Uber Eats інтегрує штучний інтелект у меню, фотографії страв та відгуки

Меню вашого наступного замовлення в сервісі доставки їжі Uber Eats можуть бути прикрашені за допомогою генеративного штучного інтелекту. Ця служба впроваджує нові функції, які допоможуть бізнесам рекламувати свої страви та взаємодіяти з клієнтами. Серед нововведень – доповнення для описів меню, фотографій їжі та узагальнення відгуків, а також інструмент живого чату та можливість отримання оплати за фотографії, що надані користувачами.

Uber Eats також впроваджують ШІ

Інструменти штучного інтелекту можуть використовуватися для створення описів страв меню та підсумування відгуків клієнтів, що дозволяє швидко виділити зворотний зв’язок щодо сфер бізнесу, які потребують поліпшення. Uber Eats також повідомляє, що використовує ШІ для “виявлення і покращення якісно низьких зображень їжі” в меню: це може включати зміни освітлення, роздільної здатності та ракурсу, а також редагування зображень їжі на різних тарілках або фонах. Приклади зображень, надані Uber Eats, свідчать про те, що ця функція може також використовувати генеративний ШІ для коригування самої їжі, наприклад, розширення її або заповнення прогалин під час цифрового оформлення.

Для тих страв, які взагалі не мають зображень, Uber Eats тепер дозволяє клієнтам завантажувати фото власних замовлень під час написання відгуків. Ця функція буде доступна по всьому світу і активується через опцію “додати фото” на екрані оцінки замовлення. Клієнти в США, Великій Британії, Канаді та Мексиці можуть отримати оплату у вигляді кредитів в додатку Uber, якщо їхні фотографії будуть опубліковані.

Останнім нововведенням від Uber Eats є функція Live Order Chat, що дозволяє бізнесам безпосередньо спілкуватися з клієнтами для вирішення будь-яких проблем з замовленнями перед їх відправленням. Після отримання замовлення торговці можуть ініціювати комунікацію в реальному часі, щоб уточнити спеціальні запити, перевірити дієтичні вимоги або з’ясувати питання наявності товарів на складі та обговорити альтернативи.

Завантажені користувачами зображення та функція Live Order Chat можуть надати клієнтам краще уявлення про те, чого очікувати від своїх замовлень до їх прибуття. Проте контент, що генерується і редагується штучним інтелектом, може бути непередбачуваним, і залишиться невідомим, наскільки надійними будуть ці інструменти до їх появи в меню.

  • Демченко Галина

    Related Posts

    Блумберг – Чи є ти роботом?

    Encyclopedia Britannica  та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity

    Компанія, що займається веб-пошуком на базі штучного інтелекту, Perplexity, знову зіткнулася з позовом, цього разу від Encyclopedia Britannica та Merriam-Webster через порушення авторських прав та торгових марок. Britannica, яка є…

    You Missed

    Як угода EA відрізняється від традиційних схем

    Як угода EA відрізняється від традиційних схем

    Як угода з EA відрізняється від звичного підходу

    Як угода з EA відрізняється від звичного підходу

    Як викуп EA відрізняється від звичного сценарію

    Як викуп EA відрізняється від звичного сценарію

    Samsung представляє новий сенсор ISOCELL HP5 на 200 МП для смартфонів

    Samsung представляє новий сенсор ISOCELL HP5 на 200 МП для смартфонів

    План G20 щодо трансакцій між країнами не встигне до терміна 2027 року

    План G20 щодо трансакцій між країнами не встигне до терміна 2027 року

    Дешевий тарифний план домашнього інтернету від Mint Mobile за певних умов

    Дешевий тарифний план домашнього інтернету від Mint Mobile за певних умов