Crystal Dynamics скорочує кількість своїх співробітників

Студія Crystal Dynamics, яка належить Embracer, відома розробкою Marvel’s Avengers та сучасною серією Tomb Raider, оголосила про скорочення працівників, точна кількість яких не уточнюється. Повідомлення про це з’явилося на LinkedIn, де студія пояснила, що причиною скорочень стали “змінювані бізнес-умови”.

“Це рішення було ухвалене нелегко,” йдеться у публікації. “Проте воно було необхідним для того, щоб забезпечити довгострокове благополуччя нашої студії та основних творчих пріоритетів в умовах постійних змін на ринку.”

У публікації також згадується, що Crystal Dynamics “надає всю можливу підтримку та ресурси під час цього переходу” для звільнених працівників. Що стосується майбутнього студії, то “майбутнє Tomb Raider” залишиться “незмінним” після скорочень. Це, очевидно, стосується наступної частини гри Tomb Raider, яка була оголошена в грудні 2022 року компанією Amazon, що виступає у ролі видавця.

Це вже третє скорочення працівників з моменту придбання студії Embracer Group у 2022 році. Оскільки Embracer здійснює численні масові скорочення, скасування проєктів та відчуження активів, Crystal Dynamics також провела скорочення штату у 2023 році та на початку цього року.

Скорочення сталися через місяць після скасування перезавантаження Perfect Dark від Xbox

Минулого місяця Xbox закрила студію The Initiative, основного розробника перезавантаження Perfect Dark. У листі, надісланому співробітникам, глава Xbox Game Studios Метт Буті зазначив, що The Initiative була закрита для “перегляду пріоритетів та спрямування ресурсів для забезпечення більшого успіху наших команд в умовах змінюваного ландшафту індустрії”.

Закриття The Initiative також вплинуло на партнерство з Crystal Dynamics, адже студію залучали до співпраці у 2021 році.

Вчорашнє оголошення не містило згадки про закриття студії або про Perfect Dark, але деякі розробники сказали про це. Як повідомляє IGN, один з колишніх працівників зазначив у Bluesky, що його “звільнили з Crystal Dynamics, оскільки Perfect Dark було скасовано.” Через LinkedIn старший дизайнер наративу Куїнн Елмер заявив, що вони були “постійно вражені” роботою дизайнера рівнів Криса Шарпа “під час співпраці над Perfect Dark,” який також попав під скорочення.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Ubisoft скасувала наступну гру у серії Assassin’s Creed (кодова назва “Проект Скарлет”) через побоювання політичних наслідків у США. Згідно з інформацією Game File, компанія ухвалила рішення про скасування гри в…

    Remedy визнала, що FBC: Firebreak все ще не досягає очікувань

    Фінська компанія Remedy випустила попередження про зниження прибутку через слабкі продажі кооперативного шутера FBC: Firebreak. У зверненні до інвесторів компанія зазначила, що зменшила довгостроковий прогноз продажів гри та задекларувала не…

    You Missed

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    ТОП способів вивести гроші з мобільного рахунку на карту

    ТОП способів вивести гроші з мобільного рахунку на карту

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon