UK-студія Bithell Games скоротила більшість своїх співробітників через неспроможність знайти відповідну кількість проєктів для підтримки команди розробників.
Засновник компанії Майк Біттел повідомив про це у своїй соціальній мережі. Це сталося всього через кілька місяців після виходу “Tron Catalyst” — офіційно ліцензованої науково-фантастичної пригоди, заснованої на популярній франшизі Disney.
Bithell Games створила безліч оригінальних та ліцензованих проєктів, серед яких “Volume”, “Subsurface Circular”, “Tron: Identity”, “Tron Catalyst” та “John Wick Hex”. Компанія також випустила “The Banished Vault” і “Amberspire”.
У заяві йдеться:
“Bithell Games, не знайшовши новий масштабний проєкт, зменшує свій склад. Це призведе до скорочення одинадцяти вакансій, що становить більшість наших штатних співробітників”.
“Напередодні виходу нашої останньої гри стало зрозуміло, що ми не є винятком серед численних команд розробників, які шукають фінансування у 2024 і 2025 роках. На щастя, ми мали можливість заздалегідь обговорити ці труднощі та працювати з постраждалими співробітниками для зменшення негативного впливу за допомогою вихідних пакетів”.
Біттел підтвердив, що ця ситуація не вплине на доступність ігор, які випускаються компанією самостійно. Він також закликав усіх, у кого є відкриті вакансії, розглянути можливість найму його колишніх працівників.
“Це була неймовірна команда надзвичайно талановитих людей. Якщо ви розробник і шукаєте нових співробітників, будь-хто з постраждалих стане чудовим доповненням до вашої студії”, — додав він. “Bithell Games завжди відзначалася та підвищувалася завдяки нашим людям. Сьогодні ми стали меншими”.






