Інвестори Meta цікавляться, чи є “світло в кінці тунелю” для Reality Labs

Інвестори Meta звернулися до керівництва компанії з питанням, чи існує “світло в кінці тунелю” для Reality Labs, після того як цей підрозділ зазнав операційних збитків у розмірі 4,2 мільярда доларів у першому кварталі фінансового року.

Останні збитки були зазначені у фінансовому звіті компанії за квартал, що завершився 31 березня 2025 року. Це сталося після того, як Reality Labs втратила вражаючі 17,7 мільярда доларів під час фінансового року 2024 — зокрема, 4,9 мільярда доларів було втрачено у четвертому кварталі, що підкреслює тривалу тенденцію, яка змушує інвесторів задуматися, коли великі інвестиції компанії в метавсесвіт почнуть приносити плоди.

Під час транскрипції звіту про прибутки старший менеджер Evercore ISI Марк Махані висловив ці турботи. “Чи є світло в кінці тунелю?”, запитав він. “Чи є причина вважати, що є якийсь фактор, який може спричинити зменшення цих збитків, і коли це станеться? Але, можливо, важливіше — що призведе до зниження цих втрат?”

У відповідь генеральний директор Meta Марк Цукерберг заявив, що Reality Labs зосереджена на підвищенні ефективності, але також потребує можливостей “швидкої реалізації та зростання”, оскільки нові технології — наприклад, смарт-окуляри на основі штучного інтелекту — набирають популярність.

Якщо подивитися на провідні споживчі електронні вироби в інших категоріях, то до третього покоління їх часто продають по 10 мільйонів одиниць і зростають з цього рівня. І я не певен, що ми зробимо саме це, але думаю, що це приблизно той обсяг можливостей, який у нас є“, — додав він.

Скорочення, збитки і зменшення продажів обладнання домінують у розмовах про Reality Labs

Оглядаючи результати продуктів Reality Labs, можна помітити, що дохід у першому кварталі впав на 6% у порівнянні з минулим роком до 412 мільйонів доларів через зменшення продажів обладнання Meta Quest. Частково цей спад було компенсовано збільшеними продажами смарт-окулярів Ray-Ban Meta AI. Витрати Reality Labs зросли на 8% у річному обчисленні до 4,6 мільярда доларів.

Співробітники Reality Labs стали об’єктом скорочень протягом минулого року. У червні 2024 року стало відомо, що підрозділ був структурований у дві групи: організацію “Метавсесвіт”, що охоплює бізнес Quest, та групу “Носимого обладнання”, орієнтовану на інші ініціативи обладнання. 25 квітня цього року понад 100 працівників було звільнено у рамках цієї бізнес-одиниці.

До цього Meta скоротила 5% свого штату, щоб “швидше виводити з роботи низькоефективних співробітників” після звільнення 21 тисячі працівників протягом 2022 і 2023 років.

Хоча Meta проводила скорочення в усіх підрозділах, фінансовий директор компанії Сьюзан Лі раніше зазначала, що Reality Labs — це просто підрозділ, де інвестори можуть очікувати певних витрат заради амбіцій.

Це просто великий портфель“, — пояснила вона у третьому кварталі 2024 року. “Це місце, де, хоча амбіції є значними і охоплюють багато продуктів, ми також зосереджуємося на ефективності“.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Компанія Square Enix вкладає у данську студію BetaDwarf, не розкриваючи суму інвестицій, щоб підтримати розробку екшен-RPG у стилі топ-даун під назвою Vaultbreakers. Студія BetaDwarf повідомила про цю новину, назвавши її…

    Новини: Romero Games веде переговори з новими видавцями після повідомлень про скасування фінансування проекту Microsoft

    Оновлення (07/08/25): Студія Romero Games підтвердила, що не закрилася повністю і наразі розглядає можливості подальшої роботи після раптової зупинки фінансування для неанонсованого проєкту. Численні колишні співробітники, які були звільнені внаслідок…

    You Missed

    Meta грає в гру з ШІ, використовуючи репутацію на свою користь

    Meta грає в гру з ШІ, використовуючи репутацію на свою користь

    ISDA та Ant International закликають до спільної індустріальної основи для токенізації активів

    ISDA та Ant International закликають до спільної індустріальної основи для токенізації активів

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Який Mac вам потрібен для Cyberpunk 2077

    Який Mac вам потрібен для Cyberpunk 2077

    Виконавчий директор Google: «Ми об’єднаємо ChromeOS та Android»

    Виконавчий директор Google: «Ми об’єднаємо ChromeOS та Android»

    Сторінка Discover від Google тепер надає огляд новин за допомогою штучного інтелекту

    Сторінка Discover від Google тепер надає огляд новин за допомогою штучного інтелекту