Опитування про виступи на Devcom 2025: Більшість респондентів вважає, що класичні ексклюзиви платформ зникнуть

Переважна більшість респондентів, які взяли участь у щорічному опитуванні виступаючих на Devcom, вважають, що ексклюзивність платформ незабаром стане минулим.

У опитуванні 2025 року, яке заповнили 100 спікерів, наведено деякі роздуми експертів галузі щодо ситуації на ринку.

Варто зазначити, що лише 6 відсотків респондентів вважають, що ексклюзивність платформ залишиться основною стратегією. Більшість очікує, що обмежена ексклюзивність (28 відсотків) або тимчасова ексклюзивність (34 відсотки) стануть звичним явищем, тоді як 32 відсотки вважають, що ексклюзивність взагалі стане рідкістю.

Великі виробники апаратного забезпечення, такі як Nintendo, Microsoft та Sony, традиційно випускали ексклюзивне програмне забезпечення, щоб залучити споживачів до своїх консолей.

Однак нещодавно Microsoft і Sony вийшли за межі Xbox та PlayStation, щоб випускати великі тайтли своїх студій на інших платформах, таких як ПК. Microsoft навіть вирішила випускати основні тайтли на PlayStation і Nintendo Switch.

Третина опитаних спікерів Devcom не довіряє інструментам ШІ

Спікерів Devcom також запитали про інші актуальні теми, такі як штучний інтелект і зростаючі витрати на розробку.

Обговорюючи корисність інструментів ШІ у виробництві, 33 відсотки респондентів висловили бажання бачити «мінімальне» їх використання. Інші зазначили, що ці інструменти слід застосовувати лише в тих сферах, де вони найбільш ефективні, при цьому 32 відсотки респондентів зазначили, що вони можуть допомогти оптимізувати код та виробничі процеси. 11 відсотків вважають, що інструменти ШІ можуть бути корисними в відділах мистецтв і анімації.

Схоже:Технологічний ресурс Digital Foundry відокремився від IGN

Відповідно до опитування, трійка найбільших викликів, з якими зіткнеться індустрія відеоігор у 2025 році, включає політичну та економічну нестабільність (56 голосів), насиченість ринку (53 голоси) та зростаючі витрати на розробку (44 голоси).

Ці думки були висловлені в той час, коли масові звільнення, скасування проектів та закриття студій продовжують залишатися в центрі уваги новин.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    В Одесі пройде обговорення геймдеву, монетизації, дизайну рівнів та кіберспорту серед науковців

    В Одесі 25-26 вересня пройде п’ята Всеукраїнська науково-технічна конференція молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп’ютерні ігри і мультимедіа, як інноваційний підхід до комунікації— 2025». Захід організовано за підтримки Міністерства освіти…

    Unity вітає платформу реклами з підтримкою ШІ після перевищення очікувань у результатах другого кварталу

    Фінансові результати компанії Unity за другий квартал, що закінчився 30 червня 2025 року, перевершили очікування завдяки успішній роботі їхньої рекламної платформи на базі штучного інтелекту, Unity Vector. Консолідований дохід компанії…

    You Missed

    Новий генератор зображень та відео Grok від xAI має режим “пікантності

    Новий генератор зображень та відео Grok від xAI має режим “пікантності

    На GitHub раніше оголошено про нові моделі GPT-5 від OpenAI

    На GitHub раніше оголошено про нові моделі GPT-5 від OpenAI

    Другий квартал 2025 року став надзвичайно успішним для телефонів Samsung

    Другий квартал 2025 року став надзвичайно успішним для телефонів Samsung

    Опитування про виступи на Devcom 2025: Більшість респондентів вважає, що класичні ексклюзиви платформ зникнуть

    Опитування про виступи на Devcom 2025: Більшість респондентів вважає, що класичні ексклюзиви платформ зникнуть

    Мysterious технології чіпів Apple сприятим виробництву сенсорів для iPhone компанією Samsung в Техасі

    Мysterious технології чіпів Apple сприятим виробництву сенсорів для iPhone компанією Samsung в Техасі

    Uber і китайська Baidu об’єднають зусилля для запуску роботаксі в різних країнах світу

    Uber і китайська Baidu об’єднають зусилля для запуску роботаксі в різних країнах світу