Примітки до оновлення №8: Тім Свіні агітує за штучний інтелект, Nintendo залишає журналістів без підтримки, а Epic натякає на The Witcher 4

Доброго ранку! Рубрика з новинами повертається після тривалої паузи, і, подібно до того, як цей журналіст святкує свій 32-й день народження завтра, вона як добре витримане вино на полиці вашого місцевого магазину. Вона трішки інша, але, сподіваємось, усе ще приємна на смак.

У новому форматі рубрика з новинами щоп’ятниці висвітлюватиме найяскравіші заголовки та найцікавіші новини тижня. Ми сподіваємося, що ви читаєте все, що публікуємо тут, але в рідкісних випадках, коли ви зайняті іншими справами, надіємось, що наш розділ стане вашим основним джерелом новин з індустрії ігор. Це як шведський стіл, де ви можете насолоджуватися заголовками у зручному для вас темпі.

Це як затишний сніданок у ліжку, але замість смачних яєць на тості – керівники, які говорять бездумно, поки індустрія переживає кризи. Жартую, звісно. Ми маємо й інші новини. Отже, вистачить британського циніізму на цей тиждень. Переходьмо до головного. Ось все, що сталося у дивовижному світі відеоігор за минулі сім днів:

У польській студії People Can Fly знову звільнення та скасування проєктів, і цього разу компанія стверджує, що це сталося через японського видавця Square Enix. У серії відвертих звітів студія звинуватила Square Enix у тому, що вони не підготували документацію для додаткових робіт над проєктом Gemini, який японська компанія повинна була випустити. People Can Fly зазначила, що невизначеність через цю бездіяльність призвела до призупинення двох проєктів (включаючи Gemini) і 60 звільнень.

Switch 2 нарешті з’явився на цьому тижні, але фахівці з оглядів апаратного забезпечення змушені були чекати, адже Nintendo не надіслала екземпляри для огляду журналістам заздалегідь. Як зазначає VGC, японська компанія вирішила утримати апаратуру, тому що “важливі функції та оновлення” з’являться лише 5 червня. Це неприємність як для журналістів, які швидше за все муситимуть терміново готувати огляди, так і для споживачів, які очікуватимуть на повне висвітлення. Чи піклуватиметься про це Nintendo? Судячи з того, що попередні замовлення на Switch 2 розлетілися, навряд чи.

Unreal Engine 5.6 вже тут, але це не було головною подією на щорічному шоу State of Unreal від Epic. Розробник textit{Fortnite} відкрив шоу вражаючим технічним демо, створеним у світі textit{The Witcher 4}. Хоча це не була частина самої гри — ця демонстрація була створена спеціально для State of Unreal — 14-хвилинне дійство продемонструвало ключові можливості UE 5.6 та натякнуло на те, що чекає на гравців, коли textit{The Witcher 4} нарешті вийде. До того ж, у демонстрації були чудові анімації коней, які, як видно, вражають інтернет.

Генеральний директор Epic Games Тім Суїні знову неправильно інтерпретував ситуацію, стверджуючи, що генеративний ШІ відкриє шлях до неймовірних відеоігрових досвідів, які можуть бути створені з мінімальним людським внеском. В інтерв’ю з IGN він заявив, що AI-підказки стануть «основною частиною» ігрових движків і навіть дозволять створити «безмежний діалог» без потреби у письменниках чи справжньому творчому внеску. “Що потрібно команді з 10 осіб, щоб створити гру на зразок Zelda Breath of the Wild, у якій ШІ просто відповідає за увесь діалог, а вам потрібно лише написати короткі описи персонажів?” — запитав він. Відповідь, як можна припустити, вже була продемонстрована у textit{Fortnite}, де Epic нещодавно представила AI-версію Дарта Вейдера, здатну вчитися негативному сленгу. Неймовірно, справді.

Elden Ring Nightreign довів, що гравцям ще не набридло отримувати поразки від FromSoftware. Самостійне мультиплеєрне доповнення перевищило 3,5 мільйона продажів та відвантажень протягом тижня з моменту запуску. FromSoftware поділилася цим досягненням у X (через Google Translate) та пообіцяла продовжувати підтримувати гру оновленнями та розширеннями. Водночас оригінальний textit{Elden Ring} отримує кіномонтаж від студії A24.

