
Багато користувачів соціальних мереж стверджують, що працівники GameStop, які прикріпили чеки до упаковки апаратури Switch 2, ненавмисно пошкодили екрани.
Як повідомляє IGN, власники Switch 2, які встигли придбати пристрій у день виходу, розповідають, що під час розпакування виявили на екрані дірки.
Здається, причиною стали чеки, прикріплені до картонної упаковки працівниками магазину. “У мого Switch 2 дірки від степлера в екрані. Вони прикріпили чек до коробки,” написав один з користувачів, поділившись фотографіями пошкодження.
“GameStop прикріпив чек до коробки моїх та моїх друзів Switch 2. Капець,” прокоментував інший користувач, також поділившись схожими зображеннями. “Це справжнє безумство, тепер мені доведеться чекати 3 місяці на повторну поставку. І так, ми були там на нічному випуску, тож, певно, всі в черзі отримали цю ж проблему.”
Також є схожі пости на Reddit, де багато користувачів скаржаться на цю ж проблему і вважають, що проблема може бути досить поширеною. Здається, більшість тих, хто постраждав, отримали свої консолі в магазині GameStop на Статен-Айленді.
“Я і мій друг (ми раніше не знайомі) опинилися в одному і тому ж GameStop, і це сталося зі мною та ще одним знайомим! Думаю, вся партія передзамовлень вийшла просто жахливою,” зазначили вони в одному з обговорень.
Хто ухвалив рішення упакувати консолі Switch 2 так, щоб екрани були звернені назовні?
Ця ситуація піднімає питання про рішення упаковувати Switch 2 так, щоб екран був звернений назовні. Як показують зображення, що діляться в соціальних мережах та в кількох відео розпакування (як, наприклад, одне з CNET), 7,9-дюймовий дисплей консолі видно одразу після відкриття коробки, і він захищений лише пластиковою плівкою та картонною кришкою упаковки.
Game Developer звернувся до Nintendo за коментарем.