Verizon впроваджує штучний інтелект Gemini від Google для вирішення складних питань клієнтів

Компанія Verizon прагне удосконалити свій сервіс обслуговування клієнтів, запроваджуючи більше чат-ботів та штучних інтелектуальних інструментів. Сьогодні відбувається перезапуск додатку My Verizon з новим «AI-помічником Verizon», який має на меті допомогти споживачам в управлінні апгрейдами, додаванні нових номерів, відповіді на запитання щодо рахунків, використанні знижок та інших послуг.

Ідея полягає в тому, що цей сервіс чат-ботів зможе швидко виконувати завдання, які зазвичай потребують участі людських представників служби підтримки, що забезпечить більш ефективне та гнучке обслуговування для клієнтів. Дорі Батлер, віце-президент з обслуговування клієнтів у Verizon, зазначила, що помічник Verizon переводитиме клієнтів до живого агента на їх запит або якщо не зможе впоратися з певним запитом.

Батлер повідомила, що компанія «дуже тісно співпрацювала з Google», щоб уникнути помилок в роботі AI-агента Verizon, створюючи малі мовні моделі, адаптовані до послуг та клієнтів Verizon. «На сьогодні ми спостерігаємо точність понад 90 відсотків з незначною кількістю помилок», — додала вона.

Verizon також проводить навчання для своїх команд “Customer Champion”, щоб допомогти клієнтам вирішувати «складні питання», використовуючи моделі Google Gemini та Cloud AI. Компанія розширила години роботи живих агентів служби підтримки та запровадила цілодобову онлайн-підтримку, що відповідає «різноманітним графікам та уподобанням клієнтів». Мета полягає в тому, щоб клієнти контактнули з Verizon один раз, а Champion надавав оновлення через додаток My Verizon, текстові повідомлення або дзвінки.

Оновлення: Пояснено, що “Customer Champions” у Verizon – це люди, а не інструмент штучного інтелекту.

  • Демченко Галина

    Related Posts

    Apple врахувала ваші зауваження щодо Центру керування рідким склом

    Моя основна критика щодо Liquid Glass в першій бета-версії iOS 26 полягала в тому, що іноді Центр управління став практично нерозбірливим. Однак Apple, схоже, виправила це у другій бета-версії, яка…

    Оптимізована модель штучного інтелекту Google DeepMind безпосередньо працює на роботах

    Google DeepMind презентує версію свого AI-моделі Gemini Robotics, яка може працювати без доступу до інтернету. Модель з візуально-мовно-дійовими можливостями (VLA) має маневрені здібності, подібні до тих, що були представлені у…

    You Missed

    Lloyds організує літню школу з даних та штучного інтелекту для співробітників на два місяці

    Lloyds організує літню школу з даних та штучного інтелекту для співробітників на два місяці

    Наступний електромобіль Aito отримає натрієво-іонну батарею з часом зарядки менше 10 хвилин

    Наступний електромобіль Aito отримає натрієво-іонну батарею з часом зарядки менше 10 хвилин

    Найвигідніші пропозиції Дня Прайму 2025 року, які досі доступні

    Найвигідніші пропозиції Дня Прайму 2025 року, які досі доступні

    Krafton вживає радикальні заходи: засновники Unknown Worlds стверджують, що Subnautica 2 затримується через судовий позов

    Krafton вживає радикальні заходи: засновники Unknown Worlds стверджують, що Subnautica 2 затримується через судовий позов

    Apple врахувала ваші зауваження щодо Центру керування рідким склом

    Apple врахувала ваші зауваження щодо Центру керування рідким склом

    Найвигідніші пропозиції на Apple Watch Series 10 під час Дня продажів Amazon Prime

    Найвигідніші пропозиції на Apple Watch Series 10 під час Дня продажів Amazon Prime