Працівники ZeniMax виступають проти “нелюдських” звільнень, керівник 1047 Games визнає “безліч помилок”, а Xbox відкладає ситуацію з іграми за 80 доларів – Примітки до патчу #15

Привіт, любителі ігор! Маємо чудові новини! Відомий піаніст і композитор Макацу Такагі анонсував новий альбом під назвою “Notes”, який вийде в світ 31 липня.

Якщо вам особливо подобається амбієнтна музика, насичена природними звуками, я закликаю вас послухати його тривалу серію композицій “Marginalia”, більшість з яких записані вдома у Такагі в сільській місцевості Кіото у співпраці з місцевою фауною. Цикади вміють підлаштовуватися під ритм. Його роботи відзначаються унікальною розслаблюючою атмосферою, що допомагає мені відволіктися після складних моментів у індустрії ігор.

Кажучи про це, якщо вас приваблює екзистенційний жах, я настійно раджу вам розпочати кар’єру у відеоіграх.

Так, це правда — ще один тиждень нестабільності для розробників по всьому світу. Кілька студій, включаючи 1047 Games, Supermassive Games, Side, Sandsoft та Airship Syndicate, оголосили про звільнення, тоді як незалежна платформа Itch.io підтвердила плани відмовитися від дорослого контенту на вимогу платіжних систем, таких як Visa і Mastercard. Steam, бережися!

Оскільки непорозуміння, на жаль, залишається в нашій індустрії, ми поспілкувались з кількома працівниками компанії ZeniMax, розробника серії The Elder Scrolls, щоб дізнатися, як вони реагують на нещодавнє масове звільнення від Microsoft. Зрозуміло, добрих слів було небагато.

Зв’язане:Розробник Arkane критикує Microsoft за мовчання щодо відкритого листа з протестом проти зв’язків з IDF

Як завжди, ми підготували більше новин нижче. Але чому б не послухати музику Такагі перед тим, як поринути у деталі? Це може допомогти зняти напругу.

через Game Developer // Платформа для інді-ігор Itch.io послідувала прикладу Steam і оголосила про плани деіндексувати та згодом видалити деякий дорослий і NSFW контент. Компанія зазначила, що зміни були внесені для дотримання вимог платіжних систем, таких як Visa і Mastercard, а також кампанії Collective Shout, яка звинуватила ці компанії в “отриманні прибутку з ігор, що пропагують зґвалтування, інцест і дитячу порнографію”. Співзасновник Itch, Ліф Коркоран, повідомив, що платформа введе “нові умови відповідності” надалі. Які саме це будуть заходи, поки що невідомо.

через Game Developer // Microsoft зазнала серйозної критики з боку ряду співробітників ZeniMax за невдало проведене чергове масове звільнення. Кілька джерел розповіли нам, що ці скорочення призвели до втрати важливих знань, що ускладнить роботу тих, хто залишився. Вони також критикували керівництво Xbox за те, що воно не змогло адекватно повідомити співробітникам про наслідки звільнень того дня. Одне з джерел охарактеризувало підхід Microsoft як “негуманний” і заявило, що працівники залишилися у стані “боротьби або втечі”, після того як компанія не змогла ефективно пояснити, хто підпаде під скорочення. “Деякі з людей працювали тут 15 років і були звільнені. Це жахливо, коли людині потрібно терміново писати прощальне повідомлення колегам у Slack, з якими вони працювали впродовж багатьох років”. Повна історія є важкою, але важливою для прочитання.

Зв’язане:Звільнення BioShock 4, нові драми Unknown Worlds та найцікавіші моменти Gamescom – Патч Нотатки #19

через Game Developer // Нові дані, опубліковані Nintendo, свідчать про те, що компанія успішно утримує своїх співробітників. Середня тривалість роботи працівників у Японії становить 14,4 роки, що перевищує національний середній показник у 12,5 років. Зокрема, рівень плинності кадрів у компанії у цій країні складає всього 1,9 відсотка. Nintendo також показала подібні вражаючі цифри в інших регіонах, таких як Сполучені Штати та Європа. Чому це важливо? Утримання знань і сплоченість команд є критично важливими в індустрії ігор, оскільки це забезпечує плавний процес виробництва, на користь як працівникам, так і споживачам у світі, де зростають витрати на розробку та високі очікування щодо продажів.

Зв’язане:Злий імперіаліст закликає розробників уникати раннього доступу, якщо їхній проект на 90 відсотків не готовий

через Polygon // Xbox переглянув своє рішення про продаж ігор за 80 доларів. Цього тижня компанія Obsidian оголосила, що The Outer Worlds 2 тепер буде продаватися за 69,99 долара — замість раніше озвучених 79,99 долара. Цю новину компанія підтвердила через іронічний пост у соцмережах, зазначивши, що “працювала над переглядом ціни з [REDACTED]”. Представник Xbox пізніше підтвердив, що компанія продаватиме свої повноцінні релізи на свята за 69,99 долара “відповідно до поточних ринкових умов”. Що станеться після свят — невідомо.

через Game Developer // Після отримання величезних 1,8 мільярда доларів інвестицій від Tencent та продовження затяжної кампанії звільнень, Ubisoft опублікувала свій фінансовий звіт за перший квартал року. У звіті компанія повідомила, що чисті прибутки за Q1 виявилися нижчими за очікування. Як стало відомо, падіння пов’язане з неналежним виконанням Tom Clancy’s Rainbow Six Siege X, який зазнав “тимчасових, але суттєвих порушень через проблеми з ціноутворенням”. Ubisoft сподівається на відновлення популярності гри, що виглядає обнадійливо, враховуючи, наскільки компанія залежить від цього 10-річного проекту. Генеральний директор Ubisoft Ів Гійемо також озвучив плани з реорганізації компанії в “Творчі Будинки”, щоб стати більш гнучкими та забезпечити довгострокову стабільність. Де ми вже чули таке?

