
Оновлення: Студія The Chinese Room підтвердила, що внаслідок розподілу з Sumo Group кілька працівників втратили роботу. У заяві, надісланій виданню Game Developer, британська студія повідомила, що деталі звільнень є конфіденційними, а в даний час у її складі працює 55 розробників.
«В процесі розподілу деякі посади, на жаль, стали зайвими», — зазначив представник компанії. «Деталі залишаються конфіденційними, однак на даний момент у студії працює 55 розробників. Це був дуже складний процес, оскільки ми шукали можливості для подальшого розвитку студії поза Sumo. Наступні звільнення не плануються, і студія рухається вперед».
Оригінальна новина:Still Wakes the Deep, Little Orpheus, та Everybody’s Gone to the Rapture — розробник The Chinese Room відновив свою незалежність від Sumo Digital через управлінський викуп.
Британська студія повідомила, що угода була підтримана венчурною компанією Hiro Capital і забезпечить її майбутнє після багатьох років роботи під егідою Sumo Group, що належить китайському конгломерату Tencent.
Ця новина з’явилася після того, як Sumo Group оголосила про перехід від оригінальних франшиз до виключно співрозробки. Тоді компанія повідомила, що це рішення вплине на студії та робочі колективи, але конкретні деталі не були розкриті. Через кілька місяців з’явилися численні повідомлення про звільнення в The Chinese Room.
Немає чіткої інформації про те, чи скорочувалися штатні працівники до управлінського викупу, але ми звернулися за коментарями з цього питання. Раніше, в червні 2024 року, Sumo Group скоротила 15 відсотків своєї робочої сили і закрила канадську студію Timbre Games.
Нова незалежна студія The Chinese Room обіцяє продовжувати розвиток оригінальних франшиз
Студія The Chinese Room тепер продовжить розробку нових франшиз під керівництвом голови студії Еда Дейлі, який висловив зацікавленість у партнерстві з іншими студіями в майбутньому.
Незважаючи на всі труднощі в Sumo Group і наступний управлінський викуп The Chinese Room, це не завадило запуску Vampire: The Masquerade—Bloodlines 2, реліз якої підтверджено на жовтень 2025 року в партнерстві з Paradox Interactive.
Дві інші франшизи також розробляються в студії, яка розташована в Брайтоні.
“Цей управлінський викуп дозволяє нам втілювати наші творчі задуми, продовжуючи працювати над новими, оригінальними інтелектуальними власностями, а також співпрацювати з іншими студіями, коли це відповідає нашому баченню”, — заявив Дейлі. “Ми маємо намір продовжувати цю діяльність, і ми раді рухатися в цьому напрямку”.