PlayStation створила нову внутрішню студію на базі Bungie

PlayStation офіційно представила нову студію першої компанії під назвою teamLFG, яка вийшла з Bungie, розробника Destiny.

TeamLFG розташована у Белв’ю, штат Вашингтон, і позиціонується як гібридна студія. На даний момент невідомо, хто очолює цей новий підрозділ PlayStation Studios, проте відомо, що команда складається з фахівців, які працювали над такими франшизами, як Destiny, Halo, League of Legends, Fortnite та Roblox.

У блозі генеральний директор Sony Хермен Хульст повідомив, що teamLFG тепер «повністю сформована і готова до знайомства зі світом» і працює над «амбіційним інкубаційним проектом».

TeamLFG описується як така, що «виникла» в Bungie перед тим, як стати самостійною студією. Її дебютний проект позиціонується як «групова екшн-гра, натхненна бойовими іграми, платформерами, MOBA, симуляторами життя та іграми з жабками».

Ми створимо занурювальні багатокористувацькі світи, наповнені екшн-іграми, які гравці зможуть вивчати, грати та освоювати протягом багатьох годин. Ми хочемо розробляти наші ігри спільно з нашими спільнотами, запрошуючи гравців стати частиною нашого процесу розвитку через ранні ігрові тестування“, — йдеться у блозі.

«Критично важливо, щоб ми залишалися гнучкими у відповідях на відгуки гравців, не лише під час підготовки до випуску, а й протягом всього циклу обслуговування, поки ми продовжуємо розвивати гру та спільноту роками наперед».

Sony продовжує активно розвивати проекти живого обслуговування в PlayStation Studios

Новина про те, що Sony затвердила ще один проект живого обслуговування, з’являється на фоні нещодавнього закриття живого шутера PlayStation, відомого як Concord, розробник Firewalk Studios ще свіжий у пам’яті.

Спочатку Sony пообіцяла покращити Concord після його неуспішного запуску, але проект був швидко закритий. Невдовзі після цього Sony закрила Firewalk та Neon Koi, скоротивши 210 робочих місць у двох студіях. Sony придбала ці студії у 2023 та 2022 роках відповідно.

«Деякі аспекти Concord були винятковими, але інші не змогли залучити достатню кількість гравців, і в результаті ми зняли гру з обслуговування», — сказав Хульст у листі того часу.

Він стверджував, що закриття гри та закриття Firewalk було «найкращим шляхом уперед».

У фінансовому звіті Sony, опублікованому в листопаді 2024 року, компанія пояснила, що одиночні ігри мають «вищу ймовірність стати хітами», але підкреслила, що залишається відданою розробці «ігор живого обслуговування, які прагнуть до успіху, ризикуючи під час випуску».

Ця стратегія продовжує ставити працівників під загрозу. У січні цього року Sony скасувала два неназвані проекти живого обслуговування, що розроблялися в перших студіях Bluepoint Games і Bend Studio. Два тижні потому Bend Studio, як повідомляється, звільнила невідому кількість підрядників.

У лютому 2024 року Sony скоротила 900 вакансій у перших студіях, включаючи Insomniac, Guerrilla, Naughty Dog і Firesprite.

Naughty Dog працювала над багатокористувацьким спін-офом The Last of Us, який було скасовано у грудні 2023 року. Firesprite, згідно з повідомленнями, також розробляла проект живого обслуговування на основі Twisted Metal до звільнень.

На початку року Хідеакі Нішино був призначений президентом і генеральним директором Sony Interactive Entertainment і пообіцяв продовжити розширення франшиз компанії. «Ми будемо продовжувати розвивати спільноту PlayStation новими шляхами, такими як розширення IP, одночасно забезпечуючи найкраще в технологічних інноваціях», — сказав він у той час.

Цьому призначенню, як повідомляється, передували нові скорочення робочих місць у студіях Visual Arts і Malaysia support.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    You Missed

    Microsoft та Asus представили дві портативні консолі Xbox Ally з оновленим повноекранним досвідом Xbox

    Microsoft та Asus представили дві портативні консолі Xbox Ally з оновленим повноекранним досвідом Xbox

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості