IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення

Міжнародна асоціація розробників ігор (IGDA) висловила серйозне занепокоєння через виключення та деіндексацію дорослих ігор на платформах Steam та itch.io.

Ця неприбуткова організація, яка виступає за права розробників, закликала до більшої прозорості та справедливості в процесі модерації контенту для дорослих. Таке рішення було прийняте після того, як Steam та Itch вирішили заборонити та приховати ці ігри під тиском платіжних систем, таких як Visa та Mastercard.

Вищезгадані платіжні компанії нещодавно стали об’єктом кампанії Collective Shout, яка звинуватила їх у “прибутковості від ігор, що містять насильство, інцест та знущання над дітьми” на таких платформах, як Steam.

В обширній заяві, опублікованій в Інтернеті, IGDA заявила, що “неясна або надто обережна” модерація дорослого контенту може негативно вплинути на ігри та розробників, які не порушували жодних обмежень. Це може призвести до втрати доходу або репутаційних втрат.

“Розробники повідомляють, що їхні ігри виключаються або приховуються, незважаючи на попереднє схвалення або тривале перебування на цих платформах. Відсутність прозорості в критеріях виконання, раптові зміни в політиці та відсутність шляхів оскарження залишають творців без чіткого напрямку для дотримання правил або відшкодування, – йдеться у заяві. – Ігри, що містять узгоджений дорослий контент, включаючи лгбтк, позитивні сюжети або романтичні наративи, легко стають мішенню для неясного чи надто обережного виконання, часто примушуючи розробників до мовчання або самоцензури через побоювання платформи щодо можливих ризиків, пов’язаних з легальним дорослим контентом.”

IGDA застерігає проти впливу третіх сторін

Асоціація також висловила занепокоєння тим, що фінансові інститути мають можливість впливати на “які історії можуть бути розказані та продані в іграх” з мінімальною прозорістю або підзвітністю.

Вони зазначили, що така ситуація є своєрідною “креативною репресією”, яка може призвести до самоцензури розробників або відмови від проектів через страх видалення. Також було вказано, що “розробники, які належать до ЛГБТК+, трансгендерні особи, жінки та представники меншин можуть зазнати непропорційного впливу через надмірну цензуру.”

“Наша діяльність зосереджена виключно на розробниках, які створюють узгоджені, легальні та етично розроблені ігри, і ми підтримуємо чіткі, стабільні політики щодо контенту, а не неясну або надто широке цензурування, – продовжується заява. – Ігри, як будь-яка форма мистецького вираження, можуть досліджувати теми інтимності, задоволення, травми чи ідентичності. Коли їх створено етично і поширено легально, ці твори заслуговують на чесну, прозору та контекстуальну оцінку, а не на те, щоб бути відкинутими через стигму чи тиск третіх сторін. Багато з цих ігор вже дотримуються встановлених систем рейтингів і попереджень про контент, включаючи ESRB та міжнародні еквіваленти. Розробники використовують вже існуючі інструменти для чіткого комунікування змісту, встановлення очікувань і відповідального обмеження доступу за віком. Проблема полягає не в відсутності запобіжників, а в нестачі пропорційного, інформованого та прозорого виконання.”

IGDA представила набір рекомендацій політики, які вона хоче, щоб платформи розглянули для запобігання відводам розробників до сірих ринків, включаючи публікацію чітких вказівок, які “розрізняють заборонений контент від легального дорослого вираження”, а також утворення дорадчих груп з юридичними експертами, представниками маргіналізованих груп та фахівцями з безпеки.

Платформи для ігор також закликали до розгляду можливості використання альтернативних платіжних послуг, включаючи “провайдерів, що відповідають інтересам дорослої індустрії”, таких як Verotel і CCBill.

“Ми закликаємо платформи, платіжні процесори та лідерів індустрії залучати до діалогу розробників і організації захисту прав. Ми вітаємо співпрацю та прозорість. Це питання не лише про дорослий контент. Це стосується прав розробників, художньої свободи та стійкості різноманітних творчих ініціатив в іграх,” йдеться в заклику до дії.

Повну заяву, включаючи контактну інформацію для Visa та Mastercard, можна знайти на вебсайті IGDA.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?