Опитування: Непослідовні зусилля збереження загрожують “суттєвим втратам” австралійській ігровій індустрії

Національний архів фільмів і звуку Австралії нещодавно провів опитування щодо збереження міжнародних ігор. Результати показали серйозні проблеми з охороною ігор у всьому світі та їхній негативний вплив на місцеву індустрію.

В опитуванні NFSA (проведеному у 2023 році) респонденти зазначили основні перешкоди, такі як правові та технічні обмеження, відсутність спеціалізованих співробітників і фінансування. У підсумковому звіті також наголошується, що більшість організацій розглядає збереження як частину ширшої програми, а не як пріоритет.

Подібно до минулорічного опитування Фонду історії відеоігор, NFSA зазначила, що індустрія стикається зі “значною втратою спадщини”, особливо стосовно австралійського ігрового сектору.

На їхньому сайті повідомляється, що понад 96% класичних австралійських ігор є “критично під загрозою зникнення”, що значно гірше, ніж 87% ігор у США, випущених до 2010 року. Хоча США отримують підтримку від Бібліотеки Конгресу, збереження не є пріоритетом для всіх країн.

Навіть нещодавні ігри також опинилися під загрозою, оскільки організації зберігають їх у цифровому форматі, а не у фізичному вигляді, який “майже вдвічі частіше зберігається”.

Один з респондентів відверто зазначив, що індустрії необхідно пріоритизувати збереження ігор над можливістю їхньої гри та “зробити вибір щодо того, наскільки ‘оригінальними’ зберігати артефакти”.

«Збирання та збереження [ігор] — це все ще розвиваюча сфера, яка виходить за межі нинішніх інституцій», — сказав генеральний директор NFSA Патрік Макінтайр. Він зазначив, що втрата фільмів до 1929 року свідчить про те, що ігри потребують міжнародних зусиль для збереження, аби уникнути подібної долі.

Опитувані також вказали на існування мереж співпраці, таких як Software Preservation Network і Digital Preservation Coalition. Однак потрібні більш структуровані міжнародні партнерства, а також “стандартизовані системи каталогізації”.

Повні результати NFSA щодо проблем збереження ігор у країні можна прочитати на їхньому сайті.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    You Missed

    Ось як Microsoft об’єднує Windows та Xbox для портативних ПК

    Ось як Microsoft об’єднує Windows та Xbox для портативних ПК

    One UI 8 може надати голос функції Now Brief

    One UI 8 може надати голос функції Now Brief

    OpenAI набуває компанію з виробництва апаратури для штучного інтелекту Джоні Айва

    OpenAI набуває компанію з виробництва апаратури для штучного інтелекту Джоні Айва

    Microsoft та Asus представили дві портативні консолі Xbox Ally з оновленим повноекранним досвідом Xbox

    Microsoft та Asus представили дві портативні консолі Xbox Ally з оновленим повноекранним досвідом Xbox

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War