Crystal Dynamics скорочує кількість своїх співробітників

Студія Crystal Dynamics, яка належить Embracer, відома розробкою Marvel’s Avengers та сучасною серією Tomb Raider, оголосила про скорочення працівників, точна кількість яких не уточнюється.

Повідомлення про це з’явилося вчора на LinkedIn, де студія пояснила, що причиною скорочень стали “змінювані бізнес-умови”.

“Це рішення було ухвалене нелегко,” йдеться у публікації. “Проте воно було необхідним для того, щоб забезпечити довгострокове благополуччя нашої студії та основних творчих пріоритетів в умовах постійних змін на ринку.”

У публікації також згадується, що Crystal Dynamics “надає всю можливу підтримку та ресурси під час цього переходу” для звільнених працівників. Що стосується майбутнього студії, то “майбутнє Tomb Raider” залишиться “незмінним” після скорочень. Це, очевидно, стосується наступної частини гри Tomb Raider, яка була оголошена в грудні 2022 року компанією Amazon, що виступає у ролі видавця.

Це вже третє скорочення працівників з моменту придбання студії Embracer Group у 2022 році. Оскільки Embracer здійснює численні масові скорочення, скасування проєктів та відчуження активів, Crystal Dynamics також провела скорочення штату у 2023 році та на початку цього року.

Скорочення сталися через місяць після скасування перезавантаження Perfect Dark від Xbox

Минулого місяця Xbox закрила студію The Initiative, основного розробника перезавантаження Perfect Dark. У листі, надісланому співробітникам, глава Xbox Game Studios Метт Буті зазначив, що The Initiative була закрита для “перегляду пріоритетів та спрямування ресурсів для забезпечення більшого успіху наших команд в умовах змінюваного ландшафту індустрії”.

Закриття The Initiative також вплинуло на партнерство з Crystal Dynamics, адже студію залучали до співпраці у 2021 році.

Вчорашнє оголошення не містило згадки про закриття студії або про Perfect Dark, але деякі розробники сказали про це. Як повідомляє IGN, один з колишніх працівників зазначив у Bluesky, що його “звільнили з Crystal Dynamics, оскільки Perfect Dark було скасовано.” Через LinkedIn старший дизайнер наративу Куїнн Елмер заявив, що вони були “постійно вражені” роботою дизайнера рівнів Криса Шарпа “під час співпраці над Perfect Dark,” який також попав під скорочення.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    450 розробників Diablo проголосували за створення профспілки під проводом CWA

    Працівники пекла об’єднуються в профспілку. Сьогодні Комунікаційні робітники Америки оголосили, що понад 450 фахівців з Blizzard Entertainment, які працюють над серією Diablo, проголосували за об’єднання в профспілку під егідою CWA.…

    Вісім ігор змінили дати випуску через Silksong

    Принаймні вісім розробників вирішили перенести дати випуску своїх проектів після оголошення команди Cherry про те, що Hollow Knight: Silksong вийде 4 вересня. Тиждень тому студія поділилася новинами на своєму YouTube-каналі.…

    You Missed

    Китай незабаром випустить SSD, які вставлятимуться, як SIM-картки

    Китай незабаром випустить SSD, які вставлятимуться, як SIM-картки

    Dolby Vision 2 перевершує HDR завдяки новим можливостям штучного інтелекту та згладжуванню «автентичного руху»

    Dolby Vision 2 перевершує HDR завдяки новим можливостям штучного інтелекту та згладжуванню «автентичного руху»

    Crystal Dynamics скорочує кількість своїх співробітників

    Crystal Dynamics скорочує кількість своїх співробітників

    Tesla ввела нову бонусну схему для Маска, котра може сягнути $1 трлн

    Tesla ввела нову бонусну схему для Маска, котра може сягнути $1 трлн

    Австралійський регулятор аналізує правила через побоювання щодо краху ринку, спричиненого штучним інтелектом

    Австралійський регулятор аналізує правила через побоювання щодо краху ринку, спричиненого штучним інтелектом

    Опубліковані зображення Samsung Galaxy Tab S11 Ultra демонструють меншу вирізку

    Опубліковані зображення Samsung Galaxy Tab S11 Ultra демонструють меншу вирізку