
PlayStation 5 реалізувала 2,5 мільйони одиниць протягом першого кварталу поточного фінансового року, перевищивши 80 мільйонів продажів з початку випуску. На сьогоднішній день консоля була продана у кількості 80,3 мільйона одиниць з моменту свого запуску у листопаді 2020 року.
Згідно з фінансовим звітом Sony за квартал, що закінчився 30 червня 2025 року, продажі обладнання PlayStation 5 склали 2,5 мільйона одиниць у першому кварталі, що є незначним збільшенням порівняно з 2,4 мільйона одиниць за аналогічний період минулого року.
Це свідчить про те, що консоль незабаром може перевищити PlayStation 3, яка зафіксувала 87,4 мільйона одиниць у продажу станом на 31 березня 2017 року.
Проте сучасна консоль ще далеко від свого попередника — PlayStation 4, яка продала більше 117 мільйонів одиниць у всьому світі станом на 30 червня 2022 року.
PlayStation 2 досі залишається найбільш продаваною консоллю Sony з продажами, що перевищують 160 мільйонів одиниць.
Sony повідомляє, що “сильні тенденції залучення” сприяють розвитку її ігрового бізнесу
Аналізуючи результати сегменту Game & Network Services (G&NS), до якого входять ігрові операції Sony, продажі зросли на 8 відсотків у річному обчисленні в першому кварталі, досягнувши 936,5 мільярдів єн (6,3 мільярда доларів).
Цей ріст був зумовлений підвищенням продажів мережевих послуг та зростанням продажів програмного забезпечення третіх сторін, включаючи DLC та розширення.
Операційний прибуток зріс на 127 відсотків у річному обчисленні, досягнувши 148 мільярдів єн (1 мільярд доларів). Sony зазначила, що зростання цього показника також було викликане збільшенням продажів мережевих послуг та ігор третіх сторін.
«Користувацька взаємодія зберігає свій сильний імпульс, при цьому чисельність активних користувачів у червні та загальна кількість годин гри на PlayStation в першому кварталі 2025 року зросли на 6 відсотків у річному обчисленні», — йдеться в повідомленні компанії.
PlayStation Network налічувала 123 мільйони активних користувачів у першому кварталі, що є помітним зростанням у порівнянні з 116 мільйонами активних користувачів рік тому.
Всього було продано 65,9 мільйона одиниць програмного забезпечення у кварталі, з яких 6,9 мільйона — це продажі титулів першої сторони. Це також є зростанням порівняно з 53,6 мільйона одиницями програмного забезпечення, реалізованого в першому кварталі минулого фінансового року.
Sony підвищила прогноз операційного прибутку для G&NS на 4 відсотки, спостерігаючи «сильні тенденції залучення». Тепер компанія очікує, що операційний прибуток становитиме 500 мільярдів єн (3,4 мільярда доларів) до кінця фінансового року в березні 2026 року.