через Game Developer // 1047 Games оголошує про звільнення низки розробників і “анулює” Splitgate 2. У довгій заяві, опублікованій у соцмережах, гендиректор 1047 Games Ян Прульо зазначив, що студія швидко випустила сіквел на ринок і тепер повинна переосмислити свій підхід для створення гри, на яку чекають гравці. Це вже другий раунд звільнень компанії цього року, але вона потрапила в заголовки з інших сумнівних причин: Прульо вийшов на сцену на Summer Game Fest, носивши шапку з написом “Make FPS Great Again”, щоб оголосити, що Splitgate 2 отримає режим королівської битви. Після критики, пов’язаної з асоціацією з правими ідеями, Прульо спочатку відмовився вибачитися, але через три дні все-таки приніс вибачення. Під час інтерв’ю з Polygon про звільнення, він зізнався, що зробив “багато, багато помилок”. Багато людей, напевно, з ним згодні.

через Game Developer // Розробник серії Dark Pictures Anthology, Supermassive Games, підтвердив, що на цьому тижні скоротить 36 співробітників, щоб вижити в “складних” умовах бізнесу. Анонсований студією новий жахастик Directive 8020 також було відкладено до першої половини 2026 року, проте Little Nightmares III не постраждає від скорочень. Ці новини надходять у період заворушень для британської студії, яка втратила свою довгострокову команду керівництва в лютому 2024 року. Після цього було звільнено понад 90 осіб. Таким чином, компанія, схоже, звільнила вже 126 працівників за останні 18 місяців. Досить похмурі обставини.

через Game File (необхідна підписка) // Нові дані, опубліковані компанією Circana, яку зазначили в Game File, показують, що Nintendo продала близько 512 000 контролерів Switch 2 Pro в США під час місяця запуску Switch 2. Цей показник означає, що преміум-геймпад, який продається за 85 доларів, має показник прикріплення 32 відсотки — тобто один із трьох споживачів придбав його разом з Switch 2. Аналітик відеоігор Circana Мат Піскателла також поділився ще одним цікавим фактом з Game File. Він зазначив, що офіційна камера Switch 2, яка доступна за 55 доларів у США, має показник прикріплення “в межах середнього відсотка”. Було б цікаво дізнатися, чи Nintendo в решті-решт оприлюднить конкретні цифри продажу, щоб дати уявлення про те, як люди реагують на нові соціальні функції Switch 2.

через Game Developer // І повірте, чи не здається, що звільнення в індустрії відеоігор, можливо, справді сповільнюються. Звісно, є одне зауваження: стільки людей було звільнено за останні кілька років, що залишається запитання, як компанії все ще знаходять нових працівників для звільнення. У своїй останній статті для Game Developer журналістка-ветеран Ніколь Карпентер розглядає, як зросли показники звільнень на тлі короткочасного буму пандемії, як компанії підходять до найму після цих масових скорочень, і чому явне сповільнення не означає, що індустрія чи її робоча сила готові до відновлення. Порада: підтримка культури страху не є корисною, якщо ви хочете, щоб люди створювали гарні відеоігри.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Працівники ZeniMax критикують «нелюдські» звільнення, керівник 1047 Games визнає свої «безліч помилок», а Xbox призупиняє продаж ігор за $80 – Примітки до патчу №15

    Вітаю, шановні читачі! У мене для вас чудова новина. Відомий піаніст та композитор Масакатсу Такагі оголосив про вихід нового альбому під назвою ‘Notes’, який побачить світ 31 липня. Якщо вас…

    Видавець Subnautica 2 Krafton купує розробника Last Epoch Eleventh Hour Games

    Видавець PUBG та Subnautica, компанія Krafton, повністю придбав незалежну студію Eleventh Hour Games, заплативши первісну суму в 96 мільйонів доларів. Представник Krafton повідомив, що студія, що працює віддалено, продовжить функціонувати…

    You Missed

    Три роки плану iPhone від Apple: відхід від нудного

    Три роки плану iPhone від Apple: відхід від нудного

    Redmi Note 15 Pro та Pro+ представлені з новими процесорами та акумуляторами на 7,000 мАг

    Redmi Note 15 Pro та Pro+ представлені з новими процесорами та акумуляторами на 7,000 мАг

    Grammarly змінює свій бренд: Український єдиноріг представив перших ШІ-агентів та готується до оновлення

    Grammarly змінює свій бренд: Український єдиноріг представив перших ШІ-агентів та готується до оновлення

    Новий трекер для домашніх тварин Fi Mini має GPS і майже не більший за AirTag

    Новий трекер для домашніх тварин Fi Mini має GPS і майже не більший за AirTag

    Працівники ZeniMax виступають проти “нелюдських” звільнень, керівник 1047 Games визнає “безліч помилок”, а Xbox відкладає ситуацію з іграми за 80 доларів – Примітки до патчу #15

    Працівники ZeniMax виступають проти “нелюдських” звільнень, керівник 1047 Games визнає “безліч помилок”, а Xbox відкладає ситуацію з іграми за 80 доларів – Примітки до патчу #15

    Працівники ZeniMax критикують «нелюдські» звільнення, керівник 1047 Games визнає свої «безліч помилок», а Xbox призупиняє продаж ігор за $80 – Примітки до патчу №15

    Працівники ZeniMax критикують «нелюдські» звільнення, керівник 1047 Games визнає свої «безліч помилок», а Xbox призупиняє продаж ігор за $80 – Примітки до патчу №15