Повторний матч залучив мільйон унікальних гравців за 24 години після старту

Rematch, багатокористувацька футбольна гра від розробників Absolver та Sifu компанії Sloclap, привернула 1 мільйон унікальних гравців протягом 24 годин.

Французька студія оголосила цю новину на платформі X та підтвердила, що вже працює над рядом виправлень і покращень для гри. Важливо зазначити, що кількість гравців не завжди збігається з обсягами продажу, адже Rematch доступна також на Xbox Game Pass. Вона також може бути придбана на інших платформах, таких як Steam і PlayStation.

Sloclap відкрито висловлювалася щодо труднощів, пов’язаних із розробкою багатокористувацької гри, і нещодавно вибачилася за те, що не змогла реалізувати ключові функції, такі як кросплей, на старті.

У детальному пості на Steam студія пояснила, що стикнулася з “непередбаченими технічними складнощами”, які завадили впровадженню кросплею, але зазначила, що ця функція залишається їхньою “найвищою пріоритетною метою”.

“У нас вже є базова робоча версія [кросплею] з технічної точки зору, але нам потрібно реалізувати відповідні інтерфейси, після чого виконати налагодження та остаточну обробку, а потім успішно пройти сертифікацію для консолей — все це потребує часу, але ми робимо все можливе, щоб просуватися вперед якомога швидше,” йдеться в пості.

Студія пообіцяла продовжувати вдосконалювати гру, виправляючи стабільність та онлайн продуктивність, після визнання проблем, пов’язаних з “десинхронізацією сервера та клієнта”, які вплинули на якість матчів.

Додаткові налаштування основного ігрового процесу, конкурентні функції, соціальні компоненти та інше також знаходяться у розробці, хоча Sloclap попросила гравців проявити терпіння, оскільки вона намагається розширити гру.

“Будь ласка, пам’ятайте, що ми не є великою командою, і ці функції потребують часу, тому не очікуйте всього цього до кінця року,” додали вони. “Ми повідомимо про більш точну дорожню карту для наступних сезонів, як тільки матимемо кращу видимість щодо термінів реалізації наших намірів.”

Оновлення 6/24: Сьогодні Sloclap оголосила, що продажі Rematch продовжують зростати, з понад 1 мільйоном проданих одиниць у перший уікенд гри. За цей час 2,5 мільйона гравців вийшли на поле з моменту запуску 19 червня. Ці цифрові футболісти протягом цієї часу забили 5,58 мільйона голів у понад 11,78 матчах.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення

    Зміст новини містить короткий згадка про сексуальне насильство. Міжнародна асоціація розробників ігор (IGDA) висловила серйозне занепокоєння через виключення та деіндексацію дорослих ігор на платформах Steam та itch.io. Ця неприбуткова організація,…

    Вони не втрачають гроші, а просто отримують менше: Aheartfulofgames звинувачує власника Outright Games у неефективному управлінні напередодні закриття

    Іспанська студія Aheartfulofgames звинуватила материнську компанію Outright Games у неефективному управлінні після оголошення про закриття студії та звільнення всіх 28 співробітників. У прес-релізі, надісланому до місцевого профспілки CSVI, команда розробників…

    You Missed

    Masimo знову планує обмежити функцію вимірювання рівня кисню в Apple Watch

    Masimo знову планує обмежити функцію вимірювання рівня кисню в Apple Watch

    Google представив офіційний огляд Pixel 10 Pro Fold

    Google представив офіційний огляд Pixel 10 Pro Fold

    PayPal презентує функцію “Оплата криптовалютою

    PayPal презентує функцію “Оплата криптовалютою

    Технології Neural від Arm забезпечують розумніші, чіткіші та ефективніші мобільні графіки для розробників

    Технології Neural від Arm забезпечують розумніші, чіткіші та ефективніші мобільні графіки для розробників

    Маск звернувся до Цукерберга з проханням про допомогу в купівлі OpenAI за 97 мільярдів доларів

    Маск звернувся до Цукерберга з проханням про допомогу в купівлі OpenAI за 97 мільярдів доларів

    IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення

    IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення