GamesBeat відокремлюється від VentureBeat, ставши самостійним виданням спеціалізованої тематики

GamesBeat став самостійним медіа-брендом після відокремлення від материнської компанії VentureBeat.

Цей довгостроковий журнал, присвячений відеоіграм, технологіям і розвагам, повідомив, що цей крок дозволить забезпечити “подальший розвиток і інновації”.

Нову незалежну редакцію очолять CEO Джина Джозеф, яка раніше була директором з стратегії в VentureBeat, та редакційний директор Дін Такахаші, колишній провідний автор GamesBeat.

“Ми раді початку нового потужного етапу для GamesBeat та індустрії, яку ми обслуговуємо,” – зазначила Джозеф. “Як незалежна публікація в ніші, ми відкриємо безпрецедентні можливості, доступ до важливих осіб, відігравши невід’ємну роль у цій індустрії вартістю 177 мільярдів доларів та ширшому ландшафті інтерактивних технологій.”

“Ми прагнемо розвивати GamesBeat як впливову платформу для індустрії, не тільки для новин, але й для встановлення зв’язків та можливостей для бізнес-лідерів, допомагаючи індустрії процвітати, зберігаючи нашу репутацію авторитетного джерела інформації, що формує майбутнє цієї динамічної сфери.”

## GamesBeat прагне розпочати “нову еру” як незалежна публікація

Такахаші зазначив, що цей поворот сигналізує про початок “нової ери” для видання. “Наша мета – забезпечити таку журналістику, яка надає нашій аудиторії контекстуальні дані, необхідні для розуміння взаємодії ігор з іншими високозростаючими секторами,” – додав він.

GamesBeat буде належати Джозеф, Такахаші та групі невідомих інвесторів.

У заяві, надісланій Game Developer, представник видання повідомив, що інвестиції будуть оголошені пізніше.

Однак компанія підтвердила, що “заслуговує на підтримку” групи стратегічних радників, до якої входить Пітер Левін, співзасновник та управляючий директор венчурного капітального фонду Griffin Gaming Partners.

Живі події, такі як GamesBeat Summit, GamesBeat Next, GamesBeat Global Tour та Games & Hollywood залишаться частиною планів компанії на майбутнє.

“Наші заходи завжди були платформою для значущих зв’язків та щирих розмов,” – сказала Джозеф. “Розвиваючи цю спадщину, ми прагнемо сприяти ще більш потужним зв’язкам, забезпечуючи, щоб GamesBeat залишався критично важливим місцем зустрічі для найзначніших гравців індустрії.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Компанія Square Enix вкладає у данську студію BetaDwarf, не розкриваючи суму інвестицій, щоб підтримати розробку екшен-RPG у стилі топ-даун під назвою Vaultbreakers. Студія BetaDwarf повідомила про цю новину, назвавши її…

    Новини: Romero Games веде переговори з новими видавцями після повідомлень про скасування фінансування проекту Microsoft

    Оновлення (07/08/25): Студія Romero Games підтвердила, що не закрилася повністю і наразі розглядає можливості подальшої роботи після раптової зупинки фінансування для неанонсованого проєкту. Численні колишні співробітники, які були звільнені внаслідок…

    You Missed

    Скорочення кадрів у CNET на фоні активних придбань материнської компанії

    Скорочення кадрів у CNET на фоні активних придбань материнської компанії

    Microsoft демонструє сильні результати в хмарних технологіях, зростання також у Windows та Xbox

    Microsoft демонструє сильні результати в хмарних технологіях, зростання також у Windows та Xbox

    xAI розкриває причини зриву Grok Nazi, поки Tesla інтегрує бота Елона у свої автомобілі

    xAI розкриває причини зриву Grok Nazi, поки Tesla інтегрує бота Елона у свої автомобілі

    Meta грає в гру з ШІ, використовуючи репутацію на свою користь

    Meta грає в гру з ШІ, використовуючи репутацію на свою користь

    ISDA та Ant International закликають до спільної індустріальної основи для токенізації активів

    ISDA та Ant International закликають до спільної індустріальної основи для токенізації активів

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf