Близько половини команди розробників Capcom займається анімацією персонажів та візуальними ефектами

Компанія Capcom повідомила, що близько половини її розробницького персоналу займається анімацією персонажів та візуальними ефектами.

В рамках сесії запитань і відповідей з інвесторами на звіті за 2024 фінансовий рік, опублікованому вчора на корпоративному сайті, Capcom надала інформацію про структуру свого розробницького складу, що свідчить про стабільний успіх компанії незважаючи на загальний спад у індустрії відеоігор.

“Ми активно посилюємо набори кадрів у цій сфері”, — йдеться в повідомленні щодо значної частини персоналу, залученого до анімації та візуальних ефектів.

Компанія також зазначила, що нещодавно придбала дочірні компанії, які мають значні можливості в цій галузі, що також сприяє загальному підвищенню рівня розробки.

Не дивлячись на зростання кількості дочірніх компаній, Capcom планує продовжувати зосереджуватися на “внутрішньому виробництві основних елементів розробки”, оскільки труднощі накопичити достатній досвід за допомогою аутсорсингу є істотними.

Це також пов’язано з цілями компанії щодо майбутнього зростання, зокрема залучення певної групи талантів. Згідно з інформацією Capcom, компанія має намір наймати по 150 випускників щороку.

“Індустрія відеоігор значно еволюціонувала за останні 10–20 років”, — зазначається в документах. “Ми вважаємо, що використання чутливостей нових випускників, які виросли в цих умовах, є важливим для адаптації до дедалі більш глобального та цифрового ринкового середовища.”

Щодо анімації персонажів та візуальних ефектів, Capcom продовжує покладатися на RE Engine, незважаючи на занепокоєння інвесторів щодо необхідності вирішення проблем з помилками та оптимізацією на ПК для ігор, таких як Dragon’s Dogma 2 та Monster Hunter Wilds.

Як Capcom стабільно випускає успішні ігри?

В серпні минулого року виконавчий продюсер Monster Hunter Wilds Рьозо Цудзімото заявив, що його команда, а також інші розробники працюють “пліч-о-пліч” з інженерами RE Engine, отримуючи переваги від “швидкого зворотного зв’язку”, щоб запитувати нові функції або виправлення помилок, які уповільнюють розробку.

Ця співпраця поширюється на всіх розробників Capcom, завдяки постійним комунікаціям між командами. “Наші команди тісно працюють один з одним, навіть між різними іграми”, — зазначив він. “Ми можемо ділитися ідеями, відкриттями та технологіями один з одним.”

Згідно з фінансовим звітом Capcom за 2024 фінансовий рік, компанія зафіксувала ріст чистих продажів на 11,3% в річному вимірі, досягнувши 169,6 мільярдів ієн (1,15 мільярда доларів), а чистий прибуток зріс на 11,7%, до 48,45 мільярдів ієн (328 мільйонів доларів). Monster Hunter Wilds став важливим фактором, продавши 10,1 мільйона копій у перший місяць.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Запис змін #9: Xbox представляє свої перші портативні консолі, влада Гонконгу забороняє відеогру, та великі сподівання на Big Walk

    Ми це зробили, команда. Ми пережили ще один тиждень у складному симуляторі виживання під назвою реальне життя. Дайте собі невеликий підбадьорюючий хлопок по плечу та мрійливо погляньте на ті пригоди…

    SAG-AFTRA запропонувала захист для штучного інтелекту, що дозволить акторам відправляти свої цифрові копії на страйк

    Союз виконавців SAG-AFTRA деталізував механізми захисту, які були закріплені в новій версії угоди про інтерактивні медіа (IMA). Цей союз нещодавно призупинив річний страйк, домовившись з ігровими студіями щодо умов, передбачених…

    You Missed

    Google безшумно впровадив точне відстеження Bluetooth на смарт-годиннику Pixel Watch 3

    Google безшумно впровадив точне відстеження Bluetooth на смарт-годиннику Pixel Watch 3

    Трамп обіцяє розглянути можливість депортації Маска на фоні загострення конфлікту через законопроект

    Трамп обіцяє розглянути можливість депортації Маска на фоні загострення конфлікту через законопроект

    Finextra Research: Останні новини фінансових технологій, аналітика, інтерв’ю, особливості та думки від експертів галузі

    Finextra Research: Останні новини фінансових технологій, аналітика, інтерв’ю, особливості та думки від експертів галузі

    Близько половини команди розробників Capcom займається анімацією персонажів та візуальними ефектами

    Близько половини команди розробників Capcom займається анімацією персонажів та візуальними ефектами

    У Threads з’явилися прямі повідомлення

    У Threads з’явилися прямі повідомлення

    Викиди вуглецю Google знову зросли на фоні його прагнення до розвитку штучного інтелекту

    Викиди вуглецю Google знову зросли на фоні його прагнення до розвитку штучного інтелекту