Розробник Rec Room звільняє близько половини своїх співробітників

Розробник гри Rec Room, яка базується на контенті, створеному користувачами, оголосив про скорочення “приблизно половини” свого штату.

Ця новина була опублікована вчора на офіційному сайті, де генеральний директор та співзасновник Нік Фейт зазначив, що це рішення було прийнято ним та CCO і співзасновником Кемероном Брауном. Вони описали це як “необхідність для бізнесу, виходячи з фінансової ситуації компанії”, яка не стосується окремих осіб, які залишають команду.

“Це не є відображенням таланту або відданості тих, хто йде — ми хотіли б залишити всіх”, — йдеться в оголошенні. “Скажу це ще раз, щоб було зрозуміло, що це не просто ‘одне з тих речей, які говорять у повідомленнях про звільнення’. Ми СПРАВДІ хотіли б залишити кожного з цих людей у команді. Але ми не можемо. Це відображає жорстоку реальність, з якою стикається бізнес, та зміни, необхідні для того, щоб дати Rec Room шанс на процвітання у майбутньому.”

У оголошенні зазначено, що звільнені працівники отримуватимуть зарплату ще три місяці, матимуть медичне страхування протягом наступних шести місяців, а також зможуть залишити свій ноутбук або настільний комп’ютер. Rec Room не уточнив, скільки людей постраждало від скорочення.

Що привело до звільнень

У грудні 2021 року Rec Room зуміла залучити 145 мільйонів доларів для свого соціального платформи, що підняло загальну суму залучених коштів до приблизно 294 мільйонів доларів. За словами Брауна, команда “значно інвестувала в інструменти для створення на ПК, VR, консолях та мобільних пристроях,” але реальність “виявилася жорстокою.” Генеральний директор стверджує, що мобільні та консольні версії ніколи не дійшли до того моменту, коли “ці пристрої були придатними для створення контенту.” Деякі з зусиль подолати цю різницю, включаючи інструмент Maker AI, викликали розчарування у “досвідченіших творців” студії.

При цьому, менш потужні пристрої продовжували генерувати “мільйони одиниць контенту”, що створювало навантаження на команду, яка змушена була розробляти процедури для перевірки всього цього. “Забезпечити функціонування всього на всіх пристроях було величезним технічним викликом. Хоча найталановитіші творці оптимізували свій контент, більшість творців цього не робили — чи не могли, справді, оскільки ми не надали їм необхідних інструментів.”

Минулого місяця Фейт повідомив, що Rec Room досягла “найкращого місяця” з продажів UGC завдяки створенням від гравців, з доходами від токенів творців з продажів кімнат та магазину Watch, які зросли на 47 відсотків в річному обчисленні.

“Ми свідомо почали з невеликої групи творців, оскільки інструмент Avatar Studio все ще перебуває на ранніх стадіях,” писав Фейт на той час. “Усі ранні учасники допомогли нам вдосконалити робочі процеси і наданні зворотного зв’язку щодо покращення наших систем. Оскільки творці вже досягли успіхів, ми готові розширити масштаби.”

Сьогоднішнє оголошення продовжує, що підтримка вищезазначеного обсягу призвела команду до нестачі ресурсів і почала “копати фінансову яму, яка зростала з кожним днем.” Генеральний директор зазначає, що студія останніми роками опинилася в “незручному середньому становищі”, постійно задумуючи, чи варто продовжувати просувати внутрішнє бачення UGC, за що може зростати розчарування гравців та команди, чи скоротити бачення, скоротивши команду вдвічі.

“Обидва шляхи були болісними,” написав Браун. “Але врешті-решт ми дійшли до точки, де стало зрозуміло, що збереження курсу означає низький ріст, високий рівень витрат і відсутність ясного шляху вперед. Одним словом: Нестійкий. Писання на стіні стало дуже зрозумілим.”

Дивлячись вперед, Браун заявив, що команда зосередиться на “наданні можливостей нашим найкращим творцям” та “забезпеченні того, щоб Rec Room був прекрасним досвідом для наших гравців.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці