Ренді Пітчфорд: Випуск Borderlands 4 в Steam не завершить конфлікт між магазинами ПК

Borderlands 4 була презентована цього тижня на виставці Gamescom, і гра в жанрі шутера з елементами луту вийде на Steam замість Epic Games Store (EGS).

Це зміна викликала неоднозначну реакцію, адже раніше Borderlands 3 і Tiny Tina’s Wonderlands з’явилися спочатку на сайті Epic перед тим, як потрапити на Steam. Лідер Gearbox Ренді Пітчфорд прокоментував цю зміна, зазначивши, що вона не була його бажаною.

Обговорюючи свої старі коментарі 2019 року про те, як EGS може поставити під загрозу монополію Steam, Пітчфорд назвав ці думки “надмірно оптимістичними”. “Це урок для мене і для всіх, хто хоче вчитися на моєму досвіді,” – додав він.

Партнерство з EGS не завжди вигідне

На початкових етапах розвитку Epic Games Store, розробники, які робили свої ігри ексклюзивними для цієї платформи, не завжди отримували позитивні результати. Часто такі новини супроводжувалися негативними відгуками, незалежно від тривалості ексклюзивності, а в гіршому випадку призводили до конфліктних вражень гравців.

Хоча Borderlands 3 та Wonderlands мали успіх на Epic, Пітчфорд визнав, що “клієнти приходять за іграми, а не за магазинами.” Команда Gearbox “продовжить підтримку Steam” у майбутньому, що він підкреслив як політику студії з моменту появи Steam.

Однак він також вважає, що Valve фактично “отримала” монополію на ПК від індустрії, зробивши “дуже мало”, щоб її здобути. Він сподівається, що Valve отримає конкуренцію з боку інших платформ, але також зазначив, що видавці бояться підтримувати конкурентів.

Він не втратив віри в Epic, але вважає, що компанії потрібно “пріоритизувати магазин та спробувати нові ініціативи, одночасно зосередившись на залученні ключових ексклюзивів”. Якщо б їй вдалося скористатися своєю перевагою, це могло б змінити ситуацію. Але Epic не зробила цього.

“Як розробник,” – підсумував він, “я буду продовжувати балансувати між тим, де знаходяться клієнти, і тим, де, на мою думку, потрібно заслужити їх довіру та прихильність. Як гравець, я буду на всіх платформах.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Компанія Square Enix вкладає у данську студію BetaDwarf, не розкриваючи суму інвестицій, щоб підтримати розробку екшен-RPG у стилі топ-даун під назвою Vaultbreakers. Студія BetaDwarf повідомила про цю новину, назвавши її…

    Новини: Romero Games веде переговори з новими видавцями після повідомлень про скасування фінансування проекту Microsoft

    Оновлення (07/08/25): Студія Romero Games підтвердила, що не закрилася повністю і наразі розглядає можливості подальшої роботи після раптової зупинки фінансування для неанонсованого проєкту. Численні колишні співробітники, які були звільнені внаслідок…

    You Missed

    Скорочення кадрів у CNET на фоні активних придбань материнської компанії

    Скорочення кадрів у CNET на фоні активних придбань материнської компанії

    Microsoft демонструє сильні результати в хмарних технологіях, зростання також у Windows та Xbox

    Microsoft демонструє сильні результати в хмарних технологіях, зростання також у Windows та Xbox

    xAI розкриває причини зриву Grok Nazi, поки Tesla інтегрує бота Елона у свої автомобілі

    xAI розкриває причини зриву Grok Nazi, поки Tesla інтегрує бота Елона у свої автомобілі

    Meta грає в гру з ШІ, використовуючи репутацію на свою користь

    Meta грає в гру з ШІ, використовуючи репутацію на свою користь

    ISDA та Ant International закликають до спільної індустріальної основи для токенізації активів

    ISDA та Ant International закликають до спільної індустріальної основи для токенізації активів

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf