Опитування про виступи на Devcom 2025: Більшість респондентів вважає, що класичні ексклюзиви платформ зникнуть

Переважна більшість респондентів, які взяли участь у щорічному опитуванні виступаючих на Devcom, вважають, що ексклюзивність платформ незабаром стане минулим.

У опитуванні 2025 року, яке заповнили 100 спікерів, наведено деякі роздуми експертів галузі щодо ситуації на ринку.

Варто зазначити, що лише 6 відсотків респондентів вважають, що ексклюзивність платформ залишиться основною стратегією. Більшість очікує, що обмежена ексклюзивність (28 відсотків) або тимчасова ексклюзивність (34 відсотки) стануть звичним явищем, тоді як 32 відсотки вважають, що ексклюзивність взагалі стане рідкістю.

Великі виробники апаратного забезпечення, такі як Nintendo, Microsoft та Sony, традиційно випускали ексклюзивне програмне забезпечення, щоб залучити споживачів до своїх консолей.

Однак нещодавно Microsoft і Sony вийшли за межі Xbox та PlayStation, щоб випускати великі тайтли своїх студій на інших платформах, таких як ПК. Microsoft навіть вирішила випускати основні тайтли на PlayStation і Nintendo Switch.

Третина опитаних спікерів Devcom не довіряє інструментам ШІ

Спікерів Devcom також запитали про інші актуальні теми, такі як штучний інтелект і зростаючі витрати на розробку.

Обговорюючи корисність інструментів ШІ у виробництві, 33 відсотки респондентів висловили бажання бачити «мінімальне» їх використання. Інші зазначили, що ці інструменти слід застосовувати лише в тих сферах, де вони найбільш ефективні, при цьому 32 відсотки респондентів зазначили, що вони можуть допомогти оптимізувати код та виробничі процеси. 11 відсотків вважають, що інструменти ШІ можуть бути корисними в відділах мистецтв і анімації.

Схоже:Технологічний ресурс Digital Foundry відокремився від IGN

Відповідно до опитування, трійка найбільших викликів, з якими зіткнеться індустрія відеоігор у 2025 році, включає політичну та економічну нестабільність (56 голосів), насиченість ринку (53 голоси) та зростаючі витрати на розробку (44 голоси).

Ці думки були висловлені в той час, коли масові звільнення, скасування проектів та закриття студій продовжують залишатися в центрі уваги новин.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?