Оновлення: Організатори Gamescom Latam відповіли на звинувачення в недбалості

Оновлення (29.05.25): Організатори Gamescom Latam відреагували на численні звинувачення в неефективному управлінні, які висунули більше 250 бразильських розробників в відкритому листі, опублікованому раніше цього тижня.

Лист в загальному стверджував, що бразильські розробники, які взяли участь у Gamescom Latam—особливо в зоні Brazil Panorama—стали жертвами поганих умов, були змушені сплачувати за дороге обладнання та оренду стендів, а також отримали недостатню підтримку від команди заходу під час цього важливого шоу.

Відповідаючи на це, організатори Gamescom Latam в листі, надісланому Game Developer, визнали отримання відкритого листа і зазначили, що розробники, які взяли участь у заході, робили це добровільно і з попереднім усвідомленням відповідних умов, які, за їхніми словами, були “прозоро розкриті і уточнені” до того, як були зроблені будь-які зобов’язання.

Викладаючи деталі щодо звинувачень з приводу Brazil Panorama, організатори зазначили, що були представлені “додаткові платні послуги” для тих, хто мав бажання “покращити свою участь”, і повторили, що чіткі інструкції щодо використання демонстраційних станцій—введені для “усунення проблеми порожніх стендів, що спостерігалася на останньому заході”—були надані заздалегідь.

Команда Latam також зазначила, що як Brazil Panorama, так і BIG Festival “пропонуються безкоштовно обраним іграм”, і передбачають надання виставкових площ на заході, безкоштовну інфраструктуру та меблі, підтримку від команди заходу, доступ до заходу для бізнесу, фінансову допомогу для учасників з інших регіонів Бразилії та багато іншого.

Крім цього, команда Latam звернула увагу на оцінений бюджет заходу, вказаний у відкритому листі. “Ми вважаємо за необхідне виправити фактичну неточність стосовно державного фінансування. Фінансова підтримка, надана містом Сан-Паулу для заходу, становила 1 мільйон реалів, як вказувалося раніше”,—написали вони.

“Сума в 22 мільйони реалів, згадана в [відкритому листі], відноситься до загального прогнозованого бюджету виробництва Gamescom Latam 2025 на січень цього року. Ця сума охоплює витрати на виробництво, кураторство контенту, маркетинг, оренду приміщень, оплату праці, акредитацію та інші операційні витрати.”

Організатори Latam заявили, що прагнуть бути “уважними до відгуків від спільноти” і залишаються “відкритими до діалогу з тими, хто зацікавлений у розвитку ігрової індустрії в Бразилії та Латинській Америці.”

Оригінальна новина: Понад 250 бразильських розробників підписали відкритий лист до Gamescom Latam, звинувачуючи захід у ймовірних проблемах управління, зокрема у високих витратах на оренду подовжувачів та вимогах до експонентів залишатися на своїх стендах до 12 годин, з штрафами за покидання цих місць.

Автором ініціативи є Game Devs Unidos (GDU), незалежна колектив ігор у Бразилії, цей лист (який був перекладений на англійську) зосереджений на тому, як бразильські розробники були treated на заході, який відбувся з 30 квітня по 4 травня в Сан-Паулу. Згідно з GDU, це включало “експоненційно завищені ціни на стенди, високі тарифи за оренду телевізорів, відсутність персоналу для допомоги розробникам, плату за оренду подовжувачів, брак підтримки для їжі та транспорту, відсутність стільців та зон для відпочинку.”

У листі ситуація на Gamescom Latam була названа “недостатньою для сучасних стандартів національних та міжнародних заходів, які позиціонують себе як промоутери місцевої індустрії”, і організатори заходу були звинувачені в “антогізмі до розробників.”

Особливо GDU акцентує увагу на експонентах у зоні Panorama Brasil, які, за їх твердженнями, найбільше постраждали від неефективного управління. Згідно з платформою допомоги Gamescom Latam, на виставці були представлені ігри, створені бразильськими розробниками, які не були обрані для конкурентнї виставки, отже, не претендували на жодні фестивальні нагороди. Підписанти натякають на те, що експоненти в зоні Panorama Brasil особливо постраждали від такого ставлення і не отримали жодних фінансових вигод від участі в виставці.

