Компанія Sandsoft повідомила, що під час реструктуризації буде звільнено 21 працівника, а не 65, як повідомлялося раніше. Це означає, що офіси у Барселоні та Ер-Ріяді не закриються повністю, а лише скоротять кількість співробітників у цих регіонах.
Компанія уточнила, що скорочення торкнуться 21 працівника, задіяного у внутрішній розробці ігор, та зазначила, що “активно працює над переведенням деяких з цих співробітників у відділ видавництва.”
“Цей крок є стратегічним рішенням, що дозволяє нам зосередитися на видавництві, яке постійно залишається нашою найсильнішою сферою і має найбільший потенціал для довгострокового зростання. Решта компанії, включаючи наші глобальні команди з видавництва, залишаються повністю недоторканими,” додав представник компанії.
Згідно з інформацією, опублікованою раніше, звільнення торкнулися близько 40 співробітників у Барселоні та 25 в Ер-Ріяді. було зазначено, що скорочення впливають на працівників, які працюють над внутрішньо розробленими іграми, тоді як штат співробітників у сфері видавництва залишиться без змін. Студія розглядає можливість переведення деяких із постраждалих працівників до цю сферу, але поки що підтвердження відсутнє.
Представник компанії додав, що рішення “не пов’язане з якістю роботи чи талантом на цих студіях”, а “стосується концентрації наших ресурсів у тих сферах, де ми можемо здійснити найбільший вплив і побудувати стабільне зростання.” Таким чином, команда тепер зосередиться виключно на видавництві.
Sandsoft зберігає два офіси у Фінляндії та Китаї
Згідно з повідомленнями, Sandsoft уклала угоди на три нові гри ще в березні цього року. Тоді студія також зазначила, що має “декілька інших” ігор, які проходять тестування та заплановані до випуску протягом цього року.
Студія в Ер-Рії закривається лише через три роки після відкриття, тоді як студія в Барселоні була відкритою в 2023 році. Раніше того ж року Фернандес розповідав про плани стати мега-видавцем.
“Наша амбіція — стати лідером у сфері мобільних ігор, від нашого регіону до всього світу, так само, як ви маєте в США не лише мобільні, але й великі організації — ви маєте Activision, Take-Two, Electronic Arts,” сказав Фернандес. “Якщо поглянути на Китай, там є Tencent і NetEase. Ми хочемо бути одним із них.”






