Мобільний розробник Sandsoft звільняє 21 працівника для посилення фокусу на публікації

Компанія Sandsoft повідомила, що під час реструктуризації буде звільнено 21 працівника, а не 65, як повідомлялося раніше. Це означає, що офіси у Барселоні та Ер-Ріяді не закриються повністю, а лише скоротять кількість співробітників у цих регіонах.

Компанія уточнила, що скорочення торкнуться 21 працівника, задіяного у внутрішній розробці ігор, та зазначила, що “активно працює над переведенням деяких з цих співробітників у відділ видавництва.”

“Цей крок є стратегічним рішенням, що дозволяє нам зосередитися на видавництві, яке постійно залишається нашою найсильнішою сферою і має найбільший потенціал для довгострокового зростання. Решта компанії, включаючи наші глобальні команди з видавництва, залишаються повністю недоторканими,” додав представник компанії.

Згідно з інформацією, опублікованою раніше, звільнення торкнулися близько 40 співробітників у Барселоні та 25 в Ер-Ріяді. було зазначено, що скорочення впливають на працівників, які працюють над внутрішньо розробленими іграми, тоді як штат співробітників у сфері видавництва залишиться без змін. Студія розглядає можливість переведення деяких із постраждалих працівників до цю сферу, але поки що підтвердження відсутнє.

Представник компанії додав, що рішення “не пов’язане з якістю роботи чи талантом на цих студіях”, а “стосується концентрації наших ресурсів у тих сферах, де ми можемо здійснити найбільший вплив і побудувати стабільне зростання.” Таким чином, команда тепер зосередиться виключно на видавництві.

Sandsoft зберігає два офіси у Фінляндії та Китаї

Згідно з повідомленнями, Sandsoft уклала угоди на три нові гри ще в березні цього року. Тоді студія також зазначила, що має “декілька інших” ігор, які проходять тестування та заплановані до випуску протягом цього року.

Студія в Ер-Рії закривається лише через три роки після відкриття, тоді як студія в Барселоні була відкритою в 2023 році. Раніше того ж року Фернандес розповідав про плани стати мега-видавцем.

“Наша амбіція — стати лідером у сфері мобільних ігор, від нашого регіону до всього світу, так само, як ви маєте в США не лише мобільні, але й великі організації — ви маєте Activision, Take-Two, Electronic Arts,” сказав Фернандес. “Якщо поглянути на Китай, там є Tencent і NetEase. Ми хочемо бути одним із них.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?