
Переважна більшість респондентів, які взяли участь у щорічному опитуванні виступаючих на Devcom, вважають, що ексклюзивність платформ незабаром стане минулим.
У опитуванні 2025 року, яке заповнили 100 спікерів, наведено деякі роздуми експертів галузі щодо ситуації на ринку.
Варто зазначити, що лише 6 відсотків респондентів вважають, що ексклюзивність платформ залишиться основною стратегією. Більшість очікує, що обмежена ексклюзивність (28 відсотків) або тимчасова ексклюзивність (34 відсотки) стануть звичним явищем, тоді як 32 відсотки вважають, що ексклюзивність взагалі стане рідкістю.
Великі виробники апаратного забезпечення, такі як Nintendo, Microsoft та Sony, традиційно випускали ексклюзивне програмне забезпечення, щоб залучити споживачів до своїх консолей.
Однак нещодавно Microsoft і Sony вийшли за межі Xbox та PlayStation, щоб випускати великі тайтли своїх студій на інших платформах, таких як ПК. Microsoft навіть вирішила випускати основні тайтли на PlayStation і Nintendo Switch.
Третина опитаних спікерів Devcom не довіряє інструментам ШІ
Спікерів Devcom також запитали про інші актуальні теми, такі як штучний інтелект і зростаючі витрати на розробку.
Обговорюючи корисність інструментів ШІ у виробництві, 33 відсотки респондентів висловили бажання бачити «мінімальне» їх використання. Інші зазначили, що ці інструменти слід застосовувати лише в тих сферах, де вони найбільш ефективні, при цьому 32 відсотки респондентів зазначили, що вони можуть допомогти оптимізувати код та виробничі процеси. 11 відсотків вважають, що інструменти ШІ можуть бути корисними в відділах мистецтв і анімації.
Відповідно до опитування, трійка найбільших викликів, з якими зіткнеться індустрія відеоігор у 2025 році, включає політичну та економічну нестабільність (56 голосів), насиченість ринку (53 голоси) та зростаючі витрати на розробку (44 голоси).
Ці думки були висловлені в той час, коли масові звільнення, скасування проектів та закриття студій продовжують залишатися в центрі уваги новин.