Розробник MindsEye Build a Rocket Boy підтверджує скорочення штату

MindsEye, розроблений компанією Build A Rocket Boy, оголосив про намір скоротити кількість співробітників. Це сталося через два тижні після того, як їх перший проєкт, MindsEye, вийшов на ринок і отримав негативні відгуки.

Як повідомляється, джерела студії зазначали, що компанія розпочала процес звільнень, який може торкнутися понад 100 працівників. Ця цифра стала відома після початку стандартного 45-денної консультації з 23 червня, що, відповідно до законодавства Великобританії, ініціюється, коли пропонується скорочення більше ніж 100 осіб протягом 90 днів.

Компанія Build A Rocket Boy підтвердила інформацію про скорочення, проте не вказала точну кількість тих, кого це стосується.

“Хоча ми намагаємось знайти нові ролі для якомога більшої кількості постраждалих, на жаль, ми оголошуємо про початок формального процесу консультацій, який може призвести до скорочень,” — мовиться у заяві. “Це рішення не було прийняте легковажно, і ми прагнемо провести цей процес прозоро, справедливо та з повагою до всіх співробітників. Ми надамо додаткову інформацію команді в найближчі кілька тижнів.”

Студія охарактеризувала запуск MindsEye, який відбувся 10 червня, як “вагомий етап”, але визнала, що “попереду ще багато роботи, щоб розвивати нашу спільноту в наступні роки.” На даний момент у гри на Steam рейтинг “Переважно негативний” з 1,845 відгуками. Оцінка від IGN – 4 з 10, а GameSpot виставив 3 з 10.

“Виклики, з якими ми стикнулися, лише зміцнили наше бажання, і, хоча ми дуже засмучені сьогоднішнім рішенням та вдячні нашій неймовірній команді, цей крок дозволяє нам зосередитися на подальших оновленнях та оптимізації продуктивності для MindsEye, а також забезпечити довгостроковий успіх майбутніх амбіцій Build A Rocket Boy,” — продовжується в заяві.

Це новий виклик для компанії, яка продовжує потрапляти в заголовки новин, після того, як двоє керівників студії раптово залишили свої посади напередодні виходу MindsEye на полиці. У той же час повідомлялося, що спів-KCEO студії Марк Герард стверджував, що існувала “систематична спроба дискредитувати гру та студію” на їхньому Discord-сервері.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Група розробників ZeniMax Online Studios, які недавно були звільнені Microsoft, об’єдналися для створення студії Sackbird. Команда працювала над онлайн-грою лутер-шутером під кодовою назвою Project Blackbird. За даними Bloomberg, Microsoft скасувала…

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Ubisoft скасувала наступну гру у серії Assassin’s Creed (кодова назва “Проект Скарлет”) через побоювання політичних наслідків у США. Згідно з інформацією Game File, компанія ухвалила рішення про скасування гри в…

    You Missed

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Оновлення FSD v14 від Tesla тепер доступне, впроваджуючи технологію Robotaxi у вашій автопарку

    Оновлення FSD v14 від Tesla тепер доступне, впроваджуючи технологію Robotaxi у вашій автопарку

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку