Krafton підтвердила свої звинувачення на адресу керівництва Unknown Worlds, зокрема Чарлі Клівленда, Макса Маґвайра та Теда Гілла, зазначивши, що їх звільнили через припинення розробки “Subnautica 2”. Компанія стверджує, що всі троє керівників “вдаються до судочинства, щоб вимагати багатомільйонні виплати, які вони не заслужили”.
Krafton висуває звинувачення
Ці звинувачення були повторені південнокорейським видавцем у відповідь на позов, поданий трьома звільненими керівниками, які минулого місяця заявили, що Krafton “вирішив піти на крайнощі”, щоб уникнути виплати значних $250 мільйонів, пов’язаних з успіхом довгоочікуваного сиквелу.
Клівленд, Маґвайр і Гілл стверджують, що “Subnautica 2” була готова до запуску в режимі раннього доступу у 2025 році, але Krafton затримала реліз, щоб не довелося виплачувати ці кошти, термін дії яких закінчується в 2026 році.
“Якщо гра вийде одразу з великим успіхом, це призведе до того, що $250 мільйонів дістануться колишнім власникам та працівникам студії”, – йдеться в їхньому позові.
Krafton заперечує ці звинувачення. У відповіді, поданій 12 серпня, компанія визнала, що спір стосується виплат, але стверджує, що троє керівників “швидко втратили інтерес до розробки” “Subnautica 2” після придбання Unknown Worlds за $500 мільйонів у 2021 році.
Правляча компанія зазначає, що Клівленд і Маґвайр отримали близько $200 мільйонів кожен від продажу, тоді як Гілл отримав $60 мільйонів. Всіх трьох звинувачують у тому, що вони припинили працювати над проектом після отримання цих коштів.
“Kлівленд і Маґвайр залишили свої посади і сконцентрувалися на особистих проектах, повністю переставши займатися іграми для Unknown Worlds. Гілл, який залишився, зосередився на максимізації виплати, замість того, щоб розробляти успішну гру”, – йдеться в заяві Krafton.
Krafton стверджує, що відсутність трійці негативно вплинула на розвиток “Subnautica 2”, що викликало занепокоєння в ширшій команді розробників. Вони зазначають, що керівник розробки студії повідомив Гіллу про те, що “люди вважають, що Макс і Чарлі не займаються справою” і “не розуміють, чому”.
Крім того, компанія вказує, що керівник розробки “Subnautica 2” зазначив, що перші етапи раннього доступу відповідатимуть лише приблизно 12% планованого обсягу роботи команди, жартуючи про те, що гра “буде розроблятися 30 років” у такому темпі.
Krafton говорить, що Клівленд, Маґвайр і Гілл “впали у відчай” через ці проблеми і зрозуміли, що пропустять можливість отримати чотири квартали підрядних доходів, необхідних для максимізації їх виплати.
“З огляду на цю ситуацію та зіткнувшись з вибором між своїми фінансовими інтересами і добробутом Unknown Worlds та франшизою Subnautica, ключові співробітники наполягли на проведенні передчасного запуску раннього доступу “Subnautica 2”, – продовжує Krafton, звинувачуючи всіх трьох у завантаженні “величезної кількості конфіденційної інформації” на порушення угоди про придбання.
“Kлючові співробітники (Клівленд, Маґвайр і Гілл), які продали всю свою частку в компанії, були готові ризикувати випуском будь-якої гри, навіть такої, що може зашкодити добрій репутації компанії, щоб максимізувати свою виплату в ущерб компанії”, – подає відповідь Krafton.
“Проте Krafton не була готова ризикувати завданням шкоди франшизі Subnautica та довгостроковій репутації компанії—ризик, який, якщо б він справдився, був би незворотним”, – йдеться в документі.
Krafton також заперечує всі звинувачення, що висунуті проти неї у позові, поданому Клівлендом, Маґвайром і Гіллом.