LocalThunk, визнана за свою гру у жанрі карткового роглайк, продовжує свою переможну серію. Цього разу Balatro здобула одну з престижних Дизайнерських премій Apple. Гра конкурувала з серйозними супротивниками в категорії Ігор — такими як Thank Goodness You’re Here! та Prince of Persia: The Lost Crown, але, як і раніше, Balatro зрештою здобула перемогу.

Виливаючи на Nintendo холодну воду в день запуску Switch 2, Sony представила нове обладнання PlayStation у формі бездротового джойстика для боротьби. Малоймовірно, що це хвилює тих, хто не є фанатом боїв, проте цікаво спостерігати, як Sony експериментує з новим обладнанням для PlayStation – і в даному випадку також для PC. Бездротовий пристрій, відомий як Project Defiant, розроблений Sony Interactive Entertainment та має корисні функції, такі як змінні обмежувачі, кнопки з механічними перемикачами та сенсорна панель у дусі DualSense. Він також виглядає дуже стильно.

Улюблене багатопрофільне підприємство Activision Blizzard знову викликало обурення, додавши рекламу в магазині до ігрових комплектів в Call of Duty Black Ops 6 і Warzone. Як ви можете уявити, це викликало обурення у гравців, які розкритикували дочірню компанію Microsoft за спробу витиснути гроші з тих, хто вже заплатив за преміум продукт. Activision визнала проблему і заявила, що реклама була результатом «тестування функцій інтерфейсу», які були опубліковані помилково. Помилки можуть траплятися, але, можливо, більшим занепокоєнням є те, що Activision вже вважала цю функцію такою, що її слід протестувати. Як би там не було, це говорить про те, що «краще просити пробачення, ніж погодження».

Шість розробників з Уельсу отримали разом 850 тисяч фунтів стерлінгів фінансування від Уельського уряду. Це позитивна новина для розробників у регіоні, оскільки кошти були виділені через Фонд розвитку ігор для Уельсу — першу у своєму роді програму. Програма була запущена раніше цього року Creative Wales в партнерстві з UK Games Fund і має на меті допомогти уельським розробникам розширити свої проєкти за межі стадії ‘пілота’. До отримувачів цього разу потрапили Cloth Cat, COPA Gaming, Goldborough Studios, Rocket Science, Sugar Creative та Wales Interactive.

Apple намагалася оскаржити рішення, яке забороняє їй стягувати комісії за сторонні платіжні посилання всередині своїх додатків або вказувати розробникам, як ці посилання повинні бути оформлені. Ця новина пов’язана з високопрофільною юридичною битвою Apple з Epic Games, в якій остання розпочала судові процеси, щоб додати сторонні платіжні методи до textit{Fortnite}. Epic врешті-решт виграла, що дозволило Fortnite повернутися до App Store у США після п’яти років відсутності. Як відзначає CNBC, Apple заявила, що продовжить боротися за методи введення сторонніх платежів, щоб забезпечити «безпечний та надійний досвід для наших користувачів». Генеральний директор Epic Games Тім Суїні заявив, що останнє рішення означає, що «тривала національна нічна тероризація податку від Apple закінчилася».

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    People Can Fly звинувачує Square Enix у недавніх звільненнях та скасуванні проектів

    Outriders, розробник компанії People Can Fly, оголосив про скорочення штату та призупинення роботи над двома проектами, з частковою відповідальністю за це на японському видавця Square Enix. Генеральний директор People Can…

    You Missed

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Нова карту розширення об’ємом 4 ТБ від Seagate дорожча, ніж Xbox Series S

    Нова карту розширення об’ємом 4 ТБ від Seagate дорожча, ніж Xbox Series S

    Розкриття Fairphone 6 демонструє покращений модульний дизайн

    Розкриття Fairphone 6 демонструє покращений модульний дизайн

    Meizu 22 з’явиться цього літа як флагман з компактним екраном

    Meizu 22 з’явиться цього літа як флагман з компактним екраном

    Видавці новин вважають режим штучного інтелекту Google «викраденням»

    Видавці новин вважають режим штучного інтелекту Google «викраденням»

    Warner Bros. Discovery розділяється на дві незалежні компанії

    Warner Bros. Discovery розділяється на дві незалежні компанії