До списку запропонованих покращень у листі входять допомога з транспортом, ваучери на їжу, зона для відпочинку для розробників аналогічно до зони для учасників преси, безкоштовні монітори та подовжувачі, а також безкоштовні шафи для експонентів.

В контексті пропозиції мати персонал для допомоги розробникам Panorama Brasil під час спілкування з публікою, GDU згадує, що це має включати покриття їхніх стендів у разі необхідності відлучитися на перерви, стверджуючи, що наразі існує “вимога перебувати до 12 годин на день з санкціями за покидання стенду”, що, на думку листа, є “недосяжним.”

Gamescom Latam отримала мільйони державного фінансування, але, як стверджується, не підтримала бразильських розробників

У листі повідомляється, що Gamescom Latam отримала понад 30 мільйонів реалів (близько 5,3 мільйона доларів) інвестицій. Серед них є державне фінансування з федеральних, державних та муніципальних джерел через такі установи, як Spcine, SCEIC-SP, Міністерство культури та федеральний уряд через Федеральний закон про культурні інвестиції.

За оцінками, загальний бюджет заходу становить приблизно 23 мільйони реалів (4 мільйони доларів), що включає 739 тисяч реалів від торгового об’єднання ігор Abragames. У листі GDU вказує, що бюджет Abragames було використано для покриття витрат на подорожі міжнародних інфлюенсерів і преси, посилаючись на влог мандрівок незалежного медіа MinnMax як джерело.

“Ця ситуація ще більше загострюється в порівнянні з обробкою деяких міжнародних гостей, чиї витрати на подорож і проживання часто покриваються, а також надаються інші пільги”,—говориться в листі GDU.

У травні 2024 року бразильський уряд підписав новий законопроект для сприяння зростанню місцевих розробників, який частково лобіювався Abragames у 2022 році. Як повідомляється, Gamescom Latam цього року відвідало більше 130 тисяч осіб, що на 30 відсотків більше, ніж 100 тисяч відвідувачів на першому заході, проведеному в 2024 році.

“Числа перевищили очікування, а встановлені рекорди не тільки підтверджують величезне значення заходу для всього регіону, але й демонструють компаніям з усього світу, що цей ринок консолідований, конкурентний і переповнений пристрастю та професіоналами високої якості”,—сказав Густаво Штайнберг, генеральний директор Gamescom Latam.

Повний текст листа Game Devs Unidos можна прочитати тут.

Game Developer зв’язався з Gamescom Latam для отримання коментарів і оновить цю інформацію, коли буде отримано відповідь.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Воскресіння культової гри завдяки програмісту, який врятував вихідний код з комп’ютера дитини

    На які жертви готова йти людина, щоб зберегти та відродити культову гру Flash, особливо якщо у неї немає досвіду в розробці ігор? Таке питання постало перед грецьким учнем Ангелосом Мако,…

    Apple Відкрила Свій Перший Внутрішній Студія Після Придбання Розробника Sneaky Sasquatch RAC7

    Apple здійснила свою першу купівлю студії, придбавши команду з двох осіб, яка стоїть за грою в Apple Arcade під назвою Sneaky Sasquatch. Як повідомляє джерело, компанія Apple придбала студію RAC7…

    You Missed

    Нова напівпрозора колекція Phantom від Razer демонструє вашу ігрову підсвітку

    Нова напівпрозора колекція Phantom від Razer демонструє вашу ігрову підсвітку

    Генеральний директор Amazon повідомляє про скорочення робочих місць через «ефективність» ШІ

    Генеральний директор Amazon повідомляє про скорочення робочих місць через «ефективність» ШІ

    Новий етап українського кіберспорту: NAVI Junior виходять на головну арену Dota 2

    Новий етап українського кіберспорту: NAVI Junior виходять на головну арену Dota 2

    Оновлення: Організатори Gamescom Latam відповіли на звинувачення в недбалості

    Оновлення: Організатори Gamescom Latam відповіли на звинувачення в недбалості

    Після Switch 2 повернення до старого eShop неможливе

    Після Switch 2 повернення до старого eShop неможливе

    Три нові додатки, що розвивають відкритий соціальний веб

    Три нові додатки, що розвивають відкритий соціальний веб