PlayStation створила нову внутрішню студію на базі Bungie

PlayStation офіційно представила нову студію першої компанії під назвою teamLFG, яка вийшла з Bungie, розробника Destiny.

TeamLFG розташована у Белв’ю, штат Вашингтон, і позиціонується як гібридна студія. На даний момент невідомо, хто очолює цей новий підрозділ PlayStation Studios, проте відомо, що команда складається з фахівців, які працювали над такими франшизами, як Destiny, Halo, League of Legends, Fortnite та Roblox.

У блозі генеральний директор Sony Хермен Хульст повідомив, що teamLFG тепер «повністю сформована і готова до знайомства зі світом» і працює над «амбіційним інкубаційним проектом».

TeamLFG описується як така, що «виникла» в Bungie перед тим, як стати самостійною студією. Її дебютний проект позиціонується як «групова екшн-гра, натхненна бойовими іграми, платформерами, MOBA, симуляторами життя та іграми з жабками».

Ми створимо занурювальні багатокористувацькі світи, наповнені екшн-іграми, які гравці зможуть вивчати, грати та освоювати протягом багатьох годин. Ми хочемо розробляти наші ігри спільно з нашими спільнотами, запрошуючи гравців стати частиною нашого процесу розвитку через ранні ігрові тестування“, — йдеться у блозі.

«Критично важливо, щоб ми залишалися гнучкими у відповідях на відгуки гравців, не лише під час підготовки до випуску, а й протягом всього циклу обслуговування, поки ми продовжуємо розвивати гру та спільноту роками наперед».

Sony продовжує активно розвивати проекти живого обслуговування в PlayStation Studios

Новина про те, що Sony затвердила ще один проект живого обслуговування, з’являється на фоні нещодавнього закриття живого шутера PlayStation, відомого як Concord, розробник Firewalk Studios ще свіжий у пам’яті.

Спочатку Sony пообіцяла покращити Concord після його неуспішного запуску, але проект був швидко закритий. Невдовзі після цього Sony закрила Firewalk та Neon Koi, скоротивши 210 робочих місць у двох студіях. Sony придбала ці студії у 2023 та 2022 роках відповідно.

«Деякі аспекти Concord були винятковими, але інші не змогли залучити достатню кількість гравців, і в результаті ми зняли гру з обслуговування», — сказав Хульст у листі того часу.

Він стверджував, що закриття гри та закриття Firewalk було «найкращим шляхом уперед».

У фінансовому звіті Sony, опублікованому в листопаді 2024 року, компанія пояснила, що одиночні ігри мають «вищу ймовірність стати хітами», але підкреслила, що залишається відданою розробці «ігор живого обслуговування, які прагнуть до успіху, ризикуючи під час випуску».

Ця стратегія продовжує ставити працівників під загрозу. У січні цього року Sony скасувала два неназвані проекти живого обслуговування, що розроблялися в перших студіях Bluepoint Games і Bend Studio. Два тижні потому Bend Studio, як повідомляється, звільнила невідому кількість підрядників.

У лютому 2024 року Sony скоротила 900 вакансій у перших студіях, включаючи Insomniac, Guerrilla, Naughty Dog і Firesprite.

Naughty Dog працювала над багатокористувацьким спін-офом The Last of Us, який було скасовано у грудні 2023 року. Firesprite, згідно з повідомленнями, також розробляла проект живого обслуговування на основі Twisted Metal до звільнень.

На початку року Хідеакі Нішино був призначений президентом і генеральним директором Sony Interactive Entertainment і пообіцяв продовжити розширення франшиз компанії. «Ми будемо продовжувати розвивати спільноту PlayStation новими шляхами, такими як розширення IP, одночасно забезпечуючи найкраще в технологічних інноваціях», — сказав він у той час.

Цьому призначенню, як повідомляється, передували нові скорочення робочих місць у студіях Visual Arts і Malaysia support.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Компанія Square Enix вкладає у данську студію BetaDwarf, не розкриваючи суму інвестицій, щоб підтримати розробку екшен-RPG у стилі топ-даун під назвою Vaultbreakers. Студія BetaDwarf повідомила про цю новину, назвавши її…

    Новини: Romero Games веде переговори з новими видавцями після повідомлень про скасування фінансування проекту Microsoft

    Оновлення (07/08/25): Студія Romero Games підтвердила, що не закрилася повністю і наразі розглядає можливості подальшої роботи після раптової зупинки фінансування для неанонсованого проєкту. Численні колишні співробітники, які були звільнені внаслідок…

    You Missed

    Meta грає в гру з ШІ, використовуючи репутацію на свою користь

    Meta грає в гру з ШІ, використовуючи репутацію на свою користь

    ISDA та Ant International закликають до спільної індустріальної основи для токенізації активів

    ISDA та Ant International закликають до спільної індустріальної основи для токенізації активів

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Який Mac вам потрібен для Cyberpunk 2077

    Який Mac вам потрібен для Cyberpunk 2077

    Виконавчий директор Google: «Ми об’єднаємо ChromeOS та Android»

    Виконавчий директор Google: «Ми об’єднаємо ChromeOS та Android»

    Сторінка Discover від Google тепер надає огляд новин за допомогою штучного інтелекту

    Сторінка Discover від Google тепер надає огляд новин за допомогою штучного інтелекту