У Південній Дакоті підліток визнав свою провину у справі про погрози, надіслані до компанії Epic Games, відомого виробника гри Fortnite. 17-річний Джейден Гриффін зізнався у вчиненні правопорушення під час слухання 29 вересня, підкресливши готовність взяти на себе відповідальність за свої дії.
Як видно з документів суду, Гриффін був обвинувачений у погрозах, які він надіслав через електронний сервіс, що використовується Epic Games, між жовтнем і листопадом 2024 року. У своєму письмовому заявленні юнак погрожував “вбити працівників компанії”. Детальнішої інформації про погрози не було надано в судах.
Суддя Данета Уоллман прийняла визнання вини Гриффіна, а звинувачення, висунуті проти нього за міжштатні комунікації, можуть призвести до п’яти років ув’язнення, штрафу в розмірі 250 тисяч доларів США та трирічного нагляду після звільнення. Дата винесення вироку поки не встановлена.
Напруга в індустрії відеоігор
Цей випадок відображає зростаючу тенденцію до погроз і цькування в індустрії відеоігор. За повідомленнями самих компаній, такі інциденти стають дедалі частішими. Наприклад, у 2022 році компанія Respawn Entertainment, що розробляє гру Apex Legends, нагадала своїм гравцям про нульову толерантність до погроз та цькування своїх розробників.
Згідно з опитуванням, проведеним на GDC у 2023 році, 91% опитаних розробників визнали, що цькування й токсичність у відношенні до них — це серйозна проблема. Водночас 40% респондентів вказали, що особисто стикалися з такими випадками. Також у 2023 році компанія Unity Technologies призупинила роботу свого офісу на кілька днів через “відповідні смерті”, що свідчить про серйозність ситуації в індустрії.
У відповідь на зростання погроз компанії, такі як Square Enix, оновили свої політики обслуговування клієнтів, чітко закріпивши, що будь-які дії, які перевищують соціально прийнятну поведінку, призведуть до відмови у сервісу. Японська компанія заявила про свій намір вжити правових дій проти гравців, які вдаються до “неприємних” дій з “злочинним наміром”.
Ситуація, пов’язана з погрозами та цькуванням розробників, досі залишається складною. Цей інцидент служить нагадуванням про необхідність більшого контролю та захисту у сфері відеоігор, щоб гарантувати безпечне середовище для всіх учасників індустрії.






