Розробник MindsEye Build a Rocket Boy підтверджує скорочення штату

MindsEye, розроблений компанією Build A Rocket Boy, оголосив про намір скоротити кількість співробітників. Це сталося через два тижні після того, як їх перший проєкт, MindsEye, вийшов на ринок і отримав негативні відгуки.

Як повідомляється, джерела студії зазначали, що компанія розпочала процес звільнень, який може торкнутися понад 100 працівників. Ця цифра стала відома після початку стандартного 45-денної консультації з 23 червня, що, відповідно до законодавства Великобританії, ініціюється, коли пропонується скорочення більше ніж 100 осіб протягом 90 днів.

Компанія Build A Rocket Boy підтвердила інформацію про скорочення, проте не вказала точну кількість тих, кого це стосується.

“Хоча ми намагаємось знайти нові ролі для якомога більшої кількості постраждалих, на жаль, ми оголошуємо про початок формального процесу консультацій, який може призвести до скорочень,” — мовиться у заяві. “Це рішення не було прийняте легковажно, і ми прагнемо провести цей процес прозоро, справедливо та з повагою до всіх співробітників. Ми надамо додаткову інформацію команді в найближчі кілька тижнів.”

Студія охарактеризувала запуск MindsEye, який відбувся 10 червня, як “вагомий етап”, але визнала, що “попереду ще багато роботи, щоб розвивати нашу спільноту в наступні роки.” На даний момент у гри на Steam рейтинг “Переважно негативний” з 1,845 відгуками. Оцінка від IGN – 4 з 10, а GameSpot виставив 3 з 10.

“Виклики, з якими ми стикнулися, лише зміцнили наше бажання, і, хоча ми дуже засмучені сьогоднішнім рішенням та вдячні нашій неймовірній команді, цей крок дозволяє нам зосередитися на подальших оновленнях та оптимізації продуктивності для MindsEye, а також забезпечити довгостроковий успіх майбутніх амбіцій Build A Rocket Boy,” — продовжується в заяві.

Це новий виклик для компанії, яка продовжує потрапляти в заголовки новин, після того, як двоє керівників студії раптово залишили свої посади напередодні виходу MindsEye на полиці. У той же час повідомлялося, що спів-KCEO студії Марк Герард стверджував, що існувала “систематична спроба дискредитувати гру та студію” на їхньому Discord-сервері.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці