Японська фінансова технологічна компанія JPYC Inc. планує випустити перший у країні стейблкоїн вже цієї осені.
Фірма, що базується в Токіо, отримала схвалення від служби фінансових послуг, ставши постачальником послуг з переказу коштів, з правом на випуск стейблкоїнів. Компанія сподівається, що її стейблкоїн буде використовуватися для індивідуальних міжнародних переказів та корпоративних платежів.
Стейблкоїн, що отримав назву ‘JPYC’, буде повністю конвертованим в єну і забезпечений внутрішніми заощадженнями та японськими державними облігаціями.
Генеральний директор JPYC Норітака Окабе зазначає:
“Ми хочемо, щоб люди у світі використовували японську єну через наш стейблкоїн.” Він також повідомив, що компанія планує випустити стейблкоїн на суму 1 трильйон єн протягом трьох років.
JPYC встановлює граничний обсяг випуску в 1 мільйон єн стейблкоїнів на одного клієнта за бізнес-день. Однак немає обмежень на суму, яку можна переказувати або утримувати. Комісії за перекази та випуск не стягуються.
Шах Рамезані, співзасновник і генеральний директор компанії Noah, що займається інфраструктурою стейблкоїнів, зазначив, що ймовірність виникнення першого стейблкоїна, прив’язаного до єни, є додатковим підтвердженням того, що інвестори, бізнеси та установи прагнуть мати довірчі, локальні варіанти.
Однак він застерігає:
“Справжнє завдання не лише в тому, щоб запускати більше монет – це пов’язати їх так, щоб замінити застарілі, повільні та дорогі платіжні системи на кшталт Swift. Без глобальної інфраструктури ми ризикуємо відтворити ізольовані структури старої фінансової системи замість того, щоб створювати щось дійсно нове”.






