Компанія Mercedes-Benz стикнулася з труднощами в третьому кварталі цього року, зафіксувавши зниження загальних продажів автомобілів у ключових ринках. Автовиробник повідомив про продаж 525,300 автомобілів та фургонів. Проте всередині цих падаючих показників є більш оптимістична історія щодо зростаючого інтересу до електромобілів та комерційних електричних транспортних засобів.
У третьому кварталі відділ легкових автомобілів Mercedes-Benz Cars продав 441,500 одиниць. Це зниження сталося переважно через складну ситуацію на китайському ринку, де продажі впали на 27% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Північноамериканський ринок теж показав зниження на 17%. Компанія зазначила, що обережно управляє запасами в США, щоб адаптуватися до нових тарифних політик. Проте в Європі спостерігався позитивний рух, де продажі зросли на 2%. Найяскравішою частиною картини стали електричні автомобілі.
Продажі автомобілів на батарейному електричному приводі зросли на 22% в порівнянні з другим кварталом 2025 року, досягнувши 42,600 одиниць. Багато з цього зростання пов’язано з початком поставок нової електричної моделі CLA в Європі. Поряд з повністю електричними автомобілями, популярні також гібридні автомобілі з підключенням, де продажі зросли на 20%. В сумі продажі електрифікованих автомобілів досягли 96,300 одиниць за квартал, що на 10% більше, ніж у минулому році, і склало майже 22% від усіх легкових автомобілів, проданих у цьому періоді.
Справжньою зіркою кварталу стала підрозділ Mercedes-Benz Vans, який продав 83,800 фургонів, з яких 8,600 були повністю електричними. Це становить 96% зростання продажів електричних фургонів у порівнянні з третім кварталом 2024 року. З початку року Mercedes-Benz продав 20,200 електричних фургонів, що на 61% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. В Європі електричні моделі склали 14% від усіх продажів фургонів у цьому кварталі.
Навіть попри загальне зниження показників продажів, найдорожчі моделі компанії продовжують знаходити покупців. Продажі в категорії “Високий клас” (Mercedes-AMG, Maybach, G-Class та S-Class) зросли на 10% у річному обчисленні, до 67,800 одиниць, що свідчить про те, що попит на розкішні та високопродуктивні автомобілі залишається стабільно високим, навіть коли ширший ринок стикається з труднощами. Наприклад, продажі сімейства S-Class підвищилися на 9% у порівнянні з минулим роком, а моделі Mercedes-Maybach становили третину всіх продажів S-Class у світі.
Mercedes-Benz зараз перебуває на етапі, який компанія називає своїм найбільшим запуском продуктів, з кількома новими електромобілями на горизонті. Повністю електрична версія популярного кросовера GLC дебютує на початку 2026 року, а за нею з’явиться електрична модель C-Class, обидві ними продовжать ідею, започатковану електричною CLA. План очевидний: навіть коли традиційні ринки слабшають, майбутнє, принаймні для Mercedes-Benz, здається електричним.





