Instinct3 представляє новий комплексний лейбл з видання ігор

Креативна агенція Instinct3, що базується в Берліні, оголосила про запуск Sidekick Publishing.

Як було оголошено сьогодні, новий сервіс зосередиться на підтримці інді-розробників та студій середнього класу. Першою грою під брендом Sidekick стане Deadly Days: Roadtrip, яка буде представлена на Gamescom.

Очолюють Sidekick Publishing ветерани індустрії Jasmin Oestreicher та Melvin Frank, які є спів-генеральними директорами та спів-засновниками. Острейхер має досвід роботи маркетинговим менеджером у Koch Media / Deep Silver та старшим спеціалістом з комунікацій у DACH в Activision Blizzard протягом близько трьох років в кожній з компаній. Водночас, Френк приєднався до Instinct3 приблизно три роки тому, зайнявши позицію ведучого з продукції на початку 2025 року.

Instinct3 прагне запропонувати більше можливостей для інді-публікацій

Як креативна агенція, Instinct3 зосереджує свої зусилля насамперед на influencer marketing та побудові спільноти. У 2024 році команда розширила свою діяльність, включивши новий бізнес-сектор у публікацію інді-ігор, співпрацюючи з кількома студіями для запуску проектів, таких як 9 Kings, Asgard’s Fall—Viking Survivors та TerraScape. Агенція також організувала I3 Indie Expo.

“Протягом минулого року ми працювали над різними проектами, і кожен з них навчив нас чогось нового про те, що працює, що взаємодіє та що має довготривалий ефект для нашої концепції,” – зазначив Френк у своєму оголошенні. “Sidekick — це наш спосіб узяти всі ці уроки, поєднати їх з нашим унікальним досвідом у сфері створення та спільноти, і підняти планку підтримки інді-розробників.”

“Маючи десятирічний досвід роботи в публікації та маркетингу, а також чотири роки в нашій агенції, де я був Виконавчим директором з 2024 року, я знаю, наскільки важливим може бути досвід,” – додала Острейхер. “Але я також знаю, як швидко можна втратити зв’язок, якщо занадто покладатися на минуле. Особливо з аудиторією, яка є вкрай чутливою до неавтентичного або надмірно комерційного контенту, важливі сміливі ідеї, місцева чутливість і творці, які прагнуть залишити слід, а не просто отримати швидкий прибуток.”

Sidekick приєднується до все більшої кількості інді-видавців. Ветерани з Private Division, Humble Games та Devolver Digital на початку цього місяця оголосили про створення Lyrical Games. У квітні Twin Sails Interactive відокремився від Asmodee та Embracer, щоб стати власним видавничим брендом. Щомісяць раніше Secret Mode здійснив аналогічний крок, коли відокремився від Sumo, хоча й звільнив “невелику кількість” співробітників у процесі.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?