
Студія Crystal Dynamics, яка належить Embracer, відома розробкою Marvel’s Avengers та сучасною серією Tomb Raider, оголосила про скорочення працівників, точна кількість яких не уточнюється.
Повідомлення про це з’явилося вчора на LinkedIn, де студія пояснила, що причиною скорочень стали “змінювані бізнес-умови”.
“Це рішення було ухвалене нелегко,” йдеться у публікації. “Проте воно було необхідним для того, щоб забезпечити довгострокове благополуччя нашої студії та основних творчих пріоритетів в умовах постійних змін на ринку.”
У публікації також згадується, що Crystal Dynamics “надає всю можливу підтримку та ресурси під час цього переходу” для звільнених працівників. Що стосується майбутнього студії, то “майбутнє Tomb Raider” залишиться “незмінним” після скорочень. Це, очевидно, стосується наступної частини гри Tomb Raider, яка була оголошена в грудні 2022 року компанією Amazon, що виступає у ролі видавця.
Це вже третє скорочення працівників з моменту придбання студії Embracer Group у 2022 році. Оскільки Embracer здійснює численні масові скорочення, скасування проєктів та відчуження активів, Crystal Dynamics також провела скорочення штату у 2023 році та на початку цього року.
Скорочення сталися через місяць після скасування перезавантаження Perfect Dark від Xbox
Минулого місяця Xbox закрила студію The Initiative, основного розробника перезавантаження Perfect Dark. У листі, надісланому співробітникам, глава Xbox Game Studios Метт Буті зазначив, що The Initiative була закрита для “перегляду пріоритетів та спрямування ресурсів для забезпечення більшого успіху наших команд в умовах змінюваного ландшафту індустрії”.
Закриття The Initiative також вплинуло на партнерство з Crystal Dynamics, адже студію залучали до співпраці у 2021 році.
Вчорашнє оголошення не містило згадки про закриття студії або про Perfect Dark, але деякі розробники сказали про це. Як повідомляє IGN, один з колишніх працівників зазначив у Bluesky, що його “звільнили з Crystal Dynamics, оскільки Perfect Dark було скасовано.” Через LinkedIn старший дизайнер наративу Куїнн Елмер заявив, що вони були “постійно вражені” роботою дизайнера рівнів Криса Шарпа “під час співпраці над Perfect Dark,” який також попав під скорочення.