
Австралійська асоціація галузі IGEA запустила новий ресурс під назвою «Game On Australia», який, за її словами, має на меті допомогти розробникам в регіоні дізнатися про можливості фінансування, а також продемонструвати креативність австралійської відеоігрової індустрії.
На веб-сайті є корисний розділ, який детально пояснює Податкову знижку на цифрові ігри (DGTO), яку IGEA характеризує як “один з найбільш щедрих податкових стимулів у світі”.
«DGTO доступна для компаній, що витрачають щонайменше 500 тисяч австралійських доларів на відповідні ігри», – йдеться в поясненні. «Існує ліміт повернення у 20 мільйонів австралійських доларів на компанію/групу за фінансовий рік. Це означає, що до 66,7 мільйона австралійських доларів кваліфікаційних витрат можна заявити щороку. Ігри мають здобути класифікацію і не повинні містити елементи азартних ігор».
Австралійські студії відеоігор у 2024 році отримали приблизно 339,1 мільйона доларів та забезпечили роботою майже 2500 осіб. Це свідчить звіт «Ситуація в індустрії розробки ігор в Австралії», опублікований IGEA, який також зазначає, що сектор все ще стикається з викликами у забезпеченні місцевих та міжнародних видавничих угод, а також у залученні фінансування на ранніх етапах розробки.
Зокрема, зазначається, що 93% доходів, отриманих австралійською ігровою індустрією, наразі надходить з-за меж країни, підкреслюючи важливість розширення місцевого ринку та екосистеми.
«Розробка ігор в Австралії – це не лише творче заняття, а й розумний бізнес», – сказав Рон Каррі, генеральний директор IGEA. «З світовим рівнем таланту, щедрими податковими пільгами та перевіреною історією глобального успіху, Австралія готова приймати світові студії, видавців і партнерів у нашу розвиваючу екосистему розробки ігор».
Минулого року «Game Developer» вдруге поспіль відвідав Міжнародний тиждень ігор у Мельбурні, щоб дізнатися, як індустрія відеоігор країни адаптується та розвивається в умовах глобальних змін.