Оновлення: Організатори Gamescom Latam відповіли на звинувачення в недбалості
Оновлення (29.05.25): Організатори Gamescom Latam відреагували на численні звинувачення в неефективному управлінні, які висунули більше 250 бразильських розробників в відкритому листі, опублікованому раніше цього тижня. Лист в загальному стверджував, що…
Воскресіння культової гри завдяки програмісту, який врятував вихідний код з комп’ютера дитини
На які жертви готова йти людина, щоб зберегти та відродити культову гру Flash, особливо якщо у неї немає досвіду в розробці ігор? Таке питання постало перед грецьким учнем Ангелосом Мако,…
Apple купила RAC7 — студію, що відома хітом Sneaky Sasquatch для Apple Arcade
Apple здійснила свою першу купівлю студії, придбавши команду з двох осіб, яка стоїть за грою в Apple Arcade під назвою Sneaky Sasquatch. Як повідомляє джерело, компанія Apple придбала студію RAC7…
Екс-керівник PlayStation: Game Pass може зашкодити індустрії та незалежним студіям
Колишній керівник PlayStation та прихильник незалежних розробників Шу Хей Йошида вважає, що зростання і потенційна домінуюча роль підписних сервісів, таких як Xbox Game Pass, можуть стати “небезпечною” тенденцією для розробників,…
EA закриває студію Cliffhanger Games менш ніж через два роки після її створення
Компанія Electronic Arts, за інформацією, закрила студію Cliffhanger Games, розташовану в Сіетлі, не пройшовши й двох років з моменту її заснування. Студія анонсувала свою першу гру – екшн з відкритим…
Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів
The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…
Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft
Працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років з…
People Can Fly звинувачує Square Enix у недавніх звільненнях та скасуванні проектів
Outriders, розробник компанії People Can Fly, оголосив про скорочення штату та призупинення роботи над двома проектами, з частковою відповідальністю за це на японському видавця Square Enix. Генеральний директор People Can…
Zynga закриває компанію Echtra Games, розробника Torchlight III
Zynga закрила студію Echtra Games, яка відповідала за розробку “Torchlight III”, всього через чотири роки після її придбання. Компанія, що належить Take-Two, підтвердила цю інформацію в офіційній заяві та зазначила,…
Проєкт «Історія Аріни» на Unreal Engine: прем’єра від UNITED24, Microsoft та Мінцифри
Фандрейзингова платформа України UNITED24, з підтримкою компанії Microsoft та Міністерства цифрової трансформації, представила новий документальний проєкт під назвою «Історія Аріни». Цей проєкт поєднує в собі документальне відео, мистецтво, віртуальну реальність…