
Українська компанія Burny Games відзначила успіх своєї головоломки Colorwood Words. Гравцям слід розгадати речення, вставляючи пропущені літери. У червні цього року гра зайняла перше місце у вітчизняному сегменті App Store, випередивши популярні проєкти на кшталт Roblox та Among Us.
Розробники вважають це «потужним сигналом від української аудиторії, для якої команда створила адаптовану версію з любов’ю». Водночас це є прикладом для інших: ігри українською мають свою аудиторію. Burny Games доповнила перекладеною версією локальними мемами та фразеологізмами, що свідчить про адаптацію проєкту до українського ринку.
На даний момент гра досягла двох мільйонів завантажень. В Україні темпи зростання почали підвищуватися саме після впровадження локалізації. Лише за кілька тижнів після додавання українського перекладу гра здобула 70 тисяч завантажень. До міст-лідерів належать Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Харків, Вінниця та Тернопіль.
В Burny Games зазначають, що український ринок традиційно вважається малоперспективним через низькі показники ARPU. Проте, за словами розробників, Colorwood Words довела, що «контент з акцентом на культурні особливості» може принести успіх.
«Ми завжди зосереджуємося на змісті, адже він є визначальним чинником, наскільки гра буде цікавою та чи захочеться в неї повертатися. Українська версія викликає яскраві емоції, адже справді резонує з нашими гравцями. Colorwood Words відзначається збалансованим дизайном, веселою помічницею Нана Банана та оригінальними музичними композиціями, що підсилюють ігровий досвід. Результати і перше місце у топі свідчать про те, що ставка на якість була вірною», — поділилася думкою продюсерка Colorwood Words Марія Мироненко.
Нагадаємо, раніше повідомлялося про анонс Project Deep Web: Eternal Nightmare від української інді-студії. Це пригодницька гра, що фокусується на дослідженні темряви глибинного інтернету.