Інвестори Meta цікавляться, чи є “світло в кінці тунелю” для Reality Labs

Інвестори Meta звернулися до керівництва компанії з питанням, чи існує “світло в кінці тунелю” для Reality Labs, після того як цей підрозділ зазнав операційних збитків у розмірі 4,2 мільярда доларів у першому кварталі фінансового року.

Останні збитки були зазначені у фінансовому звіті компанії за квартал, що завершився 31 березня 2025 року. Це сталося після того, як Reality Labs втратила вражаючі 17,7 мільярда доларів під час фінансового року 2024 — зокрема, 4,9 мільярда доларів було втрачено у четвертому кварталі, що підкреслює тривалу тенденцію, яка змушує інвесторів задуматися, коли великі інвестиції компанії в метавсесвіт почнуть приносити плоди.

Під час транскрипції звіту про прибутки старший менеджер Evercore ISI Марк Махані висловив ці турботи. “Чи є світло в кінці тунелю?”, запитав він. “Чи є причина вважати, що є якийсь фактор, який може спричинити зменшення цих збитків, і коли це станеться? Але, можливо, важливіше — що призведе до зниження цих втрат?”

У відповідь генеральний директор Meta Марк Цукерберг заявив, що Reality Labs зосереджена на підвищенні ефективності, але також потребує можливостей “швидкої реалізації та зростання”, оскільки нові технології — наприклад, смарт-окуляри на основі штучного інтелекту — набирають популярність.

Якщо подивитися на провідні споживчі електронні вироби в інших категоріях, то до третього покоління їх часто продають по 10 мільйонів одиниць і зростають з цього рівня. І я не певен, що ми зробимо саме це, але думаю, що це приблизно той обсяг можливостей, який у нас є“, — додав він.

Скорочення, збитки і зменшення продажів обладнання домінують у розмовах про Reality Labs

Оглядаючи результати продуктів Reality Labs, можна помітити, що дохід у першому кварталі впав на 6% у порівнянні з минулим роком до 412 мільйонів доларів через зменшення продажів обладнання Meta Quest. Частково цей спад було компенсовано збільшеними продажами смарт-окулярів Ray-Ban Meta AI. Витрати Reality Labs зросли на 8% у річному обчисленні до 4,6 мільярда доларів.

Співробітники Reality Labs стали об’єктом скорочень протягом минулого року. У червні 2024 року стало відомо, що підрозділ був структурований у дві групи: організацію “Метавсесвіт”, що охоплює бізнес Quest, та групу “Носимого обладнання”, орієнтовану на інші ініціативи обладнання. 25 квітня цього року понад 100 працівників було звільнено у рамках цієї бізнес-одиниці.

До цього Meta скоротила 5% свого штату, щоб “швидше виводити з роботи низькоефективних співробітників” після звільнення 21 тисячі працівників протягом 2022 і 2023 років.

Хоча Meta проводила скорочення в усіх підрозділах, фінансовий директор компанії Сьюзан Лі раніше зазначала, що Reality Labs — це просто підрозділ, де інвестори можуть очікувати певних витрат заради амбіцій.

Це просто великий портфель“, — пояснила вона у третьому кварталі 2024 року. “Це місце, де, хоча амбіції є значними і охоплюють багато продуктів, ми також зосереджуємося на ефективності“.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    You Missed

    Блумберг – Чи є ти роботом?

    Ось як Microsoft об’єднує Windows та Xbox для портативних ПК

    Ось як Microsoft об’єднує Windows та Xbox для портативних ПК

    One UI 8 може надати голос функції Now Brief

    One UI 8 може надати голос функції Now Brief

    OpenAI набуває компанію з виробництва апаратури для штучного інтелекту Джоні Айва

    OpenAI набуває компанію з виробництва апаратури для штучного інтелекту Джоні Айва

    Microsoft та Asus представили дві портативні консолі Xbox Ally з оновленим повноекранним досвідом Xbox

    Microsoft та Asus представили дві портативні консолі Xbox Ally з оновленим повноекранним досвідом Xbox

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів