
Ще одна група розробників об’єдналася в профспілку в Blizzard Entertainment. У п’ятницю, 9 травня 2025 року, Комунікаційні працівники Америки оголосили про створення профспілки Overwatch Gamemakers Guild-CWA, яка нараховує майже 200 членів і представляє розробників, що працюють над серією Overwatch.
Профспілки “wall to wall”, аналогічні тій, що була створена командою розробників World of Warcraft в 2024 році, охоплюють усіх працівників певної бізнес-групи. Вони відрізняються від менших профспілок за фахом, які існують в компанії, таких як профспілка якості в Activision Blizzard, створена в 2024 році, та профспілка якості Raven Software, сформована в 2022 році. Остання група звинувачує материнську компанію Activision Blizzard в “недобросовісних торгах” щодо умов контракту.
Організатори guild-у Overwatch Gamemakers, Франк Ле Кок, Фостер Елмендорф і Джесс Кастільо, у своєму оголошенні зазначили, що рішення про створення профспілки було частково зумовлене тисячами звільнень у відеоігровій індустрії, з яких понад 1,900 були здійснені Xbox Game Studios після того, як Microsoft завершила придбання Activision Blizzard.
“Масові звільнення у відеоігровій індустрії, а також у моїй студії стали однією з перших причин, чому я почав дізнаватися про організацію для створення здоровішого робочого середовища для всіх“, – сказав Ле Кок, додавши, що рух за створення профспілки в World of Warcraft став для нього і організаційного комітету “укріплюючим”.
Розробники під власністю Microsoft все ще стикаються з труднощами в організації праці
Організація профспілок під Microsoft та Xbox Game Studios стала більш ефективною завдяки угоді про “нейтралітет праці”, укладеній у 2022 році з CWA, ще одній унікальній угоді, що має на меті дозволити працівникам створювати профспілки без спротиву з боку Microsoft.
Проте, незважаючи на успішне створення профспілок у Raven Software, ZeniMax, Bethesda Game Studios та Blizzard Entertainment, Microsoft не продемонструвала того ж налаштованого підходу на столі переговорів щодо контрактів. У квітні 2025 року працівники з контролю якості ZeniMax, організовані під CWA, проголосували за авторизацію страйку, стверджуючи, що компанія відмовилася йти на поступки в питаннях зарплат, аутсорсингу та вимог повернення до офісу.
Тим часом, профспілка працівників контролю якості Raven Software звинуватила материнську компанію Activision Blizzard Microsoft у “недобросовісних торгах” щодо профспілкового контракту. В обох випадках Microsoft публічно захищала свою позицію, стверджуючи, що вона розробила “справедливі” пропозиції під час переговорів.
Незважаючи на продовження конфліктів, організатори заявили про бажання боротися з юристами Microsoft, а не залишатися осторонь.
“Створення профспілки – це вимога місця за столом, щоб ми могли працювати з керівництвом над поліпшенням умов праці“, – сказала Кастільо. “Зрештою, коли нас підтримують і ми процвітатимемо, ми зможемо забезпечити найкращі можливі враження для наших гравців, що й призвело нас сюди“.