Банк Zopa популяризує свій поточний рахунок Biscuit, який приносить проценти, виставляючи величезну коробку з печивом по Лондону, спонукаючи людей перевірити вартість своїх рахунків.
10,240 печив, які були укладені в величезну коробку та перевозилися по центру Лондона, відповідають сумі в £256, яку клієнти можуть заробити за рік завдяки кешбеку та відсоткам, перейшовши на рахунок Biscuit від Zopa.
Ця акція відбувається в той час, коли Santander закриває свій популярний раніше рахунок 123 Lite, незважаючи на результати дослідження Zopa, відповідно до яких більше половини (51%) опитаних клієнтів не знають про закриття своїх рахунків.
Раніше лідер ринку, рахунок 123 від Santander поступово втратив свою привабливість. З 21 серпня клієнти 123 Lite перейдуть на Everyday аккаунт, який не пропонує відсотків на залишки і кешбек, лише £65 річної вартості.
На противагу цьому, рахунок Biscuit від Zopa забезпечує майже в чотири рази більше вартості (£256) завдяки поєднанню 2.00% кешбеку на рахунках, 2.00% відсотків на залишках та 7.1% AER на депозитах до £300 на місяць.
Запущений для публіки у червні 2025 року після бета-фази, він вже має 100,000 клієнтів.
Мерве Ферреро, керівник відділу стратегії Банк Zopa, зазначає:
“Ми знаємо, що понад третина споживачів у Великій Британії залишаються з одним банком через звичку, навіть коли їхня лояльність не винагороджується. У Zopa ми хочемо змінити цю ситуацію. З Biscuit ми запровадили найкращий безкоштовний поточний рахунок у Великій Британії для щоденних витрат, поєднуючи спокій, який надає повністю регульований банк, з простотою та цінністю, які очікують клієнти від сучасного цифрового досвіду.”






