
Оновлення (23.06.25): Peak продав 1 мільйон копій у всьому світі за менш ніж тиждень. Розробник Landfall підтвердив цю новину в соцмережі X та повідомив, що гра досягла цього успіху всього за шість днів. Заголовок, розроблений спільно зі студією Another Crab’s Treasure, раніше перевищив 100 000 продажів за 24 години.
Оригінальна історія: Peak — кооперативна пригода з альпінізму від Aggro Crab і Landfall, яка продала 100 000 копій протягом 24 годин.
Aggro Crab поділилися рекордом на платформі Bluesky, і хоча самі цифри є вражаючими, обставини, що оточують розробку та маркетинг Peak, можливо, ще більш цікаві.
Peak з’явилася на ринку всього через кілька місяців після того, як Aggro Crab розповіли Game Developer на GDC про труднощі з отриманням фінансування для свого наступного проєкту, незважаючи на успіх Another Crab’s Treasure, яке продало від 600 000 до 700 000 одиниць за бюджет у 1,2 мільйона доларів (також уклало угоду з Xbox Game Pass).
Aggro Crab прагнули отримати від 3 до 4 мільйонів доларів для фінансування свого наступного проєкту, що дозволило б їм реалізувати амбітні ідеї, але інвестори неохоче надавали кошти, і студія вирішила розвивати кілька менших проєктів.
У студійній інтерпретації, опублікованій два тижні тому, менеджер спільноти Aggro Crab, Пейдж Вілсон, зазначила, що команда також страждала від вигорання після роботи над Another Crab’s Treasure і навряд чи витримала б ще один тривалий проєкт.
“Виявляється, створювати цікаві ігри набагато складніше, якщо ти не отримуєш задоволення від процесу,” додала вона, пояснюючи рішення відмовитися від роботи над Going Under 2 і мріяти менш масштабно. “Оцінивши ситуацію, ми дійшли висновку, що для майбутнього стійкості Aggro Crab як студії та для її працівників нам потрібно змінити напрямок нашої діяльності.
“Тож, ми вирішили перетворити все. Замість того, щоб знову працювати над великим проєктом, ми почали з менших ідей. Ніяких великих концепцій — лише щось кумедне, що нам дійсно потрібно, щоб повернути той вогник. Чому б не розпочати ігровий джем? Ми визначилися на місяць і створили гру. Насправді, ми створили дві гри.”
Aggro Crab і Landfall зменшили масштаб, щоб знайти задоволення
Деякі члени команди Aggro Crab співпрацювали зі студією Totally Accurate Battle Simulator, щоб створити Peak. Тим часом решта команди працювала над іншим проєктом під назвою Crashout Crew.
Вілсон назвала обидва проєкти “бічним заробітком Aggro Crab” через їх масштаб, обсяг та характер, що відрізняється від попередніх релізів студії.
“Обидві ці гри досить відрізняються від наших попередніх проєктів, але в них видно пристрасть команди та їхній гумор. Ви можете побачити, що нам було весело в процесі,” додала вона. “Зрештою, відкласти Going Under 2 було важко, і ми були дійсно засмучені, щоб це залишити. Але позитивним моментом стало те, що в результаті ми отримали два нові менші проєкти, які дали нам можливість самофінансувати себе. […] Ми не тільки отримали дві нові гри з цього, а й відновили свій вогник.”
Протягом двох тижнів, що минули з моменту публікації цього відео, Aggro Crab офіційно анонсувала Peak з коротким 18-секундним тизером ігрового процесу. За цим трейлером послідував ще один тизер тривалістю 21 секунда, опублікований через два дні. Студія оприлюднила більше відеоматеріалів, коли випустила трейлер випуску через два дні після цього, що стало вражаюче коротким маркетинговим циклом.
Дійсно, заголовок вперше згадувався Landfall у квітні, але тоді деталей було обмаль. Варто також зазначити, що наразі Peak доступна за початковою ціною у 5 доларів — 38% знижка від роздрібної ціни в 7,99 доларів. Це пропозиція, яка, напевно, змусила групи друзів придбати заголовок в надії підкорити його однойменну вершину.