GamesBeat відокремлюється від VentureBeat, ставши самостійним виданням спеціалізованої тематики

GamesBeat став самостійним медіа-брендом після відокремлення від материнської компанії VentureBeat.

Цей довгостроковий журнал, присвячений відеоіграм, технологіям і розвагам, повідомив, що цей крок дозволить забезпечити “подальший розвиток і інновації”.

Нову незалежну редакцію очолять CEO Джина Джозеф, яка раніше була директором з стратегії в VentureBeat, та редакційний директор Дін Такахаші, колишній провідний автор GamesBeat.

“Ми раді початку нового потужного етапу для GamesBeat та індустрії, яку ми обслуговуємо,” – зазначила Джозеф. “Як незалежна публікація в ніші, ми відкриємо безпрецедентні можливості, доступ до важливих осіб, відігравши невід’ємну роль у цій індустрії вартістю 177 мільярдів доларів та ширшому ландшафті інтерактивних технологій.”

“Ми прагнемо розвивати GamesBeat як впливову платформу для індустрії, не тільки для новин, але й для встановлення зв’язків та можливостей для бізнес-лідерів, допомагаючи індустрії процвітати, зберігаючи нашу репутацію авторитетного джерела інформації, що формує майбутнє цієї динамічної сфери.”

## GamesBeat прагне розпочати “нову еру” як незалежна публікація

Такахаші зазначив, що цей поворот сигналізує про початок “нової ери” для видання. “Наша мета – забезпечити таку журналістику, яка надає нашій аудиторії контекстуальні дані, необхідні для розуміння взаємодії ігор з іншими високозростаючими секторами,” – додав він.

GamesBeat буде належати Джозеф, Такахаші та групі невідомих інвесторів.

У заяві, надісланій Game Developer, представник видання повідомив, що інвестиції будуть оголошені пізніше.

Однак компанія підтвердила, що “заслуговує на підтримку” групи стратегічних радників, до якої входить Пітер Левін, співзасновник та управляючий директор венчурного капітального фонду Griffin Gaming Partners.

Живі події, такі як GamesBeat Summit, GamesBeat Next, GamesBeat Global Tour та Games & Hollywood залишаться частиною планів компанії на майбутнє.

“Наші заходи завжди були платформою для значущих зв’язків та щирих розмов,” – сказала Джозеф. “Розвиваючи цю спадщину, ми прагнемо сприяти ще більш потужним зв’язкам, забезпечуючи, щоб GamesBeat залишався критично важливим місцем зустрічі для найзначніших гравців індустрії.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    You Missed

    Ось як Microsoft об’єднує Windows та Xbox для портативних ПК

    Ось як Microsoft об’єднує Windows та Xbox для портативних ПК

    One UI 8 може надати голос функції Now Brief

    One UI 8 може надати голос функції Now Brief

    OpenAI набуває компанію з виробництва апаратури для штучного інтелекту Джоні Айва

    OpenAI набуває компанію з виробництва апаратури для штучного інтелекту Джоні Айва

    Microsoft та Asus представили дві портативні консолі Xbox Ally з оновленим повноекранним досвідом Xbox

    Microsoft та Asus представили дві портативні консолі Xbox Ally з оновленим повноекранним досвідом Xbox

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War