
Gradient Labs, стартап, який розробляє штучних агентів для фінансового сектору і заснований колишніми співробітниками Monzo, залучив 13 мільйонів доларів фінансування.
Редакційна частина
Цей контент був обраний, створений та відредагований редакційною командою, беручи до уваги його актуальність та цікавість для нашої спільноти.
Фінансування серії A очолила компанія Redpoint Ventures за участю Exceptional Capital, Liquid 2, LocalGlobe та Puzzle Ventures.
Компанію заснували колишні співробітники Monzo, зокрема Дмитро Масін, який керував командою даних у нео-банку, разом з головним науковцем Данай Антоніу та Нілом Латією, який відповідав за інфраструктуру машинного навчання Monzo.
У листопаді компанія представила свого першого штучного агента на ім’я Отто. Цей чат-бот здатний обробляти складні запити клієнтів, точно визначати вразливих користувачів, виявляти скарги та уникати ситуацій, таких як надання несанкціонованих фінансових порад або витоків інформації.
Серед уже залучених клієнтів – Plum, Zego, Lendable, Yonder, Nala, Sling, а також “перший у світі автономний штучний інтелект для обслуговування клієнтів у великому регульованому банку”.
Компанія стверджує, що клієнти досягають рівня автоматичного вирішення запитів у 40-60% випадків впродовж кількох днів без необхідності у спеціальних інтеграціях.
“Наш штучний агент постійно демонструє вищі показники задоволеності клієнтів (CSAT), ніж найкращі людські агенти наших партнерів”, – підкреслив Масін. “У кожному впровадженні наш ШІ не просто порівнює продуктивність існуючих команд обслуговування, а й постійно їх перевершує, часто досягаючи вищих показників CSAT, ніж навіть найкращі людські агенти.”
Він також зазначив, що кошти будуть використані для навчання агентів штучного інтелекту складним рішенням у розслідуваннях відмивання коштів, технічних неполадках і нюансах дотримання регуляторних вимог, а також для розширення діяльності в США.