2K зменшує штат розробників Cloud Chamber для Bioshock 4

Розробник Cloud Chamber, який працює над Bioshock 4 у партнерстві з видавництвом 2K, оголосив про “зменшення чисельності команди” на фоні змін у керівництві.

Як повідомляє Джейсон Шрайер з Bloomberg, дане скорочення торкнулося “невизначеного числа співробітників” в Cloud Chamber. На запит про точну кількість працівників, представник 2K відповів, що видавництво наразі не має “додаткових коментарів.”

У внутрішній пам’ятці, надісланій співробітникам і поданій представником Game Developer, президент 2K Games Девід Ісмейлер повідомив про скорочення штату.

“Розробка наступної гри Bioshock триває вже кілька років. Хоча ми в захваті від основних ігрових елементів проекту, ми вирішили разом з керівництвом студії переглянути деякі аспекти, які є важливими для гри в Bioshock, і, вносячи ці зміни, скорочуємо чисельність команди, щоб зосередитися на цій роботі та дати грі більше часу для розвитку,” написав Ісмейлер.

Я розумію, що це важка новина для всіх. Якщо ваша роль підпадає під скорочення, сьогодні ви отримаєте деталі щодо вихідної компенсації, кар’єрних послуг і ресурсів підтримки від вашого менеджера або керівництва студії. Це непростий процес, але ми сподіваємося зробити все можливе, щоб підтримати вас у цей час. Я хочу подякувати кожному з вас за вашу відданість та наполегливу працю.”

Ця новина з’явилася всього через кілька тижнів після звіту Bloomberg від 1 серпня, в якому стверджувалося, що Bioshock 4 не пройшла перевірку з боку видавництва. Це, за чутками, призвело до змін у керівництві та перегляду сюжету. Також повідомлялося, що співробітники хвилювалися, що можуть відбутися скорочення.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці