
Оновлення (07/08/25): Студія Romero Games підтвердила, що не закрилася повністю і наразі розглядає можливості подальшої роботи після раптової зупинки фінансування для неанонсованого проєкту.
Численні колишні співробітники, які були звільнені внаслідок цих подій, стверджують, що саме Microsoft є видавцем, який призвів до таких змін у студії. Повідомлення про скорочення в Romero Games співпало з масовими звільненнями в відділі відеоігор Microsoft.
Romero Games не підтвердила цю інформацію через угоду про конфіденційність, але в новому повідомленні в соціальних мережах зазначила, що люди можуть “зробити висновки [про ідентичність нашого видавця] з публічної інформації”.
У цьому ж повідомленні ірландська студія підтвердила, що активно працює над тим, щоб не закритися, і наразі веде переговори з кількома видавцями, які висловили бажання допомогти реалізувати їх ризикований проєкт – новий шутер. Також студія зазначила, що їй потрібно переосмислити статус зайнятості всього колективу.
У короткому повідомленні, надісланому Game Developer, керівник Romero Games Брэнда Ромеро зазначила, що керівництво залишається “сподіватися” незважаючи на серйозність ситуації.
“Отже, ні, ми не закрилися повністю,” написала вона. “Сьогодні ми були в студії, обговорюючи наші варіанти та подальші кроки. Ситуація дійсно тривожна, але ми сподіваємося.”
Оригінальна інформація: Ірландська студія Romero Games, схоже, звільнила частину своїх співробітників після раптової втрати фінансування проєкту.
Зокрема, кілька працівників Romero Games стверджують, що скорочення в студії є прямим наслідком останньої хвилі звільнень у Microsoft — яка призвела до значних скорочень у відділі відеоігор компанії.
Romero Games детально описала ситуацію в пості на Bluesky, але не згадала про Microsoft прямо.
“Ми маємо поділитися важкою новиною. Учора ввечері ми дізналися, що наш видавець скасував фінансування для нашої гри, а також для кількох інших неанонсованих проєктів в інших студіях,” йдеться в пості.
“Це було стратегічне рішення, прийняте на високому рівні всередині компанії, що перевищило наш контроль. Ми глибоко шкодуємо, що не було можливості зробити щось, щоб запобігти цьому результату.”
Romero Games працює над підтримкою співробітників після скасування фінансування видавцем
Генеральний директор студії Брэнда Ромеро пояснила, що компанія наразі оцінює наступні кроки та працює над підтримкою своїх співробітників. “Багато з нас працюють разом більше десяти років, деякі — понад 20 років,” додала вона. “Це вкрай важкий день.”
Поки що незрозуміло, скільки людей постраждало від скорочень. Згідно з оголошеннями про роботу, розміщеними в Інтернеті, Romero Games працювала над новим шутером з оригінальною IP.
Численні співробітники, які постраждали від звільнень, поділилися новинами на LinkedIn і чітко поклали провину на Microsoft.
“На жаль, я потрапила під нещодавні звільнення Microsoft і втратила свою посаду художника по матеріалам і текстурам в Romero Games, студії, повній неймовірно добрих, талановитих і надихаючих людей,” написала одна з постраждалих.
“З важким серцем я завершила свій час у Romero Games внаслідок звільнень, що оголосив наш видавець,” зазначила інша особа, цього разу продюсер і менеджер проєкту.
Один з художників середовища стверджував, що Romero Games “закривається,” проте на момент написання цього тексту неясно, чи є це твердження правдивим. Тим часом, інший художник середовища зазначив, що його час у студії закінчився “через нещодавні звільнення, які відбулися в Microsoft.”
Game Developer звернулася до Romero Games за коментарем і була перенаправлена назад до публічної заяви, опублікованої онлайн. Ми також звернулися до Microsoft за додатковою інформацією щодо стану видавничих операцій компанії.