guild-у Overwatch Gamemakers, Франк Ле Кок, Фостер Елмендорф і Джесс Кастільо, у своєму оголошенні зазначили, що рішення про створення профспілки було частково зумовлене тисячами звільнень у відеоігровій індустрії, з яких понад 1,900 були здійснені Xbox Game Studios після того, як Microsoft завершила придбання Activision Blizzard.

Масові звільнення у відеоігровій індустрії, а також у моїй студії стали однією з перших причин, чому я почав дізнаватися про організацію для створення здоровішого робочого середовища для всіх“, – сказав Ле Кок, додавши, що рух за створення профспілки в World of Warcraft став для нього і організаційного комітету “укріплюючим”.

Розробники під власністю Microsoft все ще стикаються з труднощами в організації праці

Організація профспілок під Microsoft та Xbox Game Studios стала більш ефективною завдяки угоді про “нейтралітет праці”, укладеній у 2022 році з CWA, ще одній унікальній угоді, що має на меті дозволити працівникам створювати профспілки без спротиву з боку Microsoft.

Проте, незважаючи на успішне створення профспілок у Raven Software, ZeniMax, Bethesda Game Studios та Blizzard Entertainment, Microsoft не продемонструвала того ж налаштованого підходу на столі переговорів щодо контрактів. У квітні 2025 року працівники з контролю якості ZeniMax, організовані під CWA, проголосували за авторизацію страйку, стверджуючи, що компанія відмовилася йти на поступки в питаннях зарплат, аутсорсингу та вимог повернення до офісу.

Тим часом, профспілка працівників контролю якості Raven Software звинуватила материнську компанію Activision Blizzard Microsoft у “недобросовісних торгах” щодо профспілкового контракту. В обох випадках Microsoft публічно захищала свою позицію, стверджуючи, що вона розробила “справедливі” пропозиції під час переговорів.

Незважаючи на продовження конфліктів, організатори заявили про бажання боротися з юристами Microsoft, а не залишатися осторонь.

Створення профспілки – це вимога місця за столом, щоб ми могли працювати з керівництвом над поліпшенням умов праці“, – сказала Кастільо. “Зрештою, коли нас підтримують і ми процвітатимемо, ми зможемо забезпечити найкращі можливі враження для наших гравців, що й призвело нас сюди“.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    You Missed

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми