Mastercard представила Платформу оптимізації платежів (POP), сервіс, створений для покращення рівня схвалення для торговців за допомогою даних для ухвалення розумних рішень щодо транзакцій.
Adyen, Neopay, Tap Payments та Worldpay підписали угоду про використання POP, що, за словами Mastercard, демонструє збільшення конверсії на 9–15 відсотків у початкових пілотних проектах.
Ця платформа аналізує понад три трильйони комбінацій різних елементів даних, щоб створити найоптимальніші авторизації в режимі майже реального часу та надає аналітику, яка сприяє підвищенню рівня схвалень.
Моделі постійно навчаться та налаштовуються на останні атрибути транзакцій і тренди авторизації, щоб постійно оптимізувати платежі. Це, за словами Mastercard, призводить до безперешкодного досвіду для споживачів і сприяє збільшенню конверсій для торговців.
Суміт Бхатт, старший віцепрезидент з оптимізації платежів у Mastercard, зазначає: “Платформа оптимізації платежів є революційною – вона надає нашим партнерам інструменти та аналітику, щоб забезпечити найкращий досвід платежів і підвищити рівень конверсії.”






