Мобільний розробник Sandsoft звільняє 21 працівника для посилення фокусу на публікації

Компанія Sandsoft повідомила, що під час реструктуризації буде звільнено 21 працівника, а не 65, як повідомлялося раніше. Це означає, що офіси у Барселоні та Ер-Ріяді не закриються повністю, а лише скоротять кількість співробітників у цих регіонах.

Компанія уточнила, що скорочення торкнуться 21 працівника, задіяного у внутрішній розробці ігор, та зазначила, що “активно працює над переведенням деяких з цих співробітників у відділ видавництва.”

“Цей крок є стратегічним рішенням, що дозволяє нам зосередитися на видавництві, яке постійно залишається нашою найсильнішою сферою і має найбільший потенціал для довгострокового зростання. Решта компанії, включаючи наші глобальні команди з видавництва, залишаються повністю недоторканими,” додав представник компанії.

Згідно з інформацією, опублікованою раніше, звільнення торкнулися близько 40 співробітників у Барселоні та 25 в Ер-Ріяді. було зазначено, що скорочення впливають на працівників, які працюють над внутрішньо розробленими іграми, тоді як штат співробітників у сфері видавництва залишиться без змін. Студія розглядає можливість переведення деяких із постраждалих працівників до цю сферу, але поки що підтвердження відсутнє.

Представник компанії додав, що рішення “не пов’язане з якістю роботи чи талантом на цих студіях”, а “стосується концентрації наших ресурсів у тих сферах, де ми можемо здійснити найбільший вплив і побудувати стабільне зростання.” Таким чином, команда тепер зосередиться виключно на видавництві.

Sandsoft зберігає два офіси у Фінляндії та Китаї

Згідно з повідомленнями, Sandsoft уклала угоди на три нові гри ще в березні цього року. Тоді студія також зазначила, що має “декілька інших” ігор, які проходять тестування та заплановані до випуску протягом цього року.

Студія в Ер-Рії закривається лише через три роки після відкриття, тоді як студія в Барселоні була відкритою в 2023 році. Раніше того ж року Фернандес розповідав про плани стати мега-видавцем.

“Наша амбіція — стати лідером у сфері мобільних ігор, від нашого регіону до всього світу, так само, як ви маєте в США не лише мобільні, але й великі організації — ви маєте Activision, Take-Two, Electronic Arts,” сказав Фернандес. “Якщо поглянути на Китай, там є Tencent і NetEase. Ми хочемо бути одним із них.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Ubisoft скасувала наступну гру у серії Assassin’s Creed (кодова назва “Проект Скарлет”) через побоювання політичних наслідків у США. Згідно з інформацією Game File, компанія ухвалила рішення про скасування гри в…

    Remedy визнала, що FBC: Firebreak все ще не досягає очікувань

    Фінська компанія Remedy випустила попередження про зниження прибутку через слабкі продажі кооперативного шутера FBC: Firebreak. У зверненні до інвесторів компанія зазначила, що зменшила довгостроковий прогноз продажів гри та задекларувала не…

    You Missed

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    ТОП способів вивести гроші з мобільного рахунку на карту

    ТОП способів вивести гроші з мобільного рахунку на карту

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій