Tesla презентує нові дешевші моделі  Model 3 та Model Y

Tesla нарешті представила свої довгоочікувані “Стандартні” версії Model 3 та Model Y. Ці нові комплектації пропонують найнижчі офіційні стартові ціни серед усіх електромобілів у поточному асортименті компанії, але детальніший аналіз показує, що ситуація для покупців набагато складніша. Хоча базові цінники дійсно нижчі, реальна вартість для покупців наразі вища, ніж тиждень тому, і всією справою став зникнення федерального податкового кредиту у розмірі $7,500.

Новий базовий Model 3 Standard стартує з ціною $36,990, а Model Y Standard – від $39,990. Ці ціни виглядають привабливо, адже вони нижчі на $5,500 для Model 3 і $5,000 для Model Y, порівняно з наступними “Преміум” версіями.

На жаль, час виходу цих моделей виявився невдалим для споживачів. До минулого тижня покупці попередніх базових моделей Model 3 і Model Y могли розраховувати на федеральний податковий кредит у розмірі $7,500, що часто знижував ціну на момент покупки. Після врахування цього стимулу, стара Model 3 коштувала лише $34,990, а Model Y – $37,490.

Таким чином, нові “Стандартні” моделі насправді коштують на $2,000 до $2,500 дорожче для покупців порівняно з краще укомплектованими моделями лише сім днів тому. Це приховане підвищення ціни стало наслідком скасування податкового кредиту (діяльність компанії під керівництвом Елона Маска сприяла цьому через значні політичні внески), що ускладнює ідею щодо справжньої доступності цих автомобілів.

Як знижували ціни

Щоб знизити стартову ціну, компанія прибрала багато функцій, особливо у Model Y. Обидві нові “Стандартні” версії оснащені меншою батареєю ємністю 69 кВт·год та одним електродвигуном з приводом на задні колеса. Ця зміна знизила оцінкову дальність для обох автомобілів. Model 3 Standard має приблизно 321 милю, у порівнянні з 363 миль у Преміум версії.

Model Y Standard також має 321 милю дальності, що нижче за 357 миль у Преміум варіанті. Завдяки меншій батареї покращилася швидкість зарядки. Model 3 Standard розганяється до 60 миль/год за 5.8 секунд, тоді як важча Model Y Standard потребує 6.8 секунд для такого ж спринту. Обидва автомобілі все ще мають максимальну швидкість до 125 миль/год.

Найбільші зміни стосуються салону, де Tesla вжила досить радикальних заходів для скорочення витрат. Обидві стандартні моделі Model 3 та Model Y замінили екологічні шкіряні сидіння на суміш текстильних та шкірозамінних матеріалів. Вони також втрачають повний 15-динаміковий аудіосистему, замінивши її на простішу із семи динаміками, і більше не мають AM/FM радіо.

Задні пасажири втрачають сенсорний екран розваг та отримують ручні повітроводи замість автоматичних. Інші видалені зручності включають вентиляцію передніх сидінь та обігрів задніх сидінь. Навіть регулювання керма та складання бокових дзеркал, які раніше були електричними, тепер стало ручним.

Скорочення витрат продовжуються і в інших механічних та технічних аспектах. Tesla замінила більш дорогі амортизатори на прості пасивні. Для водіїв суттєвими втратами є усунення стандартної функції підтримки центрального положення Autosteer, яка раніше була стандартною для всіх Tesla, але тепер доступна лише через підписку або за придбання дорогого пакету Full Self-Driving (Supervised).

Зовні також відбулись зміни: обидва автомобілі отримали менші 18-дюймові колеса з новими аеродинамічними накладками, хоча покупці можуть оновити до 19-дюймових коліс за додаткову плату. Вибір фарби обмежено лише трьома однотонними кольорами: Stealth Grey безкоштовно, Pearl White за $1,000 та Diamond Black за $1,500.

Дивно, але Model Y демонструє незвичну міру скорочення витрат: Tesla накрила панорамний скляний дах тканинним підлогою замість заміни його на дешевший металевий дах. Аналітики вважають, що це означає, що компанії було дешевше приховати наявне скло, аніж перепроєктувати автомобіль для установки суцільного даху. Хіба великий підлоговий накрив не коштує більше, ніж те, що вже існувало?

Не зважаючи на багато видалень функцій, обидва електромобілі зберігають основні функції, такі як центральний сенсорний екран розміром 15.4 дюйми, всі активні системи безпеки та безконтактний багажник, а також всі USB роз’єми та зарядні пристрої для телефонів. Tesla перейменувала свої інші комплектації, тепер середні моделі називаються “Преміум” для узгодження з новою базовою версією.

Нові стандартні електромобілі офіційно знижують вхідну ціну для бренду Tesla, але клієнти повинні знати, що кінцева ціна покупки насправді вища, ніж тиждень тому через зникнення федерального стимулу, що означає, що обіцянка справді доступних електромобілів залишається метою, а не реальністю.

Цікаво, що “новий” Model 3 Standard зовсім не новий – ця версія продається в Європі з моменту виходу оновленої версії. Хоча європейська ціна дещо висока – $46,700, це в основному той же автомобіль.

  • Демченко Галина

    Related Posts

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Сьогодні Qualcomm оголосила про придбання компанії Arduino, яка залишиться незалежним брендом та продовжить підтримувати “широкий спектр мікроконтролерів та мікропроцесорів від різних виробників напівпровідників”, згідно з офіційним релізом компанії. Внаслідок цієї…

    Під漏ює інформація про Honor Magic8 Pro в білому кольорі

    Сьогодні в Китаї було показано новий Honor Magic8 Pro в білому кольорі. Раніше, минулого місяця, був представлений звичайний Magic8 у кольорі небесно-блакитний, і тепер обидві моделі з’явилися в живих зображеннях…

    You Missed

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Microsoft не отримала штраф від ЄС за об’єднання Teams з Office 365

    Microsoft не отримала штраф від ЄС за об’єднання Teams з Office 365

    Ілон Маск намагається приглушити голоси працівників Microsoft, які критикують Чарлі Кірка

    Ілон Маск намагається приглушити голоси працівників Microsoft, які критикують Чарлі Кірка