Хідео Кодзіма, видатний японський геймдизайнер і творець серії Metal Gear, став ключовим спікером на GDC Festival of Gaming, який відбудеться у березні 2026 року в Сан-Франциско. У своїй виставі він поділиться досвідом, здобутим за десятирічну історію роботи незалежної студії Kojima Productions, заснованої в 2015 році.
Згідно з прес-релізом організаторів GDC, зустріч з Kojima має на меті глибше занурити гостей у процес створення і розвитку студії, включаючи такі аспекти, як формування фізичного офісу, розбудова бренду, формування команди та реалізація проектів. Ця розмова обіцяє бути цікавою і корисною як для початківців, так і для досвідчених професіоналів в індустрії.
Назва виступу “Restarting from Zero: A Message to Creators Considering Independence” відображає дух інновацій і змін, які сьогодні відбуваються у геймдизайні. Kojima виступить у четвер, 12 березня, в ході заходу, що триватиме з 9 по 13 березня. GDC є однією з найвпливовіших платформ для обговорення ідей в ігровій індустрії, а його президент Ніна Браун зазначила, що Kojima – це один з найвизначніших креативних лідерів сьогодення, який перетворює досвід гравців завдяки своїм ідеям.
Kojima має майже сорокарічний стаж у галузі розробки ігор, і його роботи вплинули на численні проекти по всьому світу. Після розриву з Konami та заснування Kojima Productions, він створив такі ігри, як Death Stranding та його продовження, Death Stranding 2: On a Beach, що отримали визнання як критиків, так і гравців. Його інноваційний підхід до наративу та реновація жанру стелс принесли йому численні нагороди, включно з Lifetime Achievement Award на Game Developers Choice Awards у 2009 році та BAFTA Fellowship у 2020 році.
Участь Hideo Kojima у GDC Festival of Gaming є однією з тих подій, які підкреслюють важливість нових ідей та підходів в індустрії відеоігор, що, безумовно, приверне увагу багатьох шанувальників і професіоналів.






