Volkswagen оновлює свою стратегію електромобілів завдяки новій платформі та знижці на батареї

Volkswagen готується до значних змін у своєму асортименті електромобілів. Починаючи з 2026 року, німецький автопроизводник планує впровадити нову платформу для своїх електромобілів та перейти на нову технологію батарей. Мета полягає в зменшенні витрат і можливому покращенні характеристик електрокарів.

Першою моделлю, яка отримає ці оновлення, стане Volkswagen ID.2, що з’явиться на ринку в 2026 році. Цей автомобіль стане першим у VW, який використовуватиме батарею з літій-ферро-фосфату (LFP). Батареї LFP в загальному дешевші у виробництві, ніж батареї на основі нікель-марганець-кобальту (NMC), які сьогодні часто використовуються в багатьох електромобілях, зокрема в наявних моделях Volkswagen.

Після виходу ID.2 на дорогу, Volkswagen почне переводити інші моделі ID на оновлену платформу. Ця нова основа отримала назву MEB Plus, що є еволюцією нинішньої платформи MEB, на якій збудовані існуючі електромобілі VW, такі як ID.3, ID.4 та ID.7. Під час переходу на платформу MEB Plus, ці моделі також отримають нову технологію батарей LFP.

Батареї LFP стають дедалі популярнішими в останні роки. Автовиробники знайшли способи поліпшити їх продуктивність, підвищуючи дальність ходу автомобіля на одному заряді, зберігаючи при цьому цінову перевагу в порівнянні з NMC. Такі компанії, як Tesla та Ford, вже почали використовувати батареї LFP у деяких своїх моделях. Volkswagen також приєднується до цього тренду, розглядаючи LFP як ключову технологію для більшості своїх електромобілів. Томас Шефер, керівник Volkswagen, назвав перехід на MEB Plus і батареї LFP “значним кроком вперед” для компанії в плані витрат та продуктивності.

Volkswagen планує виробляти нові батареї LFP на своєму новому заводі в Зальцгіттері, Німеччина. Цей завод з часом буде зосереджений на виробництві батарей LFP, хоча певний час продовжить виготовляти деякі з старих NMC батарей. Хоча Volkswagen не розкрив конкретні деталі про дальність, яку зможуть забезпечити ці нові батареї, або наскільки дешевшими вони будуть, потенціал для електромобілів з більшою дальністю за нижчою ціною явно існує.

Окрім змін під капотом, Volkswagen також планує оновлення дизайну своєї лінійки ID. Метою є створення більш привабливого та запам’ятовуючого стилю для моделей ID. Цей акцент на покращенні дизайну, в поєднанні з зусиллями покращити програмне забезпечення в автомобілях через партнерства, демонструє, що Volkswagen активно працює над тим, щоб зробити свої електромобілі більш конкурентоспроможними та привабливими для покупців у всьому світі.

  • Аватар

    Демченко Галина

    Related Posts

    Meizu 22 з’явиться цього літа як флагман з компактним екраном

    Сьогодні компанія Meizu представила серію Note 16, проте також працює над ще більш цікавим проектом – смартфоном флагманського класу з невеликим екраном. Новинка отримала назву Meizu 22 і буде представлена…

    З’явилися витоки зображень Lava Shark 5G

    Компанія Lava представила модель Shark 4G у березні, а вже у квітні вона стала доступною для покупки. Наразі виробник, судячи з усього, працює над моделлю, яка підтримує 5G, яку вони…

    You Missed

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft