Ukrainian Games Festival встановлює нові рекорди: 2,4 млн переглядів та 23 нових гри від українських розробників

Сторінка Ukrainian Games Festival 2025 залучила 2,4 мільйона відвідувачів на платформі Steam, що є на 50% більше у порівнянні з минулим роком. Крім того, цей фестиваль став рекордним за кількістю…

Дані вказують на зменшення звільнень, але не відображають реальні втрати у ігровій індустрії

Індустрія відеоігор відома своєю мінливістю. Коли розробка ігор перебуває на піку, компанії активно наймають нових співробітників для написання діалогів персонажів, анімації та кодування систем. Проте після випуску гри починаються скорочення:…

Itch.io виключає дорослий контент, аби задовольнити платіжні системи

Майданчик для інді-ігор Itch.io видалив всю дорослу тематику з розділів для перегляду та пошуку за вимогою платіжних систем. Компанія оголосила про це в блозі, зазначивши, що стала мішенню кампанії Collective…

Мобільний розробник Sandsoft звільняє 21 працівника для посилення фокусу на публікації

Компанія Sandsoft повідомила, що під час реструктуризації буде звільнено 21 працівника, а не 65, як повідомлялося раніше. Це означає, що офіси у Барселоні та Ер-Ріяді не закриються повністю, а лише…

Xbox зменшує ціну на The Outer Worlds 2 з 80 до 70 доларів

Xbox офіційно знизила ціну на The Outer Worlds 2 з $80 до $70, всього за кілька місяців до виходу гри 29 жовтня. The Outer Worlds 2 дешевшає Розробник Obsidian Entertainment…

Sony купує 16 мільйонів акцій у видавця Elden Ring Bandai Namco

Компанія Sony придбала 2.5% акцій видавця Elden Ring — компанії Bandai Namco, що дорівнює 16 мільйонам акцій. Японський конгломерат заявив, що це придбання є частиною більш широкого “стратегічного партнерства” між…

Видавець Subnautica 2 Krafton купує розробника Last Epoch Eleventh Hour Games

Видавець PUBG та Subnautica, компанія Krafton, повністю придбав незалежну студію Eleventh Hour Games, заплативши первісну суму в 96 мільйонів доларів. Представник Krafton повідомив, що студія, що працює віддалено, продовжить функціонувати…

Інвестори та видавці діляться порадами щодо презентацій на Gamescom Latam

Як розробники в Латинській Америці можуть успішно залучити інвесторів? Це питання стало темою обговорення на панелі експертів під час Gamescom Latam 2025 у травні. Хоча їхні поради стосуються переважно південноамериканського…

Itch.io запроваджує нові правила для контенту для дорослих

Минулого тижня інді-платформа itch.io оголосила, що вона виключила весь контент для дорослих з її пошукових і переглядових сторінок через тиск з боку платіжних процесорів та кампанії, що виступають проти порнографії.…

Як бразильська ігрова індустрія може закріпитися на світовій арені

Бразилія займає десяте місце у світі за розміром ринку відеоігор, де приблизно 103 мільйони гравців активно займаються геймерством. За даними, опублікованими місцевою організацією Abragames (згідно нещодавнього звіту Nordicity), бразильська індустрія…