Monster Hunter Wilds сприяє щоквартовому зростанню чистих продажів Capcom

Monster Hunter Wilds продалася тиражем у 10.1 мільйонів копій з моменту виходу 28 лютого, що суттєво вплинуло на загальні продажі компанії Capcom у останньому кварталі.

У фінансовому звіті компанії за 12 місяців, що закінчилися 31 березня 2025 року, було зазначено, що чисті продажі зросли на 11.3% в порівнянні з попереднім роком, досягнувши 169.6 мільярдів єн (приблизно $1.15 мільярдів). Чистий прибуток також збільшився на 11.7% до 48.45 мільярдів єн (близько $328 мільйонів).

У минулому фінансовому звіті, що охоплював дев’ять місяців, що завершились 31 грудня 2024 року, Capcom прогнозувала, що випуск Monster Hunter Wilds допоможе їй досягти фінансових цілей за той рік. Перед релізом гри, попередні частини, зокрема Monster Hunter World: Iceborne та Monster Hunter Rise також показали зростання продажів (15.2 мільйонів і 9.88 мільйонів одиниць відповідно), що призвело до загального продажу серії понад 100 мільйонів одиниць по всьому світу.

“Ці зусилля призвели до зростання обсягів продажів у бізнесі цифрового вмісту до 51.87 мільйонів одиниць у звітному фінансовому році, перевищивши показник попереднього року, що становив 45.89 мільйонів одиниць,” – зазначила компанія, підкреслюючи наміри збільшити глобальні показники з Monster Hunter Wilds та завдяки продажу каталогу. Серед останніх релізів – платні ігри, такі як Resident Evil 4 Remake, що реалізувала 9.92 мільйонів одиниць, з 2.76 мільйона одиниць у минулому фінансовому році.

“Крім того, завдяки зусиллям компанії щодо просування стратегій цифрових продажів, обсяги продажів каталожних титулів склали 39.49 мільйонів одиниць, що є збільшенням з 36.29 мільйонів одиниць в попередньому фінансовому році. У результаті компанія продала 248 титулів у 227 країнах і регіонах, що сприяло підвищенню вартості її брендів,” – повідомила Capcom.

Станом на 31 березня 2025 року, п’ять найуспішніших франшиз Capcom — це Resident Evil (170 мільйонів одиниць), Monster Hunter (120 мільйонів одиниць), Street Fighter (56 мільйонів одиниць), Mega Man (43 мільйони одиниць) та Devil May Cry (33 мільйони одиниць).

В подальшому компанія зосередиться на майбутніх релізах Capcom Fighting Collection 2 та ремастері Onimusha 2 в травні. Також обговорюватимуться продажі із каталогу для Street Fighter 6 та Kunitsu-Gami Path of the Goddess на Nintendo Switch 2 в червні.

Преміум-ігри продовжують приносити прибуток, в той час як зусилля у сервісах живого геймінгу виявилися невдалими

Capcom продовжує робити ставку на модель преміум-ігор як сервіс. Хоча компанія все ще позиціонує трансмедійні проекти як один із своїх стовпів — включаючи ігрові автомати, кінематографічні та телевізійні адаптації, а також кіберспорт, самі ігри залишаються в центрі уваги.

Компанія відкрито визнає, що це не без ризиків. Monster Hunter Wilds розроблялася близько 5-6 років, але деякі елементи сприяли її успіху. Серед них — RE Engine, власний движок Capcom, який використовувався не лише в серії Resident Evil, але й у Dragon’s Dogma 2, Street Fighter 6 та Devil May Cry 5.

Постійна відкритість у спілкуванні між командами також грала важливу роль. “Наші команди тісно співпрацюють, навіть між різними титулами,” – сказав виконавчий продюсер Wilds Рьозо Цудзімото. “Ми можемо ділитися ідеями, відкриттями та технологіями один з одним.”

Безперервно зростаюча популярність франшизи Monster Hunter почалася з World у 2018 році. Глобальний інтерес та більша аудиторія спонукали Capcom включити нові відгуки в майбутню стратегію розвитку франшизи.

“З самого початку ми підходили до Monster Hunter World з глобальною думкою,” – сказав Цудзімото під час інтерв’ю на Summer Game Fest 2024. “Раніше ми починали з Японії, а потім випускали у інших територіях, але World став нашим першим одночасним глобальним релізом для Monster Hunter. Це була також перша гра, для якої ми застосували так багато форм локалізації. Можливо, це видається очевидним, але спочатку це було для нас викликом, оскільки з глобальним підходом ми були змушені залучити інших членів Capcom з усього світу для висловлення думок та пропозицій щодо напрямків розвитку серії.”

Незважаючи на успіхи у розвитку франшизи, зусилля компанії в азартних іграх на сервісній основі, зокрема з Resident Evil Re:Verse як останнім прикладом, були менш успішними. Capcom закрила сервери для цієї гри 29 червня 2024 року після того, як прибрала її та всі DLC з продажу 3 березня того ж року. Незважаючи на це, розробник сказав, що гра “значно перевершила” їхні очікування з моменту релізу, хоча у останньому фінансовому звіті не було жодних згадок про плани у сфері сервісних ігор.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    People Can Fly звинувачує Square Enix у недавніх звільненнях та скасуванні проектів

    Outriders, розробник компанії People Can Fly, оголосив про скорочення штату та призупинення роботи над двома проектами, з частковою відповідальністю за це на японському видавця Square Enix. Генеральний директор People Can…

    You Missed

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Нова карту розширення об’ємом 4 ТБ від Seagate дорожча, ніж Xbox Series S

    Нова карту розширення об’ємом 4 ТБ від Seagate дорожча, ніж Xbox Series S

    Розкриття Fairphone 6 демонструє покращений модульний дизайн

    Розкриття Fairphone 6 демонструє покращений модульний дизайн

    Meizu 22 з’явиться цього літа як флагман з компактним екраном

    Meizu 22 з’явиться цього літа як флагман з компактним екраном

    Видавці новин вважають режим штучного інтелекту Google «викраденням»

    Видавці новин вважають режим штучного інтелекту Google «викраденням»

    Warner Bros. Discovery розділяється на дві незалежні компанії

    Warner Bros. Discovery розділяється на дві незалежні компанії