EA заявляє, що компанія готова до “прискореного зростання” після звільнень

Менше ніж за тиждень після звіту про звільнення сотень працівників та скасування кількох проектів, EA похвалилася результатами своєї діяльності у фінансовому році 2025 (FY25) та заявила, що компанія готова до “прискореного зростання”.

Американський видавець зафіксував річні чисті надходження в розмірі 7,4 мільярда доларів США у FY25, що є зменшенням на 1 відсоток у порівнянні з попереднім роком. Чисті надходження від сервісів у реальному часі склали 5,34 мільярда доларів. Чисті надходження від повних ігор склали 2,02 мільярда доларів.

Компанія завершила рік четвертим кварталом, який “значно перевищив” очікування завдяки успішним виступам продуктів EA Sports FC, American Football та The Sims.

EA зазначила, що її портфель продуктів EA Sports досяг рекордних чистих надходжень у FY25, у той час як франшиза American Football перевищила 1 мільярд доларів у чистих надходженнях за той же період. У свою чергу, The Sims продемонструвала “історичне” двозначне зростання у четвертому кварталі.

EA також відзначила успішний запуск кооперативної пригоди від Hazelight Studios, з назвою Split Fiction, яка продала майже 4 мільйони копій по всьому світу за приблизно два місяці.

“Четвертий квартал став потужним завершенням FY25, з широкомасштабним імпульсом по всьому портфоліо, що позиціює бізнес для прискореного зростання,” — зазначив фінансовий директор EA Стюарт Кенфілд, коментуючи результати компанії за рік. “Переходячи до FY26, ми зосереджені на дисциплінованій реалізації, готуючи низку революційних релізів.”

Андрю Вілсон проявляє оптимізм після року невизначеності для працівників

Генеральний директор EA Андрю Вілсон зазначив, що компанія впевнена у своїй здатності реалізувати “глибокийpipeline” у новому фінансовому році, в якому планується повне представлення та запуск наступних частин франшиз Battlefield та Skate.

“Оглядаючи наступні два роки і далі, ми готові до потужного зростання, яке буде зумовлене розширенням наших сервісів у реальному часі, новими релізами і формуванням глобальної фан-бази через нові враження. У FY26 ми запускаємо дві з наших найвідоміших франшиз: Skate та Battlefield,” — сказав Вілсон під час телефонної конференції про прибутки.

“Skate була розроблена як динамічний сервіс у реальному часі, що має на меті зростати разом зі своєю спільнотою, пропонуючи нові способи самовираження, стилю і прогресу з часом. З запланованим раннім доступом у FY26, ми зосереджені на створенні веселого, автентичного фундаменту, на якому можемо будувати впродовж багатьох років.”

Обговорюючи потенціал Battlefield, Вілсон зазначив, що EA провела найбільше тестування гри в історії франшизи через ініціативу Battlefield Labs і стверджував, що реакція від гравців “значно перевищила очікування”. Тепер компанія має намір запросити ще більше тестувальників.

“Ми розширюємо Labs, запрошуючи більше гравців із Європи та Північної Америки, і також плануємо включити Азію,” — сказав Вілсон. “Це є важливою віхою в підготовці до повномасштабного світового запуску. З найбільшою командою Battlefield в нашій історії, яка працює в кооперації з громадою, ми впевнено рухаємося до релізу у FY26, з великим глобальним оголошенням цього літа.”

EA пояснила, що інший великий живий шутер компанії, Apex Legends, продемонстрував “м’якість” протягом фінансового року, але компанія залишається відданою “інвестуванню в довгостроковий розвиток франшизи”. Незважаючи на це зобов’язання, очікується, що чисті надходження Apex Legends знизяться приблизно на 40 відсотків у FY26.

В цілому EA прогнозує консолідовані чисті надходження у розмірі від 7,6 до 8 мільярдів доларів у FY26, які будуть зумовлені продуктами EA Sports, The Sims, Battlefield та Skate. Видавець також очікує “тривалого зростання в сервісах у реальному часі” протягом наступних двох років.

В завершальних словах Вілсон зазначив, що EA “ніколи не була більш оптимістичною щодо майбутнього” і продовжує бути домом для деяких з “найкращих креативних талантів в індустрії”.

Це незважаючи на те, що EA вирішила скоротити кількість талановитих співробітників минулого року. Перед проведенням звільнень у Respawn компанія витратила 125 мільйонів доларів на звільнення 5 відсотків своїх працівників. Видавець також звільнив 6 відсотків своїх працівників під час фінансового року 2023.

У світлі цих значних скорочень, виникає питання, чи поділяють працівники EA оптимізм Вілсона.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    You Missed

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми