
Сьогодні компанія Nothing оголосила про встановлення довгострокового стратегічного партнерства з відомим британським аудіопіонером KEF, що має на меті “відкрити нову главу в звукових технологіях”. Ця співпраця поєднує шістдесятирічний досвід KEF у виготовленні Hi-Fi аудіо та інноваційний підхід Nothing до технологій.
Очікується, що це призведе до розширення асортименту аудіопродуктів Nothing, і вже розробляється ряд акустичних виробів, які з’являться на ринку ще цього року. Чи пам’ятаєте навушники Nothing, про які ходили чутки в лютому? Можливо, KEF також матиме до них відношення. Принаймні, ми на це сподіваємось.
Окрім того, компанія згадує про кілька інших продуктів, тому нам цікаво, куди це призведе – чи можуть з’явитися бездротові навушники Nothing, налаштовані KEF? Це справді цікавий варіант, якщо відставити навушники в бік.
У прес-релізі зазначено, що для Nothing це партнерство дозволяє розширити асортимент аудіопродуктів та увійти в нові категорії, водночас KEF “отримує нові можливості для поширення свого досвіду серед ширшої аудиторії через новий погляд на дизайн та технології”.
Ендрю Фрешвотер, керівник маркетингу продукції Smart у Nothing, зазначив:
KEF — одне з найбільш шанованих імен у сфері аудіо, і ми пишаємось партнерством з ними, яке допоможе нам в розширенні аудіо-інадважливих проектів Nothing. Об’єднуючи десятиліття досвіду KEF з нашим дизайнерським підходом до технологій, ми закладаємо основи для нового стандарту у звуковому сприйнятті. Продукти, які з’являться в цьому році, покладуть початок захоплюючій новій главі нашої співпраці та майбутнього Nothing Audio.
Грейс Ло, президент та керівник глобального маркетингу KEF, сказала:
У KEF ми завжди вірили в силу якісного звуку, що здатна надихати людей і з’єднувати їх. Це партнерство дозволяє нам перенести нашу акустичну спадщину в новий контекст – співпрацюючи з брендом, що поділяє нашу відданість інноваціям, якості та дизайну. Разом ми прагнемо переосмислити, яким Premium аудіо може бути в наступному поколінні.