Креативна агенція Instinct3, що базується в Берліні, оголосила про запуск Sidekick Publishing.
Як було оголошено сьогодні, новий сервіс зосередиться на підтримці інді-розробників та студій середнього класу. Першою грою під брендом Sidekick стане Deadly Days: Roadtrip, яка буде представлена на Gamescom.
Очолюють Sidekick Publishing ветерани індустрії Jasmin Oestreicher та Melvin Frank, які є спів-генеральними директорами та спів-засновниками. Острейхер має досвід роботи маркетинговим менеджером у Koch Media / Deep Silver та старшим спеціалістом з комунікацій у DACH в Activision Blizzard протягом близько трьох років в кожній з компаній. Водночас, Френк приєднався до Instinct3 приблизно три роки тому, зайнявши позицію ведучого з продукції на початку 2025 року.
Instinct3 прагне запропонувати більше можливостей для інді-публікацій
Як креативна агенція, Instinct3 зосереджує свої зусилля насамперед на influencer marketing та побудові спільноти. У 2024 році команда розширила свою діяльність, включивши новий бізнес-сектор у публікацію інді-ігор, співпрацюючи з кількома студіями для запуску проектів, таких як 9 Kings, Asgard’s Fall—Viking Survivors та TerraScape. Агенція також організувала I3 Indie Expo.
“Протягом минулого року ми працювали над різними проектами, і кожен з них навчив нас чогось нового про те, що працює, що взаємодіє та що має довготривалий ефект для нашої концепції,” – зазначив Френк у своєму оголошенні. “Sidekick — це наш спосіб узяти всі ці уроки, поєднати їх з нашим унікальним досвідом у сфері створення та спільноти, і підняти планку підтримки інді-розробників.”
“Маючи десятирічний досвід роботи в публікації та маркетингу, а також чотири роки в нашій агенції, де я був Виконавчим директором з 2024 року, я знаю, наскільки важливим може бути досвід,” – додала Острейхер. “Але я також знаю, як швидко можна втратити зв’язок, якщо занадто покладатися на минуле. Особливо з аудиторією, яка є вкрай чутливою до неавтентичного або надмірно комерційного контенту, важливі сміливі ідеї, місцева чутливість і творці, які прагнуть залишити слід, а не просто отримати швидкий прибуток.”
Sidekick приєднується до все більшої кількості інді-видавців. Ветерани з Private Division, Humble Games та Devolver Digital на початку цього місяця оголосили про створення Lyrical Games. У квітні Twin Sails Interactive відокремився від Asmodee та Embracer, щоб стати власним видавничим брендом. Щомісяць раніше Secret Mode здійснив аналогічний крок, коли відокремився від Sumo, хоча й звільнив “невелику кількість” співробітників у процесі.






