Опитування: Непослідовні зусилля збереження загрожують “суттєвим втратам” австралійській ігровій індустрії

Національний архів фільмів і звуку Австралії нещодавно провів опитування щодо збереження міжнародних ігор. Результати показали серйозні проблеми з охороною ігор у всьому світі та їхній негативний вплив на місцеву індустрію.

В опитуванні NFSA (проведеному у 2023 році) респонденти зазначили основні перешкоди, такі як правові та технічні обмеження, відсутність спеціалізованих співробітників і фінансування. У підсумковому звіті також наголошується, що більшість організацій розглядає збереження як частину ширшої програми, а не як пріоритет.

Подібно до минулорічного опитування Фонду історії відеоігор, NFSA зазначила, що індустрія стикається зі “значною втратою спадщини”, особливо стосовно австралійського ігрового сектору.

На їхньому сайті повідомляється, що понад 96% класичних австралійських ігор є “критично під загрозою зникнення”, що значно гірше, ніж 87% ігор у США, випущених до 2010 року. Хоча США отримують підтримку від Бібліотеки Конгресу, збереження не є пріоритетом для всіх країн.

Навіть нещодавні ігри також опинилися під загрозою, оскільки організації зберігають їх у цифровому форматі, а не у фізичному вигляді, який “майже вдвічі частіше зберігається”.

Один з респондентів відверто зазначив, що індустрії необхідно пріоритизувати збереження ігор над можливістю їхньої гри та “зробити вибір щодо того, наскільки ‘оригінальними’ зберігати артефакти”.

«Збирання та збереження [ігор] — це все ще розвиваюча сфера, яка виходить за межі нинішніх інституцій», — сказав генеральний директор NFSA Патрік Макінтайр. Він зазначив, що втрата фільмів до 1929 року свідчить про те, що ігри потребують міжнародних зусиль для збереження, аби уникнути подібної долі.

Опитувані також вказали на існування мереж співпраці, таких як Software Preservation Network і Digital Preservation Coalition. Однак потрібні більш структуровані міжнародні партнерства, а також “стандартизовані системи каталогізації”.

Повні результати NFSA щодо проблем збереження ігор у країні можна прочитати на їхньому сайті.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Ubisoft скасувала наступну гру у серії Assassin’s Creed (кодова назва “Проект Скарлет”) через побоювання політичних наслідків у США. Згідно з інформацією Game File, компанія ухвалила рішення про скасування гри в…

    Remedy визнала, що FBC: Firebreak все ще не досягає очікувань

    Фінська компанія Remedy випустила попередження про зниження прибутку через слабкі продажі кооперативного шутера FBC: Firebreak. У зверненні до інвесторів компанія зазначила, що зменшила довгостроковий прогноз продажів гри та задекларувала не…

    You Missed

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    ТОП способів вивести гроші з мобільного рахунку на карту

    ТОП способів вивести гроші з мобільного рахунку на карту

